گلدیران شرکتی مسئولیت نشناس است واهمیتی به تعهداتش نمی دهد سال ۹۶ یکدستگاه ماکروفر و یکدستگاه لباسشویی با گارانتی این شرکت خریدم و دو عدد کارت هدیه به من تعلق گرفت بدلیل مفقود نمودن رمز این کارت ها بیش از یکسال است که از طرف بانک سامان و خدمات گلدیران سردوانده می شوم و هنوز موفق نشده ام البته تامین قطعات دهساله کالاهای فروخته شده هم که در تعهد شرکت بوده با سوختن شیر برقی لباسشویی و معطلی سه ماهه بی اعتبار از آب در آمد
ناشناس
|
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
1
13
پاسخ
اگه به روزنامه کشیده نمی شد عوض می کرد؟
اگه یکی بود که نمی تونست حق خودشو بگیره عوض می کری؟
نه هرگز.
شما که ملت رو سرکیسه کردین نشون دادین تا فشار رو سرتون نباشه کار درست رو انجام نمی دین
سید
|
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
0
13
پاسخ
1- خوب این کار را از اول بکنید.
2- در ضمن چرا نصابتون اینقدر بی دقت بوده
3- جوابیه مندرج گلدیران جهت تعویض پس از رسانه ای شدن بوده و مجبور به انجام این کار شده
4- مرسی از خریدار که این مشکل رو به رسانه گفت و رسانه هم آنرا منتشر کرد.
5- این کار باعث شد در خرید محصولات گلدیران تجدیدنظر صورت بگیرد. زیرا مسئولیت پذیری خیلی مهم است.
6- "از همه مهمتر" خریدار نظر و رضایت خود را در این سایت مجددا اعلام کند و منتشر شود که آیا واقعا این کار توسط گلدیران جهت اخذ رضایت مشتری انجام شده یا نه؟
7- گلدیران باید فکری جدی به حال مامور نصب خود کند تا درس عبرتی برای دیگر کارکنانش باشد و این موضوع را هم اطلاع رسانی کند.
لطفا و حتما منتشر کنید ممنون
ناشناس
|
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
7
پاسخ
ایجاد یک مشکل ساده و جعلی هیاهو کردن برای اون و بعد حل مشکل یکی از ترفندهایی هست که برای گول زدن مردم استفاده ایران استفاده می کنن که بگن چقدر ما مشتری مدار هستیم. عوض کردن.
آرش
|
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
11
پاسخ
کاش بدون فشار رسانه ای، همه شرکتها انجام وظیفه کنن.
بنده مشکلات مشابهی رو با معروفترین سایت فروش اینترنتی کالا در کشور داشتم!
ناشناس
|
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۸
0
11
پاسخ
چرا همون اول مثل بچه آدم حرف گوش نمی کنید حتماباید زور بالای سرتان باشد
ناشناس
|
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
11
پاسخ
حتما بایستی به رسانه ها کشیده شود؟
رضا
|
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
0
12
پاسخ
شرکت گلد ایران حتما باید موضوع رسانه ای بشه تا اقدام کنید؟