پژو 206 صندوق دار کروک در فرانسه البته دو دربش عین 206 اس دی ایرانه اونم وارداتی هستش ما طراحی نکردیم
محمدی
|
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
2
پاسخ
به همین راحتی!!!
وقتی میگن #فساد_سیستماتیک و #انحصار و #مافیا و #رانت و... یعنی همین که از دانشگاه خودرو تا کوچکترین فرد در وزارت صنعت و گمرگ و سازمان حمایت از مصرف کننده و .... تنها و تنها، منافع خودرو سازها رو میبینند! (نه حسرت مردم و کشتار جاده ای و آلودگی هوا و ....)
همیشه پشت عباراتی مثل "استقلال، هزینه دارد!!" و "تولید ملی" و "اشتغال" و ... توانستند برای خودشون پول های هنگفتی برای اختراع مجدد چرخ بگیرند که بعد از به قول خودشان 7 سال و 40 سال و ... با هزینه های هنگفت پراید و سمند را (آن هم نه 100 درصدی) تولید کنند!
معلومه که از عملکرد منفی خودشون دفاع خواهند کرد...
ناشناس
|
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
1
پاسخ
هیچ کدوم از قسمت های اقتصاد ما رقابتی نیست حالا شما فقط چسبیدید به خودرو. قیمت واقعی یک باک بنزین الان یک ملیون تومان هست و با مالیات هلند میشه ۲ ملیون تومان.
ما حتی اگه نیروهای کار رو از خیلی کشورها وارد کنیم برامون ارزون تر درمیاد.
کسانی که فقط یک شام و ناهار میخوان و پای دستگاهشون میخوابن.
بدون حمایت دولت تنها صنعت کشور بازدید توریست از نقش جهان و تخت جمشید هست.
ناشناس
|
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
پاسخ
با سلام هزینه طراحی چرا این همه گران است. مگر سمند کپی برداری شده از خودرو بی ام وو این همه هزینه دارد ؟
محمد
|
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
پاسخ
اصلا طراحی سمند داخلی نبوده
ایم ماشین در حقیقت خودرو فولکس پاسات 1996 هستش میتونید سرچ کنید ببینید