ناوگان ما خسته و فرسوده است
مدیران هواپیمایی به فکر جیب شون
خدا حافظ و نگهدار مردم باشه
خويي
|
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
6
پاسخ
هواپيما ها از باند خارج ميشوند قطار ها از ريل خارج ميشوند اتوبوسها از جاده خارج ميشوند به خدا شانسي زنده مانده ايم
محمود فرنودی
|
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
7
پاسخ
مثل فوتبال ما که بازیکنان زهوار در رفته کشور های دیگر را استخدام می کند!!!
ناشناس
|
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
2
پاسخ
آیاا از ابتدای ناسیس حطوط هوایی در ایران آمار مشخصی از سوانح هوایی(مسافربری) به تفکیک سال وقوع سانحه وجود دارد
کیوان
|
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
7
پاسخ
هیچوقت تحریمها در ما اثر نداشتند !!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
0
0
پاسخ
کاسپین خط معتبر نیست. نمیدونم مالکش کیه.
محمد
|
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
0
0
پاسخ
این همه حوادث هوایی در طی یکماه گذشته. کی بوده گفته آسمان ایران خیلی امن است. هیچکس مسئول و پاسخگو نیست. نه رئیس هواپیمایی نه وزیر راه نه رئیس جمهور هیچکدام خود را ملزم به پاسخ و استعفا نمیبینند. تا کی باید چوب تحریم را بخوریم . اصلا یکی بگه چرا ما باید تحریم باشیم گیرم که ظالمانه است و از سوی امریکا ولی آخه چرا. جان ادمها اینقدر بی ارزش استچقدر خانوادها اسیبمیبینند و چقدر بچه بی سرپرست و چقدر خانواده از هممیپاشند. ترا خدا یکی فکر کنه جواب بده به داد برسه.
m.nishaburi
|
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۴
0
0
پاسخ
یه زمانی مدرن ترین هواپیماهای دنیا حتی زودتر از اروپا برای ناوگان ایران ایر خریده میشد مثل 747sp که یکی از اواین پروازهای یکسره دنیا با همچین مسافت طولانی از تهران تا نیویورک رو ایران ایر داشت قرار بود کنکورد بخریم...الان کار بجایی رسیده که باید هواپیمای فرسوده دست هشتم از بورگینافاسو بخریم.....متاسفم برای مردم ایران که باید چوب خودخواهی و بیکفایتی و دعواهای سیاسی و مسئولان رو بخوریم.....