ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
میشه بگن مبنای سانتافه ۲۰۱۶ کارکرده که ۱۰ هزار دلار گفتن چیه؟
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
قیمت سانتافه نو از نوزده هزار دلار شروع میشود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
میشه بگن مبنای سانتافه ۲۰۱۶ کارکرده که ۱۰ هزار دلار گفتن چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
حرفش درست است...البته اگر لابی های خودروسازهای بگذارند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
اگر در گوگل سرچ کنید قیمت سانتافه ۲۰۱۶ دست دوم حدود ۲۰ هزار دلاره، با تعرفه صد درصدی که ایشان گفتن میشه ۴۰ هزار دلار، یعنی ۶۰۰ میلیون تومان
مشکل قیمت دلاره که غیر منتقی بالاست، با این حرفهای الکی مردم را سر کار نگذارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
بسوزی دلال غم ببینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
اگر در گوگل سرچ کنید قیمت سانتافه ۲۰۱۶ دست دوم حدود ۲۰ هزار دلاره، با تعرفه صد درصدی که ایشان گفتن میشه ۴۰ هزار دلار، یعنی ۶۰۰ میلیون تومان
مشکل قیمت دلاره که غیر منتقی بالاست، با این حرفهای الکی مردم را سر کار نگذارید
پاسخ ها
هوشنگ
| Germany |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
سانتافه تیپ های مختلفی داره، فول اپشن اتوپارک دار قیمتش از همه بالاتره، ولی لو آپشن موتور ام پی ای ارزانترین آنهاست که البته ظاهر قیافش با بقیه فرق چندانی نمی کنه،ااز طرفی کی گفته که ماشین دست دوم هم باید تعرفه 100 درصدی داشته باشه؟ دولت زمانی حق گرفتن تعرفه داره که بتونه از اموال مردمش حفاظت کنه، وقتی که یک شبه اموال مردمشو بالا بکشه حق تعرفه نداره! بعدشم قرار نیست همه برن سانتافه بگیرن، برید یه نگاهی بکنید ببینید باقی ماشینای دست دوم چنده؟ قیمت سانتافه تقریبا جز ماشینهای متوسط به گران قیمته
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
تابناک جان هرخبری را کارنکن قیمت 10 هزاردلار با تعرفه صد درصد ی مثلا سانتافه به قیمت روز دلار می شود حدود دویست وهشتاد میلیون تومان بدون هزینه حمل یا بیمه یا سود شخص وارد کننده این دویست وپنجاه را از کجا اورده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
شاید با ارز نیمایی حساب کرده
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
چه دل خوشی داره
اولا عمرا خودرو سازها و مافیای این شرکتها اجازه همچین کاری بدن
دوما تا موقعی که دست خودرو سازها تو جیب دولت هست و هر گندی بزنن هیچ کسی اهمیت نمیده و مدیران خودرو سازی بعد از اتمام مسیولیتشون به هیچ کجا پاسخگو نیستن اگر شما هیوندا و تویوتا صفر رو با قیمت کمتر از ضد میلیون بدی هم این احساس رقابت پذیری ایجاد نمیشه
morteza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
تعرفه صد درصد عوارض صد درصد تازه دست دو...به کجا رسیدیم که باید دست دوم سوار شیم اونم با تعرفه100 درصدی.بعد قطعاتش با قیمت گوش بری..عرب لوکس سفارش اروپا سوار شه.ایرانی دست دو تصادفی سفارش خلیج .واقعا که
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
والا دست دو اونا خرش میرزه به اسب ایراندزدرو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
وضعیت به جایی رسیده که تازه میخایید خودرو دست دوم وارد کنید.
سروش
|
France
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
تا وقتی که رانت خواری و مافیای خودرو سازی در کشور وجود داشته باشه . هیچوقت اینگونه طرح و لوایح در کشور تاییئد و به منصه ظهور نمیرسه
اونها دلشون نمیخاد که ذره ای از سودهای بادآورده چند صد میلیاردیشون کم بشه
به هرگونه لابی و فشار دست خواهند زد
نظرات بیشتر