دارن اساس غلطی پایه گذاری میکنند الان هایما چینی 100میلیونی رو 190 قیمت زده ایرانخودرو؟؟مثلا 5درصد زیر قیمت دلالا!!!
شاید فردا دلالا قیمت رو بردن رو 300میلیون یعنی بلید کارخانه هم قیمت رو نزدیک کنه به اونا!!کجای دنیا اینجوره؟؟!!کدوم عقل و منطقب اینو قبول میکنه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
ما کدام کارمون با دنیا مشابه هست که این مشابه باشه!!!!
کم کم دارم یقین میکنم که کار افتاده دست افراد نا آشنا و ناکارامد
ناشناس
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
پاسخ
واردات را آزاد کنید با قیمت معقول گمرکی
اونوقت قیمت داخلی ها رو هم آزاد کنید
اونوقت ببینم تو بازار رقابت، داخلی ها چیکار میکنن؟!!!!!
ناشناس
|
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
پاسخ
چاره کار نخریدن خودرو توسط مردم است که متاسفانه مردم باز هم میخرند و باز قیمت خودرو گرانتر هم میشود.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
پاسخ
تا موقعی که مردم مجیور باشند همین خودروها را بخرند آینده خودروسازها طلایی است و آینده مردم تاریک!!!
فریبرز
|
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
پاسخ
40 سال است داریم یاد می گیریم.
میگن استاندارد ما از استانداردهای دایملر بنز سختره.
ولی فقط آب در هاون کوبیده ایم.
مدیریت در تمام سطوح هم هم که واویلا!
ناشناس
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
پاسخ
متعجبم از دولتی که بر خودروسازی ها تسلطی ندارد، بر فولاد و پتروشیمی تسلطی ندارد، بر قاچاق سوخت و کالا مسلط نیست، بر امور نظامی و ارگان های فرهنگی تسلط ندارد، بر بازار دلار و ارز تسلط ندارد، سیاست خارجی از دستش خارج شده و ........... خدا آخر و عاقبت ما را به خیر کند.
رامین
|
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
پاسخ
انشاالله آخر متن جا افتاده لطفا اصلاح بفرمایید.
رضا
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
پاسخ
باز هم منفی بافی در باره صنعت خودرو توسط نگارنده سایت تابناک فکر می کنی با نشر چنین مقالاتی چیزی تغییر می کند یا مقصر ان صنعتی است که بواسطه تورم و گران شدن نرخ ارز نمی تواند محصولات خود را با نرخ قبلی عرضه کند؟برادر اگر واردات خودرو ممنوع شده بواسطه عدم وجود منابع ارزی است و نه حمایت از خودرو سازان داخلی چرا که معمولی ترین و ارزان ترین خودروی برندهای معتبر جهانی حداقل 15000 دلار قیمت فوب دارد و با حداقل عوارض ممکن و با ملحوظ کردن مواردی مانند هزینه حل،شماره گزاری،سود وارد کننده و مالیات ارزش افزوده که از مواد غذایی هم گرفته می شود بالای 200 میلیون تومان قیمت خواهد داشت حال این خودرو چگونه می خواهد رقیب پراید 40 میلیونی یا پرشیای 80 میلیونی شود؟اگر هم واردات خودرو نفعی داشته باشد برای طبقه ثروتمندی است که می تواند از ان بهره مند شود نه کسانی که در پول خرید پراید مانده اند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
احسنت. تحلیل شما درست است. اما متاسفانه گوش شنوایی نیست. خودروهای ایرانی قیمتشان به میزانی است که حتی اگر گمرک واردات حذف شود، باز هم ارزانترین خودروی خارجی، از گرانترین خودروی ایرانی گرانتر خواهد بود.
ناشناس
||
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
با چقدر عوارض؟؟؟!!!
فریبرز
||
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
آخرین باری که فاکتور تجاری FOB گرفتی کی بود و از کدام سازنده؟ برای چه تعداد خودرو؟ این هزینه هائی که نامبرده ای سندیت ندارد. باید بررسی کارشناسانه شود. وقتی واردات آزاد شود، رقابت عادلانه سبب تعدیل هزینه ها خواهد شد.
ناشناس
|
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
پاسخ
شرکت های خود سازی در ایران به دلیل انحصار مرکز بزرگترین فساد و ظلم بر مردم شده اند.
ناشناس
|
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
0
پاسخ
گمرک ورود خودرو صفر شود تا رقابت بین خودروسازان واقعی شود و ۸ ماه خودروها را به بهانه تحریم و نبود قطعات در انبارها دپو نکنند و بعد وقتی قیمتها در ۳ ضرب میشود خودروهای ناقصی اماده عرضه شود
شاید فردا دلالا قیمت رو بردن رو 300میلیون یعنی بلید کارخانه هم قیمت رو نزدیک کنه به اونا!!کجای دنیا اینجوره؟؟!!کدوم عقل و منطقب اینو قبول میکنه؟؟
کم کم دارم یقین میکنم که کار افتاده دست افراد نا آشنا و ناکارامد