تمام بدبختی ها و فقر وفلاکت کشوراز بی کفایتی نمایندگان سر چشمه می گیرد
علیجانی
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
4
پاسخ
نمایندگان مردم اگر 24 ساعت هم برای مردم و نه خودشان کار کنند کم است .
چه کار کردند که مرخصی می روند .
ایرانی
|
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
7
پاسخ
بروند و برنگردند موقع حضور چه گلی بر سر ما زدند
ناشناس
|
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
4
پاسخ
خوش بگذره !!!
ناش
|
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
5
پاسخ
خیلی کار می کنند تعطیلات هم می روند
ناشناس
|
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
4
پاسخ
خسته نباشند این بندگان خدا خیلی زحمت میکشند. از بس قانون نوشتند دستشان پینه بست. حتما باید استراحت کنند. آنهم درست در اتمام تعطیلات مراکز آموزشی و فرهنگی. خب زمانش هم خوب است خلوت است برای این بندگان خدا همه چیز محیا درست مثل پزشکها که تعطیلات نوروزیشان بعد از سیزده بدر شروع میشود. البته تعطیلات داخلی نه سفرهای خارجی که قبلا طی سیزده روز انجام داده اند. بله آقای قاضی زاده آقای صادقی و غیره بروید خوش باشید گور پدر مردم هم کرده پوشک گیرشان نمیاید یا دلار 14 هزار توان شدهو عشق است صندلی نمایندگی بر مردم
جامعه شناس
|
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
4
پاسخ
نمایندگان خیلی کار می کنند تعطیلات هم می روند
محمد
|
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
5
پاسخ
بودونبودتون یکیه.
منصور
|
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
6
پاسخ
خوش بگذره ! ....
علی بی غم
|
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
0
6
پاسخ
وقتی به مناسبتی حجم کار سرعت بشتری میطلبید ما هم گردن خم میکردیم و ساعات کار را بیشتر می کردیم ولی با این حجم کار بالای امروز مملکت راضی هستیم که مجلس به مرخصی رفت راستی چرا ؟