ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
با سلام
موافق حمایت از صنعت خودروسازی و قطعه سازی هستم.انتظارمون بیجا بالاست.
ما که جزو بیست کشور صنعتی دنیا نیستیم
رتبه صنعتی در حدود سی و هفت و هشت هستیم.
خودرو مون هم باید به بقیه صنعتمون بیاد .
ولی موافق حذف تعرفه یا کاهش اون هستم .
تا پول باشه و مردم خودشون بتونن وارد کنن نه یک عده با رانت
رضا
|
Germany
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
بهتر که تعطیل بشه برای اینکه هنوز این صنعت اینقدر وابسته است که ما نمی دونیم دقیقا محصول ایرانی مصرف می کنیم یا آلمانی ویا چینی و.... حالا که اینقدر این صنعت به قطعات معیوب وابسته هست خوب چرا خود خودروی اصلی که اصالت هم داره و لاقل می شه یعقه یه برند معروف رو در مواقع خرابی گرفت چرا بریم سراغ ایران خودرو و سایپایی که هیچ گونه تعهدی نسبت به بازار و حاشیه اون ندارن الان شما به عنوان مثال اگر در بازار قطعه فروشی برای تعمیر خودروتون برید انواع و اقسام اسمها هست قطعه شرکتی ،قطعه اصلی ،قطعه....خوب چه خبره آقایون خوردو ساز دیگه بس نیست ملت که خسته شدن از بس خودروهای معیوب شما رو سوار شدن و مردن خواهش می کنم یه بار برای همیشه درب این خودرو سازیهای معیوبتون رو ببندید و مرگ یه بار و شیون یک بار
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
تو این ۴۰ سال چی کرده که دوباره حمایت بشه. فقط هر ۸ سال دو سه برابر ماشین گرون میشه.
واردات و ازاد کنن تا خودروساز مجبور بشه برای رقابت ارتقا بده. می تونن ارتقا بدن . ولی منافع یه عده اجازه نمیده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
به هیچ عنوان
به هیچ عنوان
به هیچ عنوان
باتفاوت پول بنزیتی که این خودروسازها به کشورتحمیل میکنند,حقوق کارگران این دوتا کارخونه روبدید,ماشن جدید واردکنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
نه اين صنعت 40 سال حمايت شد به كجا رسيد . بايد حمايت تعطيل بشه همينطور اين خودرو سازها تعطيل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
كاملا مخالفم
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
تعطیلی صنعت خودرو در ایران ارزوی ماست
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
من فکر میکنم کار درست این هست :
1- تمامی حمایت ها و وامهایی که در نظر گرفته شده در صندوقی جهت بیمه بیکاری کارکنان خودروسازی و توانمند سازی ایشان برای ایجاد شغلی " حلال و آبرومندانه" بکار گرفته شود .
2- تمامی مدیرانی که در تضییع حق مردم و ویژه خواری دست داشته اند به دستگاه قضایی معرفی بشوند .
3- کارخانجات فعلی به بخش خصوصی واقعی یا خریداران خارجی جهت استفاده برای هر نوع صنعت ممکن فروخته شوند.
4- اجازه داده شود برابر تعداد لازم و مورد نیاز جامعه خودرو دست دوم در رده قیمت اقتصادی واردات گردد.
5-در خصوص واردات مطلقا به مافیای واردات ، مدیران قبلی خودروسازی و دولتی ها و ارگانها اجازه کار داده نشود.
6- مجوز واردات فقط به شخص استفاده کننده تعلق بگیرد و تا سالهایی به هیچ وجه حق فروش آنرا نداشته باشد.
7-شرکتهای کارگزاری بتوانند برای واردات با استفاده از مجوز مردمی خدمات بدهند.


و سخن آخر یکی بیاد منو از خواب بیدار کنه ، چون اینجا ایرانه و عمراً چنین کارهایی بشه اینجا انجام داد .
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
دوستان توجه داشته باشید این دو شرکت تعطیل بشن نصف ایران بیکار میشه...وقتی کشور تو تحریم و موشک سازی باشه...قطعا اولویت اولش نمیتونه خودرو سازی باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
نزدیک ۱۴۰۴ است. و این شرایط خودروسازی است.مسئولین هم بهتر است از خواب گران بیدار شوند
نظرات بیشتر