یکی از ملوک بی انصاف پارسایی را پرسید از عبادتها کدام فاضل تر است گفت تو را خواب نیم روز تا در آن یک نفس خلق را نیازاری.... بهترین کاری که خودرو سازان می تونن بکنن به توصیه سعدی
زرشک
|
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
6
101
پاسخ
ایجاد رانت های جدید برای دوستان و اقوام
پاسخ ها
دانشجو
||
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
با نگاهی به کارنامه اکثرا مسولین دلسوز ایجاد رانت حتما باید در الویت اول قرار گیرد تا از غافله عقب نماند.
بانام
|
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
9
111
پاسخ
تعطیل کردن شرکت برای همیشه تا سایه این نحس از سر مردم ایران کم بشه
پاسخ ها
حسین
||
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
,و البته از سر جهان
ناشناس
|
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
10
93
پاسخ
چه چهره نورانی!!
کاملاً مشخصه وادارش کردند خودش دلش نمی خواسته .... به هیچ جا هم وصل نیست و.....
ناشناس
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
15
29
پاسخ
یک خودروی شهری و متوسط حداقل 12 هزار دلار در دنیا قیمت دارد، به نرخ دلار 10 تومان می شود حدود 120 میلیون تومان، بسیاری از ایرانی ها قادر به پرداخت 120 میلیون برای خرید یک خودرو معمولی نیستن، پس راه حل چیست؟ راه چین و هندوستان رو برای تولید خودرو باید برویم. نگاهی به خودروسازی هندوستان کنید و درس بگیرید برای تولید خودروهایی که هم ارزان هستن و هم استاندارد قابل قبول دارند.
پاسخ ها
دوست
||
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
راه حل افزایش قدرت خرید مردم هست خودرو های چینی و هندی ارزان یه آشغال بد تر از پراید هستن و هیچ استاندارد خاصی هم ندارند. مخصوص کشتن فقرا
ناشناس
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
2
23
پاسخ
به تعهدات خود عمل کنه و بدهی مردم را بده
ارسلان
|
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
4
58
پاسخ
منصفانه ترین و خداپسندانه ترین کار تخته کردن این بنگاه ها است که به اسم کارخانه خودروسازی قطعات بنجل را سرهم می کنند. پس از آن آزادسازی فعالیت برندهای معتبر جهانی در ایران و همزمان شروع خودروسازی با مشارکت کمپانی های بخش خصوصی داخلی و خارجی
غیر از این شک نکنید در بر همان پاشنه خواهد چرخید.
کارشناس ارشد
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
7
30
پاسخ
اگر وابسته نیست و میخواهد کاری بکند مدیران فعلی را عوض کند مدیران قدر کاردان وشایسته بگذارد مشاوران فنی قدر مثل ادیب زاده از داخل ایرانخودرو بگذارد .
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
سلام بر فامیل آقای ادیب زاده
سید علی
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
1
30
پاسخ
مبنای یک انتخاب درست آنهم برای مسئولیتی در این سطح، داشتن سوابق کاری مرتبط است که ظاهرا این امر در هیچ انتصابی جایگاهی ندارد. محاسبات و آموخته های مهندسی صنایع برای صنعتی که انباشته از سوء مدیریت و عواملی برون سازمانی بجا مانده از ادوار گذشته است ، پاسخگو نخواهد بود. رهروی باید جهانسوزی!
انتظار مردم از ایشان ، احترام به حقوق مصرف کننده و ایجاد فضایی رقابتی آنهم در شرایط متعارف با نمونه های خارجی است تا بتوان به شرط بقا به یک صنعت بومی و با کیفیت بالید. انحصار مطلقی که امروز خودروسازان با تعرفه های آنچنانی و بستن واردات به اسم حمایت از تولید ملی بوجود آورده اند ، سیاستی غلط و پر هزینه ( جانی و مالی) برای اقشار مردم است.