اولین اولویت میتواند تخته کردن در کارخانه و صرفه جویی میلیارد دلاری و نجات جان هزاران نفر و جلوگیری از رانت و غارت
بیت المال با بستن این کارخانه در این وانفسا باشد
اولا به نظر مي رسد وزير با اين انتخاب (كه كاملا سياسي مي باشد) به دنبال حل مشكل خودروساز و صنعت به گل نشسته خودر و مردم نمي باشد و طوري مي خواهد صورت مسئله كه چيزهاي كلان در اين خودرو ساز و همچنين سايپا مي باشد پاك كند.
در ثاني مدير عامل بايد شركتهاي اقماري كه در اين ده سال زاده و رشد كردند و باعث ايجاد هزينه زياد در محصول توليدي مي شود را منحل نمايد(آپكو _ ايسيكو_ سيامكو _ آذكرون _ نهايت گستر و همگام و.....) چند شركت مهم و كليدي بايد در زير مجموعه ايران خودرو باقي بماند منتها نه با اين تعداد نيرو (مثل ساپكو_ ايساكو _ تام _ تحقيقات موتور)
كاهش نيروي ستادي و پشتيباني و توليدي(كل نيروهاي گروه صنعتي 57974 نفر _ شركت ايران خودرو 24029 نفر كه از اين تعداد 14206 توليدي و 4843 نفر پشتيباني و 1613 نفر ستادي و 3367 نفر پيمانكار غير جذبي مي باشند)
حالا همين تعداد را با تعداد كاركنان سايپا (حدودا 9000 نفر) و با همين توليد سالانه ايران خودرو و گروه مپنا (با 888نفر شركت و 18 هزار نفر گروه مپنا و هولدينگ و در آمد كلان مقايسه نمائيد.
كوچك نمدن چارت و تعداد معاونين و مديران و روئسا و مشاوران و هيت مديره و..... در شركت و اقمار كه با حقوق و مزاياي كلان مخصوصا آخر سال مشغولند.
كار روي پلت فرم هاي جديد و به روز و تعريف پروژه هاي واقعي و پول ساز و مردم پسند
شفاف سازي حقوق ها و پاداش هاي آخر سال
خارج كردن شركت از حالت سياسي و امنيتي و تبديل آن به شركت واقعي توليدي و تجاري
و..............
به رزومه کاری ایشان نگاه کنید . این آقا هم مدیر منصوب دولت و دارای تفکر دولتی و انحصاری در تولید خودرو و کسب درامد از جیب مردم برای سیستمه و اگر غیر از این بود ، اصلا مدیر عامل نمی شد.
تا زمانی که کارخانجات بزرگ خودروسازی برای دولت و مدیرانش دولتی و انحصار گرا هستند ، همین آش و همین کاسه است .بیخودی دل خوش نکیم.
با سلام
مدیران با تجربه تر و پوست کلفت تر از ایشان یا نتوانستند یا نخواستند برای خودروسازی کاری کنند. یکی یکی جایگاه های بزرگ توسط آدم های کوچک اشغال می شوند همین.
بهتر است که ایشان الساعه استعفا دهند. سوابق ایشان نشان می دهد که تجربه ای در صنعت خودرو سازی نداشته اند و باید دید ژن خوب چه کسی در بدن ایشان است. مطمئن باشید چند سالی در این پست می مانند و پس از تخریب بیشتر به پست بالاتری می روند.
نهايت دو سال ميتونه مدير باشه چون دولت روحاني دوسال از عمرش باقي مانده ، اين خودش جاي خوشحالي داره كه چندان زمان نداره...
از طرفي اگه واقعا صادق و لايق باشه صرفا بايد د اين مدت باقي مانده عوامل يكه زارع پاكسازي كنه و پرونده چپاول و فساد مالي مديران قبلي بخصوص معاون خريد بجريان بندازه و اموال نامشروع آنها با كمك دستگاه قضا مصادره و به بيت المال برگرداند ...
این دو شرکت باید بطورواقعی خصوصی شود ومردم هم شراکت واقی داشته وازان بهره ببرند ودست دولت خذمت گزار هم از سر اینها کوتاه و قیمت خودرو وقطعات ان هم با واقیت بازار همخوانی داشته و مردم بتوانند با قیمت مناسب خریداری کنند ومهمتراز همه کیفیت انها را به بالاترین استانداردهای جهانی برسانند شما مگر شعارتان این نیست که ما می توانیم پس شعار ندهید وعملیاتی کنید ورونق تولید به معنی واقعی ان صورت پذیرد و در ضمن اگر مدیران سابق هم مرتکب خیانت در امانت شده اند به اشد مجازات برسند انشا الله الرحمن . درود بی کران برحناب رئیسی ریاست محترم ولایق قوه قضاییه
بیت المال با بستن این کارخانه در این وانفسا باشد