چند نکته کوتاه
1- هر کس اعم از سلبریتی یا فرد عادی حق دارد نحوه برخی از فعالیتهای خود را به دیگران معرفی کند. مجالس عروسی نمونه ای از معرفی یک پدیده خصوص به دیگران میباشد.
2- سلبریتیها - چهره ها - ستاره ها حاصل خردک فرهنگ عامه مردم یک کشور و تولید رسانه های سودجو هستند. فلذا ارزش معرفتی و اصیلی نمیتوان برایشان بسان یک الگو در نظر گرفت و کاربردشان در حد بهره جویی رسانه های تولیدگرشان است.
3- کار اصیل اعم از هنری و امثالهم آن کاریست که دستاوردی برای فرد و جامعه داشته باشد . حال چه سلبریتی کاری صحیح کند مثل فعالیتهای بشر دوستانه آقای ویلیام بردلی یا فردی معمولی مثل ریز علی خواجوی. مهم اینست فرد در زمان درست کار درست را بشناسد و انتخاب کند و اجرا کند.
4- امور تبلیغاتی به قول امروزیها لاکچری برخی سلبریتیها چنانکه گفته شد ارزش مالی برای کمپانی سازنده آنها و خودشان دارد و عموم کم دانش جامعه دردکمبودهای خودشان را با پرداختن به ایشان به لحاظ روانی تا حدی برطرف میکنند و این حاصل بی تدبیری و کم خردی مسئولان هر جامعه ای است.
5- نه سلیبریتیها مقصرند و نه مردمی که به آنها میپردازند . اصلا بحث تقصی به میان نیست اینها پدیده هایی هستند در همه جوامع اما مساله اینجاست که ضعف و بی تدبیری مسئولان در همه امور آشکار است در اینگونه موارد نیز به همچنین.
6- قدری بی انصافیست که خرابکاریهای مسئولین و کم خردی عامه را یکسره به گردن سلبریتیها با اعمال لاکچریشان بیاندازیم.
اي بابا چكار داريد؟؟ خب هر كسي دوست داره مراسمش يه شكلي باشه. همه ازدواجه8ا با بودجه مشابه كه نيست! مثلا خواستگاري زثر آب كجاش لاكچريه؟!! دوست داشته خاص باشه. چكار داريد بابا
خودشون هم نمیدونن چقدر با این کاراشون از چشم مردم میفتن .... شخصیت یه چیز دیگست .... ادا اطفار که شخصیت نمیاره ...حالا این خانم کی هست ؟ اسمشو هم نشنیدم تا حالا
خواستگاری و ازدواج یک امر فوق العاده در زندگی هر فرد است وهمه دوست دارند انرا به صورتی خاص بیاد بیاورند بردن یک دوربین عکاسی زیر ابی و اجاره دو لباس غواصی این روزها هزینه ای به مراتب کمتر از یک سبد گل چند صد هزار تومانی دارد بخصوص اگر این وسایل مال خود فرد باشد چند سال قبل من قابق خود راکه با ان روزی خودم را درمی اورم با گل مصنوعی تزیین کردم و بجای ماشین عروسی از ان استفاده کردم هزینه اش از کرایه یک ماشین عروس کمتر شد
مشکل از خود ماست که صفحات مجازی این تازه به دوران رسیده هارو فالو میکنیم.اینا دنبال جلب توجه مردم هستن. وقتی فالور نداشته باشن هرچقدرم از این کارها بکنن کسی متوجه نمیشه که بتونن جلب توجه کنن و کم کم دست از این مسخره بازیهاشون برمیدارن
1- هر کس اعم از سلبریتی یا فرد عادی حق دارد نحوه برخی از فعالیتهای خود را به دیگران معرفی کند. مجالس عروسی نمونه ای از معرفی یک پدیده خصوص به دیگران میباشد.
2- سلبریتیها - چهره ها - ستاره ها حاصل خردک فرهنگ عامه مردم یک کشور و تولید رسانه های سودجو هستند. فلذا ارزش معرفتی و اصیلی نمیتوان برایشان بسان یک الگو در نظر گرفت و کاربردشان در حد بهره جویی رسانه های تولیدگرشان است.
3- کار اصیل اعم از هنری و امثالهم آن کاریست که دستاوردی برای فرد و جامعه داشته باشد . حال چه سلبریتی کاری صحیح کند مثل فعالیتهای بشر دوستانه آقای ویلیام بردلی یا فردی معمولی مثل ریز علی خواجوی. مهم اینست فرد در زمان درست کار درست را بشناسد و انتخاب کند و اجرا کند.
4- امور تبلیغاتی به قول امروزیها لاکچری برخی سلبریتیها چنانکه گفته شد ارزش مالی برای کمپانی سازنده آنها و خودشان دارد و عموم کم دانش جامعه دردکمبودهای خودشان را با پرداختن به ایشان به لحاظ روانی تا حدی برطرف میکنند و این حاصل بی تدبیری و کم خردی مسئولان هر جامعه ای است.
5- نه سلیبریتیها مقصرند و نه مردمی که به آنها میپردازند . اصلا بحث تقصی به میان نیست اینها پدیده هایی هستند در همه جوامع اما مساله اینجاست که ضعف و بی تدبیری مسئولان در همه امور آشکار است در اینگونه موارد نیز به همچنین.
6- قدری بی انصافیست که خرابکاریهای مسئولین و کم خردی عامه را یکسره به گردن سلبریتیها با اعمال لاکچریشان بیاندازیم.