توانمندسازی سازندگان از لحاظ دانش و تکنولوژی، کوتاه کردن دست شرکت هایی که از جیب مردم کسب درآمد کرده ولی هیچ آورده ای برای صنعت نداشته اند (به خصوص، شرکت ایپکو)، توانمندسازی و تقویت شرکت ساپکو که به حق بهترین یاور ارتقا زنجیره تامین و بنیان گذار خودکفایی و دانش صنعتی هستش
ناشناس
|
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
2
13
پاسخ
اولین و مهمترین کار تعطیلی کامل بساط ویران خودرو است.
ناشناس
|
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
3
14
پاسخ
اولین و بهترین اقدام این است که ایشان استعفا بدهد چون در حد و اندازه این شغل نیست
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
نه بابا
ناشناس
|
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
2
9
پاسخ
ایامریضی که تمام بدنش را سرطان گرفته قابل درمان هست رانت گران فروشی زدوبند اختلاس تمام شرکتهای خودرو سازی رو گرفته فقط باید واردات ازاد بشه تا رقابت سالم ایجاد شود
محمد
|
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
1
9
پاسخ
سوابق این ادم نشون میده در طول عمرش تجربه تولید نداشته مگه تو ذهن و کاغذ، حالا بفرمایید در یه سیستم شایسته سالار چرا باید مدیرعامل ایران خودرو میشد؟؟؟
مگه اینکه تصمیم بر گماردن ناکارامدان و بهره برداری از اونها به نفع دستهای پشت پرده باشه!!!
چطور این ادم تونسته مسولیت اینهمه بدهی انباشته رو قبول کنه؟؟؟ به چه سابققه ای؟؟؟
اصلا میدونه بدهی انباشته ایران خودرو ناشی تز چی خست و چطور باید کاهش پیدا کنه؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
2
9
پاسخ
گرفتن عکس یادگاری با سایر مدیر عامل های سابق و لایق ایران خودرو یا سایپا بهمراه وزیران دوست داشتنی صنعت.
ناشناس
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
3
20
پاسخ
خیلی وقته ریش و انگشتر امتحانشونو پس دادن یقین داشته باشید ویران خودرو بدتر خواهد شد طوری که مردم بگویند صد رحمت به یکه زارع
مجید
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
11
پاسخ
دروغ نگه ...
همین
ناشناس
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
2
18
پاسخ
بهترين كار تعطيلي ايران خودرو و پرداخت حقوق ماهانه به كاركنان آن از جيب بيت الماله . باور كنيد هم بصرفه است هم به نفع بيت المال و هم همه هموطنان .