از روی کینه هر طرح دولت احمدی نژاد در بین مردم بد و زشت جلوه میدادن
اما امروز مجبور ب بازگشت ب همان طرح ها هستن
رضا
|
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
پاسخ
خیلی هم خوبه .باید دیگه مثل انسانهای اولیه زندگی کنیم .ملالی نیست .اونوقت نه پول قبض اب و برق و ... میدیم نه پول بنزین و ... ترافیک نداریم .هوا هم الوده نیس .خلاص
مرگ یه بار شیون هم یه بار به خدا!
ناشناس
|
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
پاسخ
چه کسی قدرت و جرأت این حجم وسیع قاچاق را دارد؟
همانکس که اختلاص های هزار میلیاردی می کنه؟
پس چرا من و مثل من باید تاوانش را بپردازیم؟؟؟
شاید این نشانه ای از تدبیر و ایجاد امید و نشاط است؟
ناشناس
|
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
پاسخ
چرا میخوایین مردم رو بذارین تو منگنه! مگه این حجم قاچاق توسط مردم عادی میشه؟!!!!!!!!
ناشناس
|
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
پاسخ
تابناک معمولا چنین نظراتی رو نمیزاری منتشر بشه اما من این اطلاعات رو برای لااقل خودت میگم که حقایق رو نصفه و نیمه گذاشتی
۱- کارت سوخت گازوییل هیچ وقت حذف نشد بلکه اگر خبرگزاری بودی میدونستی که تو سال ۹۴ پروژه ملی عرضه هوشمند گازوییل بر اساس پیمایش یا به قول کسایی که طراحی و اجراش کردن IFAM روی بستر همین سامانه و با استفاده از کارتهای سوخت اجرا شد که دستاورد بسیار حیرت انگیزی در مدیریت مصرف گازوییل داشت. این سیستم نرم افزاری پیچیده هر خودرو را جداگانه در نظر گرفت و سهمیه بهش اختصاص داد. لازمه بدونی هنوز هم این پروژه اجرا میشه.
۲- در مورد بنزین - آقای زنگنه در اوایل کار زاویه ای با کارت سوخت نداشت اتفاقا چند بار هم اشاره کرد که باید بشه از این کارت استفاده هایی کرد. اما حملات روزانه رسانه ها که حتی برای زدن کارت سوخت از مصاحبه با قاچاقچی ها هم دریغ نکردن دو ضربه اساسی به این سامانه زد. اول پرسنلی که از جمله بهترین سرمایه های انسانی این کشور در حوزه فنآوری اطلاعات بودند دلسرد شدند و تعدادشون به شدت کاهش پیدا کرد. دوم مدیران دیگه توان هزینه های مستقیم و غیر مستقیم سامانه رو نداشتن.
بنابراین خواهشا در جایگاه قضاوت نشین. اساسا طیف وسیعی در محو کردن این سامانه مقصر بودن از مدیرانی که شجاعت تصمیمات راهبردی و آینده نگرانه رو نداشتن تا کسانی که صبحشون رو با نگاه عاقل اندر سفیه و انتقاد کورکورانه شروع کردن.
ناشناس
|
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
پاسخ
دوچیز باعث فروپاشی میشود اول اقتصاد مریض. دوم نارضایتی مردم.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
پاسخ
تاكي بايد اين همه خسارت از جيب مردم پرداخت بشه.چرا كسي رو براي اين همه خسارت مجازات و اعدام نميكنن.مردم شدن موش آزمايشگاهي.
كشور بايد رئيس جمهور و كابينه رو بخاطر اين همه خسارت محاكمه ميكردن
علی
|
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
پاسخ
سلام.
دولت خودش عامل همه مشکلات اقتصادی است.چرا در این اوضاع اقتصادی وزیر اقتصاد نداریم.چرا ناکارامدان به ملت و اقتصاد در قالب وزیر و رئیس بانک مرکزی راحت می آیند و مملکت را تا مرز ورشکستگی میبرند بعد هم راحت میرون ..آزمون و خطا خیانت به ملت و مردم است.ما که نه تدبیری دیدیم نه امیدی!اگر امیدی بود از بی تدبیری نا امید شدملت.
ضمنا بدون کارت سوخت یک عده بدبخت و بیکار قاچاق میکنند که مخاطرات زیادی برای آنهاداردبا کارت سوخت بازهم یک عده دامن آنرا میخورند و قاچاق آن به جیب خواص میرود
در هر شکل نابسامانی اقتصاد همیشه این مشکلات را دارد
حالا با سهمیه بندی کیسه های قاچاق عوض میشود.!!
حميد
|
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
پاسخ
سلام
چرا براي حل مسله ميريد سمت پاك كردن ان بابا اينهمه طفره برايچي بگو مي خواهم گران كنم
درضمن براي شهر مرزي خوب ان جا رو سهميه بندي كن چرا كل كشور رو درگير اين ماجرا مي كنيد و چند ميليون بايد كارت چاپ بشود و چند ماه ديگر باز كنار گذاشته مي شود بابا ديگه تممش كنيد
محمدرضا
|
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
پاسخ
تابناک محترم قیمت بنزین را با درآمد حساب میکنند نه با قیمت جهانی.آیا درآمد سرانه ایران و کره جنوبی باهم برابر است؟ که هی میگید بنزین ارزان بنزین ارزان.اتفاقا نسبت به درآمد بنزین در ایران خیلی هم گران است.خودرو را به قیمت چند برابر به خورد ملت شریف ایران میدهند کسی هم به ابرو نیاورد ولی الان همه کارشناس بنزین شده اند اگر دلار ۱۰۰۰ تومان شود قیمت بنزین چقدر میشود.آیا راهکار فقط گران کردن .اگر نیت صرفه جوییست که با اصلاح موتور خودرو ها وپیش رفتن بسوی خودروهای کم مصرف خود بخود مصرف بنزین نصف میشود واگر نیت گرافیست که آن چیز دیگریست.
اما امروز مجبور ب بازگشت ب همان طرح ها هستن