خودرو سازها بی کار شدن کارگران را بهانه ای برای دوشیدن دولت و مردم کرده اند. این بهانه ای بیش نیست. آنها در این وانفسای گرانی با پیش فروش و افزایش دو تا سه برابری قیمت خودروها دست به بزرگترین دزدی تاریخ زده اند و تنها نگران سودسرشار خودشان هستند. درحالیکه تنها بخش اندکی از این قطعات پس از گرانی ارز وارد کشور شده و یا توسط قطعه سازان ساخته شده، به چه دلیلی قیمت خودروها را اینقدر بالا بردند. باید مابه التفاوت قیمت قطعات جدید محاسبه می شد و به همان میزان افزایش قیمت می دادند. ولی چون دولتمردان و مجلسیان از این صنعت منفعت مستقیم و غیر مستقیم می بردند، همه شان در برابر این ظلم بزرگ به مردم خاموش شدند ....
حمید کلباسی
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
2
29
پاسخ
بر اساس چه منطقی قیمت خودروی بی خاصیت ایران ؛ 2 برابر میشود؟
یعنی قیمت یک پراید صفر 110 میلیون تومان میشود؟!
ناشناس
|
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
1
34
پاسخ
تایاد بگیریم کشورداری وکنترل قیمتها کارهرکسی نیست
ناشناس
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
2
21
پاسخ
مردم مقصرند که این آشغالها را میخرند اگر همه دوچرخه سوار شوند یا پیاده بروند یا همدیگرو سوار کنند این اشغال ماشین ها تابوت های متحرک بی فروش می مانند .... با هوای آلوده با جنگ با تحریم با خودرو بی کیفیت با بنزین بنزن دار و بلاهای دیگر این مردم بیچاره در جدال نابرابرند....
ناشناس
|
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
4
27
پاسخ
هركي ناراحته نخره!!!!!!! خانه از پای بند ویران است خواجه در بند نقش ایوان است
ناشناس
|
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
1
28
پاسخ
فیات ایتالیا سالی سه الی چهار میلیون اتوموبیل تولید و مونتاژ میکنه دویست هزار نیرو داره شما مونتاژ کارها پانصد هزار نیرو دارید ...!
ناشناس
|
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
13
8
پاسخ
سلام،
انتشار اين خبر خودش باعث ايجاد شوك به بازار مي شود، بهترين روش براي رفع مشكل خودروسازان اين است كه دولت از ايجاد قيمت تكليفي خودداري كرده و اجازه دهد قيمت را بازار تعيين كند.
ناشناس
|
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
1
21
پاسخ
۱۰ هزارمیلیارد را به همان ۴۰۰ هزارنفر کارگر صنعت قطعه سازی بدهید به اضافه سودی که هیولاها( بانک) میگیرن بزارید بیکار بشن. فکر کنم کارگرها اینجوری راحت ترن
علی بشرویه
|
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
1
21
پاسخ
با این خبر رسما افزایش بی ضابطه قیمت خود رو در سال آینده کلید خورد