دستشون درد نکنه
انصافا جا داره بعدا یه فیلم سینمایی در این رابطه بسازن
x
|
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
0
پاسخ
خدا لعنتش کنه... خدا رو شکر که دست گیرش کردن.خستهههههههههههههههههههههههههههههههه نباشید دلیران ایران تشکر تشکر....
ناشناس
|
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
0
پاسخ
با سلام به نيروهاي امنيتي وسربازان گمنام كه قدرت اسلام وجمهوري اسلامي ايران را به بدخواهان نشان دادند اززخمات آنها تشكر مي نمايم وبا عرض خسته نباشيد به عزيزان درگير با اين عمليات غرور آفرين
ناشناس
|
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
0
پاسخ
باید به وزارت قدرتمند اطلاعات دست مریزاد گفت و به وجود آن افتخار نمود.
ناشناس
|
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
0
پاسخ
درودبرسربازان گمنام امام زمان(عج)
ناشناس
|
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
0
پاسخ
باید زجر کشش کنید باید تیکه تیکش کنید تیکه هایی به اندازه بند انگشت ..زنده زنده پوستشو بکنید
ناشناس
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
0
پاسخ
اجرتون با خدا
ناشناس
|
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
0
پاسخ
آفرين بر سربازان گمنام امام زمان
سیدعلی علوی
|
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۵
0
0
پاسخ
درود و سپاس بر سربازان امام زمان عج شما عزیزانی هستید که خون شهدا را زنده نگه داشتید
انصافا جا داره بعدا یه فیلم سینمایی در این رابطه بسازن