خودشون کم هستن!پیشنهاد میکنم با اهل و عیال و بچه ها و عروس و داماد و نوه های محترم ۵ سال بعنوان نفرات تست و آزمون در تمام پرواز های این تابوت پرنده شرکت کنند, افتاد هم که افتاد!!
جدا بعوان یک ایرانی از وجود چنین افرادی با این طرز تفکر و سطح سواد در مجلس خجالت میکشم!
ناشناس
|
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
1
3
پاسخ
ریاضیات و فیزیک و مهندسی برای این است که آزمون و خطا روی کاغذ انجام شود، نه روی انسانها و با صرف هزینه های گزاف. اگر غیر از این بود با هزار سال آزمون و خطا هم بشر نمیتوانست به ماه برود.
محمد
|
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
6
1
پاسخ
نظرات پر از تمسخر واستهزا.نشانه ی جوامع عقب افتاده همین نوع برخورداست ..
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
این صحیح است که محاسبات ونقشه ها روی کاغذ است.تجربه عملی همواره با سعی وتصحیح است..هواپیما از هواپیمای برادران.
ناشناس
|
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
1
پاسخ
خود آمریکا برای ساخت هواپیما در اولین بار هزینه بیشتر و سرمایه گذار ی کلان با طرح اولیه یعنی طراحی احداث پروژه بزرگ معماری و مشکلات رو با مطالعات معماری نسبت به احداث کارنجات بزرک معماری انجام در ایران هم بایستی مسابقه معماری ساخت کارخانه هواپیما سازی در چندین دوره انجام شود معماران و طراحان و ومحاسبات دقیق و میوانند کار های بزرگ انجام دهند ولی متاسفانه در ایران هرکسی کار خودش رو خوب انجام نمیده کار دیگران رو خوب انجام بایستی تموم پرسنل ممیزی باشرح وظایف در انجام وظایف خود باشن.
قبیله یعنی یه نفر
|
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
1
5
پاسخ
بزرگ نکنین اینارو توروخدا.
به اینا بها دادین و هرچی گفتن درجا تیتر کردین که الان شده این.
دوتا خبر از وضع و اوضاع مردم بزارین.
شهباز
|
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
4
پاسخ
چند روز پیش به عنوان کارشناس دعوت شدم جایی که یکی دو تا از این دوستان حضور داشتن وقتی گفتم این تولید شما برای ما بصرفه نیست و ما با همین قیمت دو برابر این محصول شما رو با کیفیت بهتر میتونیم وارد کنیم دوستان فرمودن این دستور دولته که هر چیزی رو که امکان ساختش در داخل هست بسازیم من گفتم ساخت تابع شرایطیه ومهمترین اون مقرون به صرفه بودنه در پاسخ به تمسخر فرمودند خان بخشید خانقلی نمیبخشه الان نظر کارشناسی مصداق خانقلی بودنه یا نباید حرف برنی یا اگه زدی نتیجه اش اینه
ثمره این روش هم میشه سد گتوند دریاچه ارومیه صنعت خودرو صنعت فولاد در دل کویر تخریب جنگل های شمال
آرش
|
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
1
پاسخ
با سلام.پروژه ایران 140 با سرمایه 220 میلیون دلار انجام شد. به دلایلی سخن قاضی پور درست است.در دنیا از سوانح درس می گیرند و به سرعت جلوی اتفاق مکرر سانحه به دلیل مشابه را می گیرند و این بلوغ صنعت هواپیمایی را در پی دارد. از این رو حرف ایشان درست است ولی اتفاقی که افتاده این بود که علی رغم سانحه اول با سوئ مدیریت هسا و وزارت دفاع موتور این پرنده که عملا موتور بالگرد بود رفع عیب نشد و اصلاح نگردید. بدنه کارشناسی هسا به مدیران تصمیم گیر گفته بودند که باید مشگل حل شود ولی متاسفانه مدیریت و وزارت دفاع گوش شنوا نداشتند.از لحاظ ملی به دلیل سرمایه گذاری ملی در این خصوص نباید پروژه کلا نابود شود بلکه باید با مدیریت صحیح رفع عیب نمود همانگونه که ایرباس و بویینگ این راه را رفتند
ناشناس
|
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
1
0
پاسخ
دقیقا. مردم جونشونو از سر راه نیاووردن!
علی
|
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
1
3
پاسخ
تا زمانی که که چنین دانشمندانی در مجلس هستند ، اگر اینطورصحبت نکنند باید شک کنیم. البته مقصر خود مردمند که در شهرستانها نه بر اساس تعهد و تخصص، بلکه قوم و قبیله ای رای میدهند و عاقبت مان میشود چنین نخبگانی.
منتقد
|
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
1
5
پاسخ
فکر می کردم احمدی نژاد فقط یکی داریم
مثل اینکه شبیه قاضی پور و احمدی نژاد در این مملکت باز هم هست!
با هم محشور بشوند ان شاء الله
جدا بعوان یک ایرانی از وجود چنین افرادی با این طرز تفکر و سطح سواد در مجلس خجالت میکشم!