درست است که واردات خودرو ممنوع است ، ولی قوانین و میزان تعرفه و مالیات و نمره گذاری که مشخص است .و محاسبه قیمت خودروی خارجی نو بفرض امکان واردات آن ، امکان پذیر است .
مثلا قیمت سانتافه را به دلار در بازار جهانی در نظر بگیرید و محاسبه قیمت نهایی بکنید ، خواهید دید که قیمت آن 900 میلیون تومان در حداقل آن خواهد بود . حالا اضافه کنید کمبود عرضه را .
دولت همیشه فرار رو به جلو می کنه و هر افزایش قیمتی را ناشی از سلطان سکه و سلطان ارز و دلال و .... اعلام میکند .
رئیس اتحادیه وارد کنندگان خودرو یا بنگاه های خودرو میتوانند مانند اتحادیه طلا فروشان که قیمت سکه را بر مبنای روز محاسبه میکنند و اعلام میکنند و میران حباب را هم اعلام میکنند ، همینکار را برای خودروی خارجی صفر انجام دهند تا معلوم شود چه مقدار قیمت ها واقعی است و چه مقدار حباب دارد .
دولت تعرفه واردات خودرو را در سال گذشته افزایش چشمگیری داد . البته با قیمت ارز در آن زمان ، مبلغ کل در حد توان بخشی از جامعه بود . ولی بعد از آن قیمت ارز هم 3 برابر شد و ترکیب این دو باعث افزایش چشمگیر قیمت نهائی شد .
دولت چنانچه تعرفه های واردات را به قانون قبلی برگرداند ، حتی با وجود اینکه ورود خودرو ممنوع است ، به لحاظ روانی قیمت را کاهش میدهد .
ناشناس
|
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
1
پاسخ
چقدر نااگاهانه هست که فکر میکنن حذف قیمت یه چیز باعث کاهش قیمت یا عدم التهاب قیمتی میشه
امیر
|
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
1
9
پاسخ
به نظرم جنگ یک امر اجتناب ناپذیره ، اگه تو رفتار انقلابی مسئولان تغییری حاصل نشه. و به نظرم بسیاری از مردم هم واقعا امیدوار به شروع جنگ هستن . جنگ گاهی مثل جراحی می مونه ، ولی گاهی اجتناب ناپذیره.
با واردات دو میلیارد دلاری کلاه گیس و لوازم آرایش ، تردید نکنید که آرایشمان جنگی است.
ازی
|
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
9
پاسخ
از یه چیز مطمنم ایرانحودرو و سایپا که مقابل مردم مدتهاست آرایش جنگی گرفتن به خدا هم جواب نمیدن احتیاج به امریکا نیست خود این دو خودرو ساز و برخی مدیران پدر مردم رو صلوات دادن
ناشناس
|
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
2
9
پاسخ
جنگ مساوی با نابودی مردم
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
آنهایی که بر طبل جنگ می کوبند فرزندانشان در غرب ساکن شده اند خودشان هم پشت دیوارهای امن
ناشناس
|
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
3
پاسخ
سال دیگه ایران پذیرفت تنگه هرمز را از طرف خاک خود گشاد کند
مثلا قیمت سانتافه را به دلار در بازار جهانی در نظر بگیرید و محاسبه قیمت نهایی بکنید ، خواهید دید که قیمت آن 900 میلیون تومان در حداقل آن خواهد بود . حالا اضافه کنید کمبود عرضه را .
دولت همیشه فرار رو به جلو می کنه و هر افزایش قیمتی را ناشی از سلطان سکه و سلطان ارز و دلال و .... اعلام میکند .
رئیس اتحادیه وارد کنندگان خودرو یا بنگاه های خودرو میتوانند مانند اتحادیه طلا فروشان که قیمت سکه را بر مبنای روز محاسبه میکنند و اعلام میکنند و میران حباب را هم اعلام میکنند ، همینکار را برای خودروی خارجی صفر انجام دهند تا معلوم شود چه مقدار قیمت ها واقعی است و چه مقدار حباب دارد .
دولت تعرفه واردات خودرو را در سال گذشته افزایش چشمگیری داد . البته با قیمت ارز در آن زمان ، مبلغ کل در حد توان بخشی از جامعه بود . ولی بعد از آن قیمت ارز هم 3 برابر شد و ترکیب این دو باعث افزایش چشمگیر قیمت نهائی شد .
دولت چنانچه تعرفه های واردات را به قانون قبلی برگرداند ، حتی با وجود اینکه ورود خودرو ممنوع است ، به لحاظ روانی قیمت را کاهش میدهد .