نتیجه سالها بی لیاقتی و بی عرضگی مدیران صنعت خودرو
بازار انحصاری برای 40 سال در اختیارشون بوده و با تعرفه واردات بالا اجازه هیچگونه رقابتی به خودرو سازهای خارجی داده نشد . به من ایرانی چه ربطی داره که اینها هنوز مجبورن دیسک و صفحه کلاچ رو از ترکیه وارد کنن ؟
تفاوت بالای کارخانه و بازار آزاد باعث شده بود که یه عده ای پول کلانی را با زد و بند به جیب بزنن. حالا اینا اومدن گفتن مردم که دارن به هر قیمتی میخرن چرا خودمون گرون نفروشیم تا تو این اوضاع بی پولی و تحریم بودجه مملکت را از خود مردم نگیریم.
جلسه با سازمان برنامه و بودجه کلا برای همین بوده که با این طرح سهم دولت از این بازار بیشتر بشه تا بودجه ها به اینصورت تامین بشه.
حالا باید مردم همت کنن که هر آشغالی را با هر قیمتی نخرن.
با سلام .مگر رییس پلیس تهران قبلا نگفته بود در مقابل زور گیران خیابانی مقاومت نکنید به شما اسیب میرسانند هرچه خواست بدید برود.این خودروسازان همان زور گیران خیابانی منتهی در سطح ملی هستن هر چه گفتند بدید تا اسیبی به سما نرسانند.تشکر تابناک پیگیر حقوق ملت هستید.شما هم خیلی پیگیری نکن بهتون اسیب میرسد.
تا وقتی ملت خریدارند، آنها هم به هر قیمتی که دلشان بخواهد میفروشند، دولت هم با بستن دروازه ها به روی تولیدات استاندارد و ارزان قیمت خودروهای خارجی به این ها کمک میکنه
خیلی باحاله چقدر ساده داریم گول میخوریم ادم یاد بچه ها میندازن اخه ماشین گرونه خب خودتون ماشین ثبت نامی مردمو ندادین ماشین نیست گرون شده ماشین ثبت نامی بعد از برج سه امسال بده بازار هرچقدر قیمت شد اونموقع پنج درصد هم کم نکن همون قیمت بزار برا فروش امثال من بیچاره ده ماه قبل پول دادم که برج پنج ماشینمو تحویل بگیرم چهار ماه از تعهد ایران خودرو گذشته خب پولمو گرفته بودم از بازار خریده بودم ایقدر ضرر نمی کردم که ثبت نام کردم راستی ما میدونیم ایرانخودرو و سایپا مال دولته یعنی اینای که ایجور سر مردم میارن غیر از دولتیا نیستن خدا خیرشون بده خلاصه