اوايل انقلاب ژاپني ها با ارئه طرح بيابان زدائي به شرط 20 سال برداشت محصولات به ايران اومدند
وليكن شعارهاي توخالي و .... اجازه انجام اين طرح رو نداد و شعار دادند استعمار است و ما خودمان همان كار رو ميكنيم.
همانند وقتي كه گفتند تونل كندوان رو دست نزنيد ولي دست زدند و 10 سال منابع رو هدر دادند
الان از گوشه و كنار خبر ميرسه فلان جا رو دادند تا 20 سال درآمدش براي آنها.
کم کم شمال کشور به زباله دان دائمی تبدیل می شود متاسفانه یک سری از ادم ها نه فرهنگ دارند و نه انصاف و دارند محیط زیست را در همه کشور نابود می کنند
هیچ کس مسئولیت نظارت و برخورد با این ادم های بی فرهنگ را انجام نمی ده
باید پلیس محیط زیست تشکیل بشه که برای ریختن زباله در محیط زیست جریمه های سنگین بگیره
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
باید از آدم هایی که زباله میریزند عکس بگیریم و در فضای مجازی پخش کنیم تا آبرویشان برود.
سردار عزیز، اگر بنده تصمیم گیر بودم این بحران را با یک روش ساده میشد حل کرد و آن مدیریت کردن تعطیلات دو یا سه روز به بالا است که معمولاً در یکسال میشد اینها را مدیریت کرد و جوری تنظیم کرد که این تعطیلات دو یا چند روز نشودو یا تعطیلات را در یکسال کم کرد ، سردار عزیز این معضل ترافیک راه حل ساده ای دارد و آن هم مدیریت کردن تعطیلات در یکسال است که بارها هم در کشور مطرح شده است ، معمولاً برای حل کردن یک معضل مسائل دیگری تاثیر دارد که ما در تصمیماتمان نادیده میگیریم و یا جرات مطرح کردن و تصمیم گرفتن را نداریم و میشود ترافیک و معضل ترافیک بیرونی نه داخل شهر تهران. باور کنید این معضل ترافیک بیرونی و جاده شمال را فقط و فقط میشود با مدیریت کردن تعطیلات یکساله و کم کردن تعطیلات حل کرد.
برای داخل شهر تهران هم راه حل وجود دارد چرا ما باید راه حل بدهیم و دیگران حقوقهای نجومی را بگیرند و هیچ کاری نکنند.
نصف کسانی که به شمال می روند دوستان شمالی ساکن تهران هستند. شماره پلاک و این چیزا ملاک درستی نیست. حداقل 20 مورد از همکارانم شمالی ساکن تهران هستند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
ما که قانونا شمالی هستیم از شورای شهر خودمان در شمال کشور یک نامه می آوریم که ما نباید پول بدهیم . و بقیه کسانی که شمالی نیستند باید پول بدهند .
ناشناس
||
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
من خانواده شوهرم شمالی هستن خودم اهل مشهد. تمامی قریب به اتفاق همه جوانان فامیلشان در تهران زندگی می کنند. چون انجا فاقد صنعت هست. نیمی از مسافران دوستان شمالی هستند که در تهران ازدواج کردند و کار می کنند.
مشکل ما عین فرق فوتبال ما با اروپاست ما توپ هر جا رفت همه دنبالش میریم وبقیه زمین خالیه اونها توپ رو در تمام زمین می چرخانند حالا میگید که چی عزیزان تو ایران پول رو متمرکز کردند در تهران همه هم دنبال پول جمع شدند تهران .اگه از حالت متمرکز خارج شیم و کار وپول درست توزیع بشه و مردم در سرتاسر ایران پخش بشند مشکلات ترافیکی آلودگی هوا و.. حل خواهد شد و شمال هم محل زباله تهرانیها نمیشه
باسلام
بهتر بجای بد اخلاقی به هموظنان وظیفه خود که خدمت رسانی به مردم شهید پرور عزیز و مظلوم می باشد را اصلاح و تسریع کنیم. ضمنا صدا و سیما نیز باید برای پروژه های فراموش شده مثل راه سازی و اتوبانهای جدید بین شهری مناظره گذاشته و مشکلات موجود را نشان دهد.
و شایان ذکر است به نظر می رسد تولید خودرو در ایران با ایجاد راه و معبر همخوانی ندارد.
عامل اصلی ترافیک در جاده شمال ( چالوس و هراز ) پلیس است ،به بهانه مدیریت ترافیک از وظیفه اصلی خود که کنترل سرعت با دوربین، باز کردن برخی گره های کور احتمالی ویا رسیدگی سریع برای برطرف کردن تصادف میآید مانع ایجاد میکند که مدخل ورودی تنگ بشه ومردم ساعتها پشت ورودی جاده چالوس و غیره گیر کنند.عرض کنم این جاده هرچقد هم ماشین وارد شود چون وقتی وارد شهر شمال که میشون هرکس به سمتی از روستاهای شهر و یا مناطق از پیش تعیین شده میروند لذا اصلا" تجمع ندارد فقط و فقط فقط علت اصلی عملکرد غلط و تصمیمات عاملین اصلی برای اینمنظور در کشور است. دومین عامل عدم توانائی سازمانهای مربوطه در رابطه با تکمیل بزرگ راه شمال تهران یا بالعکس است و یا احتمامی برای اینکار ندارند بفکر ایجاد جاده امن و آسوده خاطری برای مردم فراهم کنند
با سلام مردم خودشان بهترین قاضی و داور می باشند مولفه های مختلفی برای مسافرت در نظر گرفته می شود که عبارتند از فاصله ، تسهیلات و امکانات ، هزینه مسافرت ، زمان تعطیلات ، جذابیت ها ، فرهنگ پذیری مردم و راحتی مسافران با آنها، امنیت ، تنوع جاذبه ها ازقبیل جنگل دشت مراتع دریا رودخانه ، تنوع آب و هوا در دشت و کوهپایه و مناطق ییلاقی، امکانات اقامتی از قبیل هتل ، ویلا و... . تمامی مورادی که در بالا بر شمرده شد از مواردی که در تصمیم گیری مردم تاثیر گذار می باشد با عنایت به مراتب شمرده شده استان های شمالی یک فرصت برای کشور می باشد که مواهب آن هم شامل مردم گیلان و هم سایر استان ها می شود مسئولین کشور بجای پاک کردن صورت مساله می بایستی دنبال راهکار صحیح باشند از جمله گسترش راه ها ، امکانات و تسهیلات اقامتی و انتقال مغازه های مزاحم بین راهی به مکان هایی که ایجاد ترافیک ننماید از جمله شهر های منجیل و رودبار و حضور موثر نیروی راهنمایی و رانندگی. در حال حاضر به نظر من حضور نیروی انتظامی موثر نبوده و صرفا برای رفع تکلیف می باشد.