دست بر قضا من الان در فرانسه هستم و از جلوي دست دوم فروشيها رد ميشم بعنوان نمونه لكسوس شاسي بلند با كاركرد ١٦٢٠٠٠كيلومتر(توجه داشته باشيد لكسوس ها كه گارانتي ميكنه ٥ سال يا ٥٠٠٠٠٠كيلومتر)فقط ١١٩٠٠يورو!!!!بنظرتون ورود چنين ماشينهايي با اين قيمتها بازار خودرو هاي دوزاري چيني رو بهم نميزنه؟؟!!!مدلي از فيات شيك و توليد بعد از ٢٠١٢ فقط ٨٢٠٠يورو و الباقي خودروها نيز همينطور ولي بقول دوستان مافياي خودرو اجازه نميدن اين انحصار شكسته شود از چند جا هم ميخورن هم از توبره هم از آ....ر هىم از بالا پايين كردن قيمت سهام و هم از دلال بازي سود ميبرن مثل گربه هر جور ولشون كني چار دست و پا ميان پايين
ناشناس
|
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
7
پاسخ
دوستان تابناکی
آیا بنظرتون اگه یه کمپین از طرف تابناک آغاز بشه مبنی بر واردات یه خودرو توسط سرپرست خانوار در طول عمر با همین عوارضی که الان هست راه بیفته ،
چند تا مزیت داره :
۱_دولت خیلی محترم و پول دوست تعرفع خودشو داره .
۳_ کسانی که توانایی دارن و پولشو دارن میرن یه ماشین خوب سوار میشن به قیمت متعادل نه سه برابر قیمت با همین تعرفه ها.
۳-ایران خودرو و سایپا هم تو لیداتشونو مجبور میشن با کیفیت کنن و اونایی که با این بودجه میتونن ماشین بخرن سوار ماشین بهتری میشن که البته بواسطه اینکه تمایل خیلیا میره به سمت خودرو وارداتی قیمت اینا هم کمتر میشه،
اگه موافق بودین لایک کنین تا تابناک پیگیر بشه
اینم یه رفراندومه ، اگه تعداد زیاد شد تابناک به عنوان تنها سایتی که من میبینم به نسبت محل حرف دل مردم هست وجدان کاری داشته باشه تا آخرش بره
ممکنه ناقص باشه پیشنهادم دوستان تکمیلش کنن
به اندازه کافی اون بالا انتقاد کردم و کردیم
بزارین ببینیم این به کجا میرسه
البته تابناک اگه قبول کنه اینو منتشر میکنه
ناشناس
|
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
1
16
پاسخ
در تمام کشورهای همسایه خودرو بسیار ارزانتر از ایران است در زمان شاه خودرو دست دوم ونو هردو ازاد بود ولی مافیا خودرو نبود ملت در رفاه کامل زندگی میکردند
حامد بازرگان
|
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
13
1
پاسخ
با عرض سلام ... تجربه وارد کردن خودروهای دست دوم یا مستعمل در عراق پیاده شدوخیلی
بضرر عراق بود از لحاظ محیط ریست وقطعات گران به اضافه عدم وجود این قطعات چون مدل پائین
هستند .حتی اروربا از خدا می خواهند که این خودروهای دست دوم را از منطقشان خارج شود چون که برایشان پرهزینه می باشد .
حسن
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
1
0
پاسخ
ای بابا دارد یا ندارد، یک روز می گید دارد یک روز می گید ندارد
ناشناس
|
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
4
پاسخ
نام فامیلی ایشون واقعا برازنده است.
حسین
|
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
7
پاسخ
چرا نوشتید نماینده مجلس!؟ این خانم نماینده ی خودروسازان هست
ناشناس
|
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
7
1
پاسخ
واردات باعث خروج ارز میشه و در این شرایط به صلاح نیست. اما راهکار چیست؟ تولید خودروهای کوچک و کم مصرف و خودروهای متوسط سدان (نه شاسی بلند) در کشور ، با وجود این مافیای خودرو ممکن نیست، نتیجه اینکه دولت و قوه قضائیه حساب این مافیا را کف دستشان بذارن. تا امید به تولید داخلی ایجاد بشه
شهباز
|
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
5
پاسخ
بزرگوار مملکت که مدیریت اصولی نداره با آزمون وخطا پیش میره
یه پنجاه هزار دستگاه فعلا وارد کنید اگر بازار درست نشد ادامه ندین
علی
|
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
5
پاسخ
اگر بخواهید صد در صد موثر است ..... آخرین مدل ماشین ها رو با قیمت های بسسیار عالی میتونید وارد کنید ....تویوتا های مدل 2010 رو میشه به قیمت 20 30 میلیون تومن خرید .... به شرطی که مالیاتو گمرکی نگیرید و سود ناچیزی هم بگیرید و نیتتون فقط رفاه مردم باشه ..... آن وقت ببینید من نوعی پژو 405 میخرم یا تویوتا 2010 دست دوم