واقعا خجالت آور هست که اولین و در دست ترین ابزار خودرو که همان قفل دربها و صندوق و کاپوت میباشد. این طور آسان و سریع به دست هر شخص نه چندان حرفهای باز و مورد سرقت قرار میگیرد. هم ابهت خودروسازان کشور زیر سوال میرود هم مردم متضرر میشوند هم پلیس درگیر این معضل شده و هم دادسراها و زندانها و.... با کوتاهی خودروسازان درگیر این موضوع که رفع این مشکل خیلی ساده است کل مردم و نهادهای دولتی و... را درگیر کرده فقط به خاطر بی مسولیتی عدهای که فقط به فکر پر کردن حساب های بانکی و جیبشان هستند.
آلمان، ایتالیا، سوئد از وارد کنندگان فولاد مبارکه اصفهان هستند. ایرانخودرو سایپا هم از مصرف کنندگان هستند
اما اونا آهن رو با عقلشون شکل میدن و ماشین میسازند و اینها با عقل بچه هاشون آهنو داغونش میکنند. به هر حال همشون از یک نوع آهن استفاده میکنن.
اگه یکم خلاقیت داشته باشند خودروسازهای داخلی، میتونن رقابت کنن و برنده باشن ولی انگار قدرت فکر کردن ندارن.
آقا از ماست ک برماست،،،وقتی مردم برای همچین خودروهایی صف میکشن و چه بسا تو سر وکله هم میزنن بایدم بساز بنداز باشه ،،بایدم این وضع خودروهای ما باشه ،،،اگه من نخرم تو نخری ما نخریم رو دست تولید کننده بمون مجبوره درستش کنه ،،،ولی متاسفانه ما همیشه برعکس تمام دنیا عمل کردیم داشتن یک خودرو بدون ایمنی لازم بعتر از جان خودمون شده پس ،،میشه ازماست ک برماست
بنظرم قانونمون ضعیف تا ایمن بودن قفلها وقتی دزد میگیرن و دو روزه ازاد میکنن معلومه دوباره میره دزدی ولی اگر مثل عربستان انگشت وبعد دستشون قطع بشه دیگه جرات نمیکنه
اولا استاندارد تو ایران یعنی مترسک سر خرمن و صدرحمت به مترسک و غیرت نداشتش که هر از گاهی عرض اندامی میکنه دو م اینکه داداش گلم اگر دزد ندزده آنوقت این بنجل های ماشین نما و البت قطعات بی کیفیت که فروش نمیکنن و صد و هزار البت مدیران فهیم و دلسوز این دو غول خودروی آسیا از زندگی لاکچریو حقوق های کمی تا قسمتی نجومی بی بهره خواهند ماند پس نتیجه آنکه همین قفل و بست هم آپشن اضافی محسوب میشود