محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
دستشون درد نکنه
انصافا جا داره بعدا یه فیلم سینمایی در این رابطه بسازن
x
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
خدا لعنتش کنه... خدا رو شکر که دست گیرش کردن.خستهههههههههههههههههههههههههههههههه نباشید دلیران ایران تشکر تشکر....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
با سلام به نيروهاي امنيتي وسربازان گمنام كه قدرت اسلام وجمهوري اسلامي ايران را به بدخواهان نشان دادند اززخمات آنها تشكر مي نمايم وبا عرض خسته نباشيد به عزيزان درگير با اين عمليات غرور آفرين
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
باید به وزارت قدرتمند اطلاعات دست مریزاد گفت و به وجود آن افتخار نمود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
درودبرسربازان گمنام امام زمان(عج)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
باید زجر کشش کنید باید تیکه تیکش کنید تیکه هایی به اندازه بند انگشت ..زنده زنده پوستشو بکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
اجرتون با خدا
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
آفرين بر سربازان گمنام امام زمان
سیدعلی علوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
درود و سپاس بر سربازان امام زمان عج شما عزیزانی هستید که خون شهدا را زنده نگه داشتید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
خسته نباشید و پاداش شما قیمت ندارد
نظرات بیشتر