محمددددددپد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
تنها خودرو سازی که هنوز داره ماشین هاشو میفروشه و تحویل میده همین ها هستند. حتما اینا هم باید مثل بقیه خودرو هاشون رو احتکار کنند تا ۳ برابر قیمت تو بازار بشه و بعد از طریق دلال هاشون همین ماشین هارو سه برابر قیمت بیارن تو بازار بفروشن تا شما خیالت راحت بشه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
مشکل اینجاست که شما به گرونی عادت کردی و ما این هزینه بابت این ماشینهارو قبول نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
کارمندشونید؟؟؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
راه علاج رفع تعرفه های ظالمانه در حق مصرف کننده و آزاد سازی ورود خودرو است. این که می گویند بیکاری ایجاد می شود چرت و پرت است الان هم حدود 70 درصد پرسنل شرکت های خودرو سازی بود و نبودشان تاثیری در تولید ندارد . و عملا در حال گذران وقت و دریافت حقوق های چند میلیونی هستند . این وسط مشتری بیچاره باید هزینه های این 70 درصد را بپردازد . خالا که قرار است با ارز ازاد خودرو قیمت بخورد. حق انتخاب را به مشتری بذهیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
خیلی باحالی.... دولت میگه واسه دارو ارز نداره بعد تعرفه ها رو برداره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
بسیار ممنون از اطلاع رسانی
دولت باید تعرفه خودرو رد ۱۰ درصد کند تا هم ایران خودرو و هم سایپا و شرکتهای دیگر حساب کار دستشان بیاد که باید رقلبت کنند. در آنصورت لازم نیست ما مجبور شویم تا پراید بخریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
با وجود سیاست حمایت از تولید داخلی خودرو در بیش از 3 دهه کماکان تولید خودرو در ایران بین 90 تا 40 درصد تابع واردات و نرخ ارز میباشد.
در خصوص خودرو های چینی که فقط در ابران مونتاژ و عرضه میشوند استفاده از اصطلاح خودرو سازی از اساس اشتباه می باشد.
طی شش ماهه اخیر ارزش پول ملی کشور به یک چهارم رسیده است که به معنی 4 برابر شدن نرخ واردات کالا به کشور میباشد نه سود جویی تولید کننده یا وارد کننده .
آیا نویسنده این مقاله یا کارکنان و مدیران و ... میتواند همه دارایی ها خود از قبیل خودرو خانه موبایل و طلای خود را به قیمت روز خرید آن عرضه کنند ؟

یا فقط این اصل در مورد واردکنندگان و تولید کنندگانی صادق است که بجای تبدیل سرمایه خود به دلار یا طلا کماکان در تولید و تجارت فعال می باشند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
احسنت.کاش نویسنده نظر شما رو ببینه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
با توجه به شناختی که از روحانی داشتم از انفعال روحانی در مسائل پیش آمده و مسائلی که یک عده پیش می آورند ، در حیرتم . به هر حال همه میدانیم بخش اعظم گرانی ها بر اساس جو داخلیست که امثال این خودرو سازها ، کارخانجات و مثلا تجار ایجاد شده.
در ضمن بد نبود با این همه شعار «من انقلابیم »قوه قضاییه انقلابی و با سرعت عمل میکرد تا بازوی قوی دولت و ملت باشد.نه اینکه چنان لاک پشتی و گزینشی عمل کند که آنها که از دشمن خارجی بدتر عمل میکنند چراغ سبز ببینند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
. یعنی حدود ۱.۵ میلیون تومان افزایش در هر روز. افزایشی که بعید است در هیچ محصولی در همه ادوار تاریخ رقم خورده باشد و چه بسا در سراسر کره خاکی مثال زدنی باشد. نتیجه ساده از مطلب شما:این ظلم بزرگ خودروسوازان داخلی رو دشمنان هم نکردن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
مقصر اصلی در این زمینه مجلس که در واقع اعضاء ان منتخبین مردم بینوا میباشند هست. چرا که تمام قوانین از انجا شکل می گیرد ، چه قوانین اجرایی و چه قوانینی که می تواند مربوط به ارگانهای نظارتی باشند ، اگر میبینیم مسوولین وزارت صنعت با ان وزیر ضعیف و ناکارامد خوب عمل نمیکنند و به طبع ان مدیران خودرو سازی نهایت سوء استفاده را از مردم بیچاره بعمل می اورندبه این دلیل می باشد : به اصطلاح این نمایندگان در حوزه کاری خود ضعیف و بی اطلاع می باشند و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
بخدا اگه با هر شرکت بزرگی قرارداد می بستن و خودرو میدادن دست مردم جای خوددردسازا داخلی با مردم ایران بهتر این تو این شرایط رفتار میکردن
جکن مردمو به لبشون رسوندن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
وقتی از کاسبان تحریم حرف میزنیم دقیقاً از چه حرف میزنیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
بهتر بری سراغ ایران خودرو و سایپا

اینم نقشه این دو خودرو ساز که بگن ما تنها نیستیم
نظرات بیشتر