به شرط اینکه، خودشان هم با همین هواپیمای تولید داخل و با همین ماشین تولید داخل مسافرت و تردد کنند.
افتاد که افتاد
آزاد
|
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
7
پاسخ
شما هر وقت پراید درست کردی دسته بیا درست کردی سوزن درس کردی بیا
ناشناس
|
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
7
پاسخ
کجا نظرش عجیبه همین الان دارن پراید تولید می کنن بیشتر از سقوط هواپیما هم کشته داده تست شده که کشته میده ولی اصلاح نمیشه. دعا کنید بعد ساخت و سقوطش اصلاح کنند نکه مثل پراید که زح حذف کردند همون چرت برا کاهش هزینه تولید حذف نکنن
ممل
|
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
8
1
پاسخ
فکر کردین نمایندگان کنگره آمریکا چی هستن؟ اونا هم دست کمی از قاضی پور ندارن. همه جا اینجوریه تابی جون
ناشناس
|
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
5
پاسخ
کشوری که قادربه تولید تیغ اصلاح صورت وبیل وداس بادرجه فولاد وسختی وبرش بالا ویا ریل راه اهن ویک موتور ساده بنزینی ودیزلی با طراحی وتراش وسوراخ کاری های دخلیش بدون عیب ونقص باشد ویا قادر به برطرف کردن عیوبات خودروهای مزخرف مونتاژی با قطعات زوار در درفته چند ملیتی نمی باشد چگونه میتواند وارد صنعت تولید هواپیما ولوازم حساس الکترونیکی ومکانیکی بشود ،در تولید واستخراج وتوسعه منابع نفت وگاز نیاز به ادوات ودانش وتکنولوژی روزامد خارجی هاست چه برسد به هواپیما ؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
. اینا یه چیزی شنیدن نمیدونن بخوای الان وارد هر صنعتی بشی باید سرمایه گذاری انتقال تکنولوژی و بهبود باشه نه ساختن چرخ از اول
ناشناس
|
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
3
27
پاسخ
شما همون پراید درست تولید کنید هواپیما پیشکش
ناشناس
|
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
36
6
پاسخ
ته حرفش درسته. نباید دست روی دست بگذاریم. منظور این نیست که تلفات انسانی مهم نیست. باید برای آن هم فکری کرد. مردم ما عادت کرده اند که همه چیز آماده و حاضر باشد. بهترین ماشینها و هواپیماها از خارج وارد شود. حتی برای پول آن هم از نفت خرج کنیم چه لزومی دارد به زحمت بیفتیم!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
همه هواپیماهای ایران ۱۴۰ سقوط کردند. آخریش هم مجوز پرواز دیگه نگرفت تکه تکه شد و راهی موزه.... اینه نتیجه صنعت هارت و پورت و توخالی
moheb
|
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
1
6
پاسخ
این گفتگو برای هفته نامه حمل و نقل بوده نه ماه نامه حمل و نقل