با سلام
بسیار روش خوب و منصفانه و عادلانه ای است و به نفع همه است و استراتژی برد برد است به شرط آنکه دولت بنزین را مجددا" گران نکند و نرخ بنزین همیشه ثابت و برابر 1000 تومان باشد.
حسین
|
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
پاسخ
آقا ول کن این چه پیشنهاد مزخرفی است که داده اید؟؟؟
چرا شما به 40000 میلیارد تومان فرار مالیاتی گردن کلفتها نمی پردازید؟
چرا به برقراری سرویس ادارات نمی پردازدید ؟؟ کافی است این سرویسها اجباری و حمل خودرو به ادارات ممنون و تنها برای چند روز در سال مجاز گردد و هزینه سرویسها را هم از خود کارمندان و کارگران بگیرید؟ می دانید چقدر در مصرف بنزین صرفه جویی می شود؟
چرا به فرار مالیاتی پزشکان اشاره نمی کنید؟
چر به حذف حقوقهای نجومی در شرکتهای دولتی مثل شرکتهای تابعه وزارت نفت و وزارت نیرو اشاره نمی کنید؟
آیا می دانید یک کارمند وزارت نیرو حداقل 2.5 برابر یک کارمند جهاد و یا معلم حقوق دریافت می کند؟
می شود از خودرهای شخصی هم مالیات گرفت اما نه 2 میلیون تومان بلکه 10000 تومان تا 20000 تومان
چرا به تولید چوب از آب دریا توجه نمی شود؟ و چرا به جای نفت چوب صادر نکنیم؟
چرا به توسعه تولیدات نانو توجه نمی شود؟ و چرا از نخبگان حمایت واقعی نمی شود؟
چرا یارانه حقوق بگیران بالای 4 میلیون قطع نمی شود و دهها موردی که دولت نمی خواهد دست به انها بزند؟؟؟
آقای کارشناس راهکارهای بسیاری برای جیران کسری بودجه دولت وجود دارد که شما بدترین پیشنهاد را دادید
سیروس
|
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
پاسخ
در تایید نظرات جناب دکتر قادری . بیاد دارم در کشور سنگاپور که مردمش سطح درآمدی فوق العاده بالایی دارند خرید و ورود خودرو به آن کشور با تعرفه نزدیک به صفر انجام میپذیرد . اما برای اجازه تردد یا باید یک خودرو از چرخه خودروهای قابل تردد در سطح کشور حذف شود یا امتیاز آن توسط فرد از صاحب قبلی خریداری شود که بعضا بیش از قیمت یک خودروی بسیار خوب است . مالات سالانه خودرو نیز به نحوی است که این خودرو دقیقا بعد از چند سال به ارزش صفر میرسد . لذا هیچگونه دلال بازی در آن راه ندارد.
متاسفانه مسئولین ما همواره منفعت دلالان را بیش از سود مردم عادی مد نظر داشته اند ( عامدانه یا غیر آن ) لذا همیشه دود هرگونه گرانی و تغییر به چشم ضعیفترین اقشار جامعه میرود و آنان که دارا هستند هموراه راهی برای بیشتر سود بردن از هرگونه تغییر پیدا میکنند .
بابک شکری
|
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
پاسخ
بهتر است دولت از طریق وضع مالیات بر اقلام مصرفی غیر ضروری مانند مالیات بر دخانیات و یا راه اندازی بازار اوراق قرضه درآمد خود را افزایش دهد
علی احمدی
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
پاسخ
به نظرم
بهترین، عادلانه ترین و منطقی ترین روش کسب درآمد و افزایش قیمت بنزین
قیمت گذاری برحسب نوع و ارزش خودرو است.
یعنی خودروی زیر 50 میلیون تومان لیتری 1000 تومان
بین 50 تا 150 میلیون تومان، لیتری 1500 تومان
بین 150 تا 500 میلیون تومان، لیتری 2500 تومان
بین 500 میلیون تا 1 میلیارد تومان، لیتری 3000 تومان
خودروهای بالای 1 میلیارد تومان، لیتری 4000 تومان
ناشناس
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
پاسخ
آفرین همینو بزنین تنگش بره
ناشناس
|
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
پاسخ
نویسنده محترم
آیا یک درصد بیست میلیون میشود دو میلیون؟
محمد
|
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
پاسخ
کارشناس عزیز تو هم چشمت به جیب مردم است !!!! اخذ عوارض شهرداری و دارایی و هزینه های نقل و انتقال خودرو کافی نیست ؟!!!
علی
|
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
پاسخ
سلام. کلیات طرح بسیار خوب است ولی دریافت مالیات از کارت بانکی متصل به کارت بنزین اجرایی نیست باید راه بهتری در دریافت مالیات معوقه افراد تعبیه کرد.
علی
|
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
0
0
پاسخ
این دولت این پیشنهاد را نخونده و الا غیر ممکن بود که به این پیشنهاد عمل نکنه! دلتون خوشه...
بسیار روش خوب و منصفانه و عادلانه ای است و به نفع همه است و استراتژی برد برد است به شرط آنکه دولت بنزین را مجددا" گران نکند و نرخ بنزین همیشه ثابت و برابر 1000 تومان باشد.