سلام و خسته نباشید،خودرو سازی که به مردم خودش رحم نکند و شگرد خودش اشفتگی بازار است و صدها هزار خودرو را به بهانه واهی دپو کرده است و حتی در تلویزیون هم سازمان تعزیرات اعلام کرد که کمبود قطعه دروغی بیش نیست،همان بهتر که مثل خیلی از کشورها این صنعت را نداشته باشیم،صنعتی که تماما کپی برداری و هیچ خلاقیتی در ان نیست و همیشه متاسفانه مورد حمایت بی چون وچرا قرار گرفته و علت واقعی ان را خدا می داند.علی رغم اعتراضات گسترده مردمی و کارشناسان و بعضی از نمایندگان مجلس،متاسفانه با بیشرمی تمام و عدم پاسخگوئی مناسب به مردم دارند کار ناجوانمردانه خود را ادامه میدهند
محمدرضارحمتی
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
3
پاسخ
صددرصد مخالفم اما کیه که به نظرات ما توجه کنه ..چند سال پیش یک شرکت چینی با همکاری سپاه که تراکتور
سازی تبریز را تحت مالکیت داشت می گفت من یه ماشینی باکیفیت تر از حضرت عزراییل ((پراید))را در تبریز بههمان
قیمت 25 میلیون مونتاژ می کنم ولی معلومه مخالفت می کنند مخالفت کردند
ناشناس
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
2
پاسخ
اول اون نیروهای مازاد سفارشی رو بیرون کنید.دوم به ببخش خصوصی واقعی واگذارکنید.تعرفه های واردات خودرو رو بردارید تا رقابتی بشه.اونوقت ببینید اگه بهترین خودرو با کمترین قیمت تولید نشد.این خودرو سازی که شما دارید به درد خودتون میخوره.بیست سال از صنعت خودرو سازی عقب هستیم.
علی
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
3
پاسخ
درکل دنیا از مصرف کننده حمایت میشه ولی متاسفانه تو ایران از تولید کننده حمایت میشه وسرمایه دار هر روز ثروتمند تر میشه .همین شکر را ببینید به نرخ دولتی به شرکتها میدن وشرکتها با هزار ترفند اضافه میگیرن وتو بازار ازادبه فروش میرسونن وهیچ حساب وکتابی پس نمیدن اکثرا از صادرات ارزی که به دست میارن به ایرا ن نمیارن ودر خارج سرمایه گذاری میکنند .بدبخت مصرف کننده ایرانی هیچ کس به فکرش نیست
علی
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
7
پاسخ
درکل دنیا از مصرف کننده حمایت میشه ولی متاسفانه تو ایران از تولید کننده حمایت میشه وسرمایه دار هر روز ثروتمند تر میشه .همین شکر را ببینید به نرخ دولتی به شرکتها میدن وشرکتها با هزار ترفند اضافه میگیرن وتو بازار ازادبه فروش میرسونن وهیچ حساب وکتابی پس نمیدن اکثرا از صادرات ارزی که به دست میارن به ایرا ن نمیارن ودر خارج سرمایه گذاری میکنند .بدبخت مصرف کننده ایرانی هیچ کس به فکرش نیست
ناشناس
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
4
1
پاسخ
به نظر من حمایت بایستی در چهاچوب مشخصی صورت بگیره بعنوان مثال باید مقداری حمایت صورت گیرد مشروط بر اینکه خودروساز ملزم به تولید موتور و خودروی جدید شود تا تاریخ مشخصی در غیر اینصورت تعرفه واردات 20-30 درصد کاهش داده میشه و بعد از اون مجدد مهلت یک ساله جهت معرفی نسل جدید خودرو ها و تنبیه مجدد در صورت خلف وعده به شکل برداشته شدن تعرفه واردات تا میزان عرف بین المللی (حدود 10 درصد)
ایرانی
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
7
پاسخ
جالبه، ماشینای بی کیفیت و با این قیمتا به مرده قالب میکنن هنوز کمک دولت رو هم میخوان،
شایان
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
4
پاسخ
مخالفم خودرو سازان مشکل دارند
حسام
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
5
پاسخ
این صنعت کاملا باید تعطیل یا زیر بنایی اصلاح بشود .، چطور در صنایع غذای اگر شرکتی باعث مسمویت و مرگ تعداد حتی انگشت شمار بشه غوغای به پا میشه و اون واحد جریمه و تعطیل میشود این چند تا شرکت نور چشمی تو این سالها چقدر ضرر مادی و جانی به ملت وارد کرده اند چرا هیچ کس نمیتون جلودارشون بشه
ناشناس
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
5
پاسخ
بهتره تعطیل بشه و هرکی اونجا از رانت استفاده می کنه اعدام بشه. با پول پراید میشه بنز ۲۰۱۰ سوار شد