ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
این کارخانه انحصاری ماشین آدمکشی میسازه نه خودرو پس باید تعطیل شه که باعث شدن ماشنیهای آدمکشیشون رو با قیمت بنز و بی ام و بخریم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
با تعطیلی آن کاملا موافقم.......اگر این کار انجام شود یک اقدام انقلابی و در راستای تحقق اهداف انقلاب صورت گرفته است زیرا بسیاری از مفاسد اقتصادی از بین می رود
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
حمایت کردن از خودروسازان یک سری مزیتها داره یکسری مضرات
مزیتهایی که داره شامل فرصتهای شغلی میشه که ایجاد کرده
مضراتش شامل هدر رفت بودجه های کلان برای خودروسازان هستش که اگر قسمتی از این بودجه ها صرف کمک به صنایع دیگه مانند صنایع دستی- امور گردشکری-مبلمان - لوازم خانگی و ... میشد قطعا درامد و اشتغال زایی بیشتری نسبت به خودرو میشد از مضرات دیگر عدم امنیت سرنشینان خودرو و عابرین هستش که باعث شده اکثر پرونده های نیروی انتظامی و قضایی مربوط به تصادفات باشه و در آخر اگر حمایت باعث میشد که خودروسازی ما پیشرفت کنه قطعا تو این چهل سال این امر محقق میشد که تاحالا نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
این که اگه جایی به مشکل خوردیم صورت مسئله رو پاک کنیم آسونترین کاره اما بدترین کار! اگه تو این دنیا کسانی تونستند خودرو با کیفیت و ارزان تولید کنند پس تو ایران هم میشه همیشه راهی برا پیروزی هست فقط ترسو ها و تنبلها هستند که تسلیم شکست می شن. اما تا زمانی که خودرو سازی دولتی باشه وضع همینه دولت باید خودروسازی رو واگذار و بعد به معنای واقعی حمایت کنه نه اینکه بخواد از این صنعت درآمد کسب کنه. اما یک پیشنهاد دارم دولت یک اطلاعیه بده که میخواد سهام خودش در خودروسازی رو رایگان به یک نفر واگذار کنه اما شرط داره فرد باید در رشته مرتبط با خودرو سازی تحصیل کرده باشه و در این زمینه کار کرده باشه و سابقه مدیریتی موفقی هم داشته باشه ترجیحا زیر چهل سال سن داشته باشه ازبین افرادی که این شرایط رو دارن بهترین رو انتخاب کنه و مدیر عاملی یکی از خودروسازها رو بده به این فرد اما با اوشرط کنند و مثلا یک مهلت 8 یا 10 ساله بدن و بگن اگه در این مدت موفق شدی خودرو سازی را به کیفیتی برسانی که قابل رقابت با خارجی ها باشد که مالکیت سهام رسما و قانونا به تو واگذار می شود اما اگه موفق نشدی تمام اموالت توقیف می شود و خودت باید ما بقی عمرت رو در زندان بگذرانی یعنی ابد بدون تخفیف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
1- خودرو سازان فعلی داخلی و ملی نیستند بلکه مونتاژکارند. وگرنه چرا باید با افزایش قیمت ارز اینقدر مردم را اینها سرکیسه کنند. 2- اگر فکر می کنید این خودروسازان اشتغال ایجاد کرده اند، یک کارخانه مثل تویوتا بیاورید که خودش سرمایه گذاری بصورت خصوصی نماید و همین تعداد اشتغال ایجاد میشود و با صرفه جویی در سوخت نسبت به این تولیدات مونتاژی می توان اشتغال بیشتر ایجاد و این همه سوخت که سرمایه ملی است از بین نمی رود. 3- قیمت این خودروها را آزاد نمایید بطوریکه با هرقیمت که دلشان می خواهد بقروشند اما واردات خودرو نو و کارکرده را با حذف عوارض گمرکی و مالیات اجازه بدهند. 5- مهمترین چیزی که در نظر گرفته نمی شود تعداد کشته های مردم مسلمان است از بی کیفیتی این خودروها.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
سلام
من کارمندم . یکسال از زمان پیش فروش برلیانس 330 من میگذره . کلی از برنامه های زندگیم بهم ریخته . شرمنده زن و بچه ام شدم . توانم نمیرسه از بازار آزاد خرید کنم. شرکت سایپا پاسخگو نیست . با این طرح های تبدیلی هم که گذاشتن بدبخت تر میشی .
تو این بازار که همه فروشنده هستن باید سه تا از ماشین ها که همه پراید یا بزک شده پراید هستن برای شرکت بازاریابی کنی و بفروشی بازهم نمیتونی به ماشین ثبت نامی خودت برسی . کم مونده بیان سیلی بزنن تو صورتت.
کی به داد ما میرسه معلوم نیست .
لطفا اول تعهدات شرکت سایپارو برطرف کنید بعد به فکر تعطیلی بیفتید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
دوست عزیز یکی از مشکلات اصلی امثال شماهایید که همیشه روضه میخونید ولی دریغ از یه جوعمل...
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
سلام
من باید به چه چیزی عمل میکردم که نکردم ؟
هزینه کردم یکسال هم معطل موندم .
نوبخت نابغه اقتصاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
یک نظر سنجی رسمی بگذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
خودرو سازي ايران با ايجاد انحصار يك سيستم مافيايي ايجاد كرده است و تنها چيزي كه برايش اهميت ندارد حقوق مشتري است. با تعطيلي صنعت ورشكسته خودروسازي كشور و اجازه واردات خودرو هاي خارجي با كيفيت به ريشه من شدن هميشگي مافياي خودرو سازي كمك كنيد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
سلام .هر حمایتی باید هدفمند و دارای زمان مشخص باشد که اگر فرد حقیقی یا حقوقی توانست از موقعیت داده شده بعنوان فرصت استفاده کند مستحق آن امتیاز هست در غیر این صورت باید حمایت به سمت دیگر سوق داده شود من کلا مخالف حمایت از تولید کننده بصورت مستقیم هستم و معتقدم که حمایت مستقیم فقط باید از مصرف کننده نهایی شود که باعث ،عدالت ،افزایش کیفیت تولید ،رقابت ،کاهش فساد و رانت خواهد شد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
وزیر ناکارامد استیفا
نظرات بیشتر