نام و افکار و رفتار اینها در تاریخ ایران به رذالت بیان خواهد شد
امیدوارم درد وجدان بگیرند و این پول مردم و خون هایی که ریخته شده(مثلا در همین خودروسازی که هر سال ۲۰ هزار نفر کشته میدن مردم) هر لحظه بشکل خار در اعماق وجود خودشون و خانوادشون باشه و آب خوش از گلوشون پایین نره
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
تاریخ آینده خواهد آمد.
شما کمی تاریخ گذشتا را مطالعه کن که ملت ایران همیشه بیسواد و جاهل و
عقب مانده بوده اند
ناشناس
|
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
پاسخ
خودروسازان در دوران برجام به اندازه چندسال قطعات توليد اتومبيل از خارج وارد کردند وقتي امريکا از برجام خارج شد با اينکه سالها مي توانند بواسطه همان واردات و انبار کردنها خورو توليد کرده و به قيمت پيشن به مردم بفروشند ولي بدليل اينکه دولت در ايران کاسب شده است و مردم را تحت استعمار شديد خويش قرار داده چند صباحي توليد خود رو متوقف شده ولي با بالابردن و گران کردن خودرو دوباره دست به کار توليد شده اند. خدانيامرزد جماعتي را که نون در خون مردم زده و ارتزاق مي کنند.
Allianz
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
پاسخ
تابناک عزیز سزای گران فروش نخریدنه
شما خودتو خسته نکن مردم همیشه در صحنه حقشون همینه
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
واقعا سزای مردم همینه....
ناشناس
|
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
پاسخ
ارز سه برابر شده ارزش پول ملی شده یک سوم.یادتون به این هم باشه.تولید کننده از این شرایط سودی نمیبره.مولفه های اقتصاد کلان رو خودروساز تعیین نمیکنه.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
دوست عزیز قیمت سراتو ۲۰۱۸ بدونی گمرکی ۲۰۰میلیون هست اینا دارن مدل ۲۰۱۲ رو این قیمت میدن
سوء مدیریت و رانت بیداد میکنه
دولت مقصر است
|
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
پاسخ
کارخانجات خودروسازی در ایران مستثناع از قانون هستند.
دولت هم با مسدود کردن ورود ماشینهای با کیفیت و مرغوب خارجی کارخانجات داخلی را در تولید اتوموبیلهای بی کیفیت و گران همیاری می کند، در واقع مردم بابت تابوتهای سیار میلیونها تومان پیشاپیش پرداخت می کنند و ماها در انتظار می مانند.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
پاسخ
تابناک عزیز چرا نمایندگان -مسولین کشوری .مدیران وغیره.................در چنین مواقعی سکوت می کنند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
چون خودشون دارن درصد میگیرن و سود میکنن
ناشناس
||
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
چون شما هنوز متوجه نشدی دست همشون تو یک سفره است و به ریش عام نادان پریشان روزگار میخندند
ناشناس
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
پاسخ
یکی از مواردی که در هر قرار دادی ذکر میشود زمان است .ولی خودرو سازها وقتی حرف بدقولی زمان را از خریدار میشوند زود بسراغ تحریمها میروند یکی از کسبان تحریم همین خودرو سازها هستند .
داستان حال ملت ایران داستان همان عقاب است. چون نیک نظر کرد بال و پر خویش در آن دید.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
1
پاسخ
خوبه مسئولین قیمت ها را کنترل میکنند وگرنه چی می شد. .....جمع کنید این عوام فریبی را .مردم خسته شدند
ناشناس
|
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
پاسخ
برای خودم واقعا متاسفم که در این کشور زندگی میکنم . کاش میشد برم. ....کاش
نعمت
|
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
پاسخ
بنده به پشتوانه علم و دانش و مطالعاتهای گسترده ام به مسولان دستور میدهم که افزایش قیمت را کاهش کنند تا همه چیز خوب شود و مردم راضی گردد تا خودرو بتوانند سوار شود
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
خخخ ، باشه
ناشناس
||
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
نعمت تو که میدونی جیب ملت باید تاوان بی کفایتی خودروسازان را بدهد، از طرفی بخاطر گمرکی بالا و ممنوعیت واردات و عدم عرضه دو خودروساز داخلی قیمتها بسیار افزایش داشته و خودروسازان با کمال پرویی ۵درصد زیرقیمت بازار را پیشنهاد میدهند.
۱۵هزار ملیارد از بیت المال و قیمت حاشیه بازار از سوی دیگر دست در جیب مردم کردن است
مردم باید تاوان بی کفایتی و بنگاهداری اشتباه و خسارت های کلان سوء مدیریت آنها را بدهند
ناشناس
||
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
نعمت خجالت بکش
ناشناس
||
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
واقیعیت را بپذیریم که کشور ما به بالاترین حد در سازندگی رسیده است . تمامی شهرو روستا دارای زیرساختها(اب.برق . گاز . تلفن . جاده .و غیره ) هستند . با اقتصاد کوچک(فروش منابع و صنایع مونتاژ. و صنایع کوچک ) دیگر نمی توان کشور را اداره کرد. باید مانند چین بسوی سرمایه گذاری کلان بر پایه مدیریت بخش خصوصی برویم . ان هم با جذب سرمایه های بزرگ داخلی و خارجی .اما شرط لازم و کافی 1(= اصلاح نظام بانکی 2= اصلاح قانون کار با ایجاد یک قانون کار از طریق ادغام قانون مدیریت خدمات کشوری با قانون کار وزارت کار 4= تجمیع16 صندوق بازنشستگی در صندوق تامین اجتماعی 5= تجمیع خدمات درمانی و ایجا یک بیمه سلامت
ناشناس
||
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
نعمت قرصاتو نشسته خوردی؟
اثغر
||
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
اول نبايد زيرساختها (تبعيضهادر نظام قانون كار ودرمان و بازنشستگي)درست شه
اقايون اگر ميخواستن خصوصي سازي رو انجام بدن كه دولت كوچك شود در مقابل صنايع بزرگ داشته باشن اولين كار زيرساخت مناسبه كه همان برداشتن تبعيضها در حداقل هاي زندگي مردم است.
ناشناس
||
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
نعمت کارخانجات خودروسازی در ایران مستثناع از قانون هستند.
دولت هم با مسدود کردن ورود ماشینهای با کیفیت و مرغوب خارجی کارخانجات داخلی را در تولید اتوموبیلهای بی کیفیت و گران همیاری می کند، در واقع مردم بابت تابوتهای سیار میلیونها تومان پیشاپیش پرداخت می کنند و ماها در انتظار می مانند.
امیدوارم درد وجدان بگیرند و این پول مردم و خون هایی که ریخته شده(مثلا در همین خودروسازی که هر سال ۲۰ هزار نفر کشته میدن مردم) هر لحظه بشکل خار در اعماق وجود خودشون و خانوادشون باشه و آب خوش از گلوشون پایین نره
شما کمی تاریخ گذشتا را مطالعه کن که ملت ایران همیشه بیسواد و جاهل و
عقب مانده بوده اند