شهرام رودپیمای رشت آبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
اینهمه اظهار نظر توسط مردم در مورد تولید خودرو در ایران ثبت شده است ............


در یک جمله باید گفت خودروهای ایرانی شبیه به ارابه های مرگ هستند .....

البته بحث اصولی هم هست نبود فرهنگ رانندگی و داشتن خودرو در ایران ..........بحث راه ها و جاده ها

در اروپا جاده ها چندین لاین است و فرهنگ رانندگی به شدت وجود دارد .......

ما ملت ایران بیش از 70 درصد فرهنگ ماشن سواری و ماشن داری را نداریم .......

تقریبا" هیچ حساب و کتابی وجود ندارد ..........اصولا" کشورهای جهان سوم وضعیت به همین گونه است ...

راه درست و قانونی نداریم ........باز تاکید دارم فرهنگ اتومبیل سواری هم نداریم و ماشین های ایرانی مثل قوطی حلبی هستند ...............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
مخالف
باید بخش خصوصی با ابتکار عمل علمی و طراحی ماشین های هیدروژنی و برقی و کیفیت جهانی وارد عرصه بشه. میدون بدن رشد می کنند. اینا رو هم تعطیل کنید کارگراشون هم بفرستیم طی یک پروسه 5 ساله به شرکت های خصوصی.
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
با سلام
لطفا تعرفه واردات 20 درصد شود.
مدیران با سواد مهندسی وارد سیستم شوند بخصوص نخبه ها.
با این شیوه مدیریتی دو خودردساز قطعا با تعطیلی آنها موافقم.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
مخالف ۱۰۰ درصد . بابا این بچه ۵۰ ساله هنوز مراقبت میخاد ؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
از کشورهای دیگر دعوت بشه اینجا با شرایط برابر کارخانه خودرو سازی راه اندازی کنند و بازار انحصاری از دست تولیدکنندگان خودرو خارج بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
این صنعت که در خدمت ایرانیان نیست وارابه مرگی تولیدمیکند که نه ارزان است نه ایمن ونه خدمات دارد وصرفا درخدمت یک گروه نالایق است بهتراست تعطیل شود.واگذاری آن حتی به بخش خصوصی اشتباه است .این صنعت باید دراختیاریک گروه تولیدی خارجی کره ای یا امریکایی قرارگیردکه هیچ گروه یا فردایرانی درآن نباشد آنوقت خواهیددیدچه تحولی ایجاد می شود.(اینکاررابعدازبرجام می توانستندانجام دهند)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
کاملا مخالفیم ب این صنعت کمک بشه. ب چند دلیل بعد از نیم قرن هیچ پیشرفتی نکردن. دوما کیفیتش خراب خرابه. سوم با این حمایت نتیجه عکس. سالانه 20هزار کشته حدود ده هزار نقص عضو بخاطر کیفیت بعد. بنطر من اگر درشو تخته کنند و از بیت المال حقوق کارمنداشو بدن بنفع کشوره. یادمون باشه در تصادفات 100 درصد دولت کمک میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
این انحصار واقعا" باعث بیچارگی ملت شده است.
چه دلیلی دارد که یک ایرانی با هزار زحمت و مشقت و جان کندن حقوقی بگیرد و پس اندازی بکند و مجبور شود بین پژوی 405 و پراید و ... این ماشینهای داخلی آشغال یکی را انتخاب بکند در حالیکه با همان پول ( اگر واردات آزاد بود و همانند سایر کشورها حق به انتخاب مردم داده میشد ) میتواند تویوتا و یا مزدا و یا هیوندا و کیا بخرد.
حق یک زندگی خوب و آبرومند را از ما گرفته اند و مجبوریم برای بقای دوکارخانه ی سرتاسر رانت و برای پر شدن جیب مدیران این کارخانه ها ماشینهای با استاندارد پائین را خریده و با سلامتی خود بازی کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
با سلام من معتقدم تعطیل شدن این دو شرکت علاوه بر جلو گیری از رانت و دلال بازی و بوجود امدن وزیران نا کار امد همچون وزیر صنعت، در حوزه سلامت و بهداشت و محیط زیست انرژی و حتی مسائل روحی روانی مردم تاثیر مثبت دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
دولتی کردن اقتصاد و مصادره شرکت ها و صنایع اشتباه بزرگ بود در حق اقتصاد ایران و خصولتی کردن اقتصاد دولتی ایران جنایتی است بسیار عظیم تر در حق اقتصاد بی رمق ایران که نتیجه ای جز فروپاشی کامل و نابودی کامل اقتصاد ایران و تبدیل کردن ایران به یک کشور جهان پنجمی نخواهد داشت .. البته مسوولین از حرفشان بر نخواهند گشت !!!
نظرات بیشتر