هيچ جاي دنيا عابر پياده از محل هاي غير خط كشى عبور نمي كنه و وسط خيابون لاي ماشين ها ويراژ نميده . خودرو ها هم موظف به توقف براي عابر پياده در محل هاي خط كشي شده هستند . در ايران هيچكدام از مقررات رعايت نميشه .
ناشناس
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
15
پاسخ
توی شهرک غرب به یکی از ماشین هایی که از جای دیگه اومده بود و در خیابان سه متری با سرعت میرفت گفتیم اینجا عابر رد میشه با سرعت نرو. گفت دیشو میدم. اینا رو پلیس و قانون باید کنترل کنه.
ناشناس
|
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
15
پاسخ
نزول در همه شاخص ها!!!
ناشناس
|
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
5
پاسخ
تیتر رو اصلاح کنید بی زحمت
افزایش عابر رو های مرگبار
ناشناس
|
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
4
پاسخ
خب ی کار مثبت که تو ایران انجام نمیشه
هزینه بیمه برای جلوگیری از تصادفاته
چه جاده ای چه ریلی
باید هم تبلیغ کنن، هم مناسب سازی
متاسفانه هیچکدومش نمیشه
علت کاهش تو اروپا هم همینه
چون شرکتهای بیمه برای کم کردن هزینه پرداخت دیون این کارها رو میکنن
ناشناس
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
11
پاسخ
وقتی یک عابر پیاده ،حتی روی خطوط مخصوص عابرین پیاده داره بطرف انطرف معبر حرکت میکنه هم ،باز هم اتومبیلها در پشت خطوط عابر پیاده توقف نمیکنن واز بین عابران پیاده رد میشن!!!!
قاتونا باید:
اگر این بی قانونی به مرگ عابر پیاده منجر بشه
باید قانونا این نوع کشتن افراد ،نه حتی از نوع قتل شبه عمد ،بلکه باید حتما قتل عمد تلقی بشه
چون راننده ، مسلما باقصد قبلی دست به چنین بی قانونی وحشتناکی میزنه و بیجهت وارد خطوط عابر پیاده در حال تردد میشه
ناشناس
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
12
پاسخ
متاسفانه در ایران هیچ قانونی برای حمایت از جان عابران پیاده وجود نداره. شما برید ببنید در اروپا، آمریکا، کشورهایی مثل ژاپن و کره چقدر قوانین حمایتی برای حفظ جان عابرین پیاده وجود داره
اینجا وقتی میخوای از جاده یک طرفه هم رد بشی و از روی خط عابر پیاده باید با سلام و صلاوت و نگاه کردن به چپ و راستت حرکت کنی چون هر لحظه ممکن توسط یک موتوری یا خودرو زیر گرفته بشی
ناشناس
|
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
5
3
پاسخ
تنها راه کم کردن تلفات افزایش ایجاد نرده در وسط خیابان ها و افزایش پل های هوایی است
ناشناس
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
7
پاسخ
ما در رانندگی فرهنگ خوبی نداریم. آیین نامه را بر عکس عمل می کنیم. چراغ راهنما یا استفاده نمی کنیم و اگر هم استفاده کنیم راننده دیگر جری تر شده راه نمی دهد. به خط عابر می رسیم سرعت را زیادتر می کنیم با کوچکترین حرکت راننده دیگر جو زده می شویم. بدن گواهینامه راننگی می کنیم.
از طرف دیگر هم عابرین به وظایف خود آشنا نیستند از پل عابر کمتر استفاده می کنند تردد در اتوبان ها و بزرگراه ها را مانند پارک محل تلقی می کنند. چراغ عابر را توجه نمی کنند .
ناشناس
|
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
1
9
پاسخ
سرعت ماشینها در مناطق مسکونی زیاد است. نزدیک خانه ما تابلو زده 30 تا و 50 تا و ملت اکثرا 70 تا 100 می روند. عابران زیادی هم از همین خیابان رد می شوند و خبر تصادف چند نفر را هم تا الان شنیده ایم.