ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
من فکر نمیکنم فرقی کنند!
عجب راه حلی!
شده بحث پیکان و آردی و روآ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
بسمه تعالی
همه چیزمون باید بهم بیاد ، مدیریتمون هم مثل کیفیت و اندازه پرایده خخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
هر سال میگن از سال آینده متوقف میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
دنا 120 میلیون
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
عجب پیشرفتی خسته نباشید واقعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
بهترين گزينه اين است كه اجازه ورود خود روهاى سه سال كار كرده بدون گمركى داده شود آن هم از نوع كم مصرف بنزينى و برقى آن ،،،،،خلاصه مطلب اينكه از انحصار و گمركى گرفتن زياد دست برداشته شود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
بهترين گزينه توليد يك حودرو 3 سيلندر توربو است كه هم مصرف پائيني داره هم مناسب شهرهاي بزرگ هست و هم اينكه قيمت تمام شده پائيني خواهد داشت.
ناشناس
|
Austria
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
اصلا پیکان جوان بزنید برادران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
پژو 405 از سمند قطعا خودروی استانداردتر و بهتری است. پراید هم از تیبا بهتر است. دلیلش هم واضح است. خودروهای به اصطلاح ملی فاقد حداقل استانداردهای یک خودرو مدرن بوده و مهمتر اینکه سیستم های موتور و گیربکس آنها برای آنها طراحی نشده بلکه عاریتی و سرهم وصله شده اند.
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
پراید برای مردم قشر طبقه پایین خوب هستش نسبت به قیمتش
کل دنیارا بگردی بهتر ازپراید خودرو پیدا نمیکنی نسبت به قیمتش
همه جا لوازم یدکیش پیدا مشه باسرفه تر ازتیبا ساینا است