فقط اون واگن ويژه بانوان توليد خودتونه البته اين برچسب عنوانش
ناشناس
|
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
1
5
پاسخ
اولن سر هم کردنش هم کار ساده ای نیست دوما خیلی قطعاتش تو داخل تولید میشه و سوما اینکه امیدوارم روز به روز پیشرفت کنن
ناشناس
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
3
پاسخ
امیدوارم حقوق مکفی به این کارگران بدهند تا بعدها نشانه های عدم رضایت شغلی شان را در ساخت این واگن ها شاهد نباشیم.
ناشناس
|
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
3
پاسخ
اگر به صادرات رسید اونوقت حرفی داریم
محمود
|
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
پاسخ
کلی قطعه داره اعلام کنید به کارمنداش هر کی تونست قطعاتی که خارجی هستند را بومی سازی کنه از محل صرفه جویی حاصله تا زمانی که اون قطعه استفاده میشه سود میبره. حالا یا خودش بسازه یا بیرون سازنده را پیدا کنه و با سازنده ایرانی این قطعه را بسازند یا طرح جدیدی بدهند که بهبود حاصل بشه...
ناشناس
|
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
2
پاسخ
انصافا کیفیت خوبی دارند حتی نسبت به بسیاری از کشورها مترو تهران شرایط بهتری داره ، حتی اگر برخی از قطعات وارداتی باشه .
تنها نکته ازار دهند مترو که ربطی به این مقاله نداره وجود دستفروشان داخل کابین ها هستند...
ناشناس
|
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
پاسخ
آفرین -باید حد اقل 1000هزار نفر اونجا کارکنند 3 شیفته
احد
|
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
1
0
پاسخ
افتخار میکنیم به این توانمندی جوانان کشور کاش خیلی زودتر از ایناها اعتماد میشد و کشور به این همه چالش نمی افتاد، امیدواریم این تحریمها به فرصت تبدیل بشه ، و خودمون و تحریم کنیم که به غیر اجناس داخلی از اجناس خارجی استفاده نکنیم و به این فرهنگ برسیم و آگاهانه عمل کنیم،ما تمدن چند هزار ساله داریم انها هنوز به بلوغ فکریه ما نرسیده اند و راه درازی دارن ، به اندازه چند هزار ساله ما ، انچه که نمیدانن و نمیتوانند با ما چگونه تعامل کنند بخاطر اون بلوغ فکری هست که نرسیده اند ، هنوز در تمدن وحشی مدرن سیر میکنند، پس باید قدرکشور خودمان را بدانیم و شکرگزار باشیم
ناشناس
|
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
1
پاسخ
سلام و خدا قوت به همه کارگران و صنعتگرانی که با تولید داخلی, سدی در مقابل اثرات تحریم ها هستن.