آیا باید این موضوع اینگونه رسانه ای شود یا باید در حد سران قوا و مسئولین رده اول کشور مطرح و چاره اندیشی شود.
بعدها چگونه می خواهند اینگونه اخبار را توجیه کنند آن هم در زمانی که دشمن از هر سو حمله کرده و دل مردم را خالی می کن.
ناشناس
|
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
6
پاسخ
یکسال از مرگ مردم گذشته
محمد
|
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
9
پاسخ
فساد از جایی شروع شد که اموال رو دولتی کردن.
فساد از جایی شروع شد که همه چی غیر شفاف شد و هنوز هم غیر شفافه
ناشناس
|
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
9
پاسخ
عملکرد خودروسازها در طول فعالیتشون : اشباع خیابونها از یکمشت ماشین زپرتی قدیمی و بدقیافه ، آلودگی کشنده هوا ، بالاترین آمار کشته بخاطر پراید لگن ، تحمیل بالاترین هزینه تعمیرات و صرف وقت اونم مدام برای مردم ، قطعات بنجل و بی کیفیت ، گرانترین و بی کیفیت ترین خودرو در سطح جهان . آخرشم هنوز که هنوزه خودروساز نیستن بلکه مونتاژکار یکمشت قطعه بنجل چینی هستن و بس
ایرونی
|
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
7
پاسخ
خدارو شکر که مرگ خودروسازها نزدیکه
به امید خدا بونجول چینی هم دیگه تولید نشه
ناشناس
|
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
5
پاسخ
سال آینده فرغون سازها وجود خارجی ندارن
Asd
|
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
9
پاسخ
هیچ ورشکستگی ایرانی خوشحال کننده نیست ولی اگر خودروسازان ورشکست شوند و مافیای خودرو در ایران از بین برود امید بیشتری به اینده خودروسازی خواهیم داشت چراکه زیرساخت این صنعت در ایران وجود دارد و میتوان امید داشت بخش خصوصی باعث رشد خودروسازی کشور شود
ناشناس
|
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
5
پاسخ
چندین سال انچنان درستمان کردن که برای سالهای بعدمان کافیست...
بلکه سرطان اقتصاد و صنعت کشوره