مقایسه با قیمت فروش در امارات و تبدیل آن به ریال با نرخ درهم مسیر اشتباهی است به این دلیل که این نرخها به درهم مربوط به فروش تکی خودرو در انجاست و قطعا هزینه های بالاسری ان کشور و سود فروشندگان جزء هم در ان وجود دارد و قطعا وارد کنندگان خودرو اگر نخواهند از کشور مبدا که از امارات هم بصورت انبوه واردات کنند نرخی به مراتب کمتر رقم میخورد
محسن
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
7
پاسخ
بسیار متاسف شدم از خوندن این نوشته .این صنعت بی چش و روی قرضی خودروسازی ما خیلی چاق شده یروزی دستی اهنین از طرف مردم از استین صبرشون بیرون میاد و کارشون به تعطیلی کامل خواهد کشید ان شا الله و قضیه گمرک هم حل میشه .چون خود مردم تصمیم میگیرن دیگه
ناشناس
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
1
8
پاسخ
مادر جون امروز برای افطار چی داریم؟
بازم نون و پنیر و چایی شیرین ؟
باشه خدا رو شکر حلال باشه هرچی میخواد باشه.
مصطفی
|
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
8
پاسخ
وضعیت بازار خودروهای داخلی هم بهتر از وضعیت خارجی ها نیست
رنو ساندروی اتوماتیک که تا پارسال صفرش حداکثر 54-55 فروخته می شد یا قیمت عجیب و غریب 65 تا 68 میلیون فروخته می شه
و جالبتر اینکه هر بار شرکت معظم خودروساز سایت رو برای فروش ماه های آتی این خودرو باز می کنه به دقیقه نمی کشه که همه تولیدات فروش میره
واقعا جای تاسف داره برای مسئولان و حوزه های نظارتی که دست روی دست گذاشتن تا عده ای دلال که با خودروسازها ساخت و پاخت می کنند خون مردم رو توی شیشه کنند
حسین
|
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
3
پاسخ
تابناک جان این اعداد و ارقام خود مسولیت بهتر میدونند، چرا خودتو خسته کردی
مافیای هر صنف و صنعتی تو دل دولتی های همون صنف و صنعت شکل میگیره، هیچ فرد دیگه ای رو از خارج خودشون تو این سود، بخوانید سهیم نمیکنند
محمد
|
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
1
1
پاسخ
تعرفه 40% دیگه نداریم
ناشناس
|
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
1
3
پاسخ
دلالان می دونند وقتی نظارت و قانون نیست همه چیز امکان دارد
ناشناس
|
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
2
9
پاسخ
وقتی سوریه و لبنان یمن واجتر از مردم خودمون هستن همینه
ناشناس
|
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
8
پاسخ
بنده یادم هست در دولت آقای خاتمی هم وزیر فعلی صنایع که اون موقع وزیر بازرگانی بودن وضعیت خودروهای وارداتی رو به حالت اسف باری رسوندن... شاید دارای منافعی در شرکتهای داخلی هستن!
ناشناس
|
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
0
2
پاسخ
ای آقا . هزینه نمره گذاری ، اسقاط خورو فرسوده و هزار خرت و پرت دیگه هم باید جمع بزنی تا قیمت دربیاد .
از طرفی از بالا ها دستور اومده برای حذف ماشین خارجی و مصرف ماشین داخلی . گو اینکه در 40 سال گذشته هر چه از تولید داخلی حمایت شد و ماشین 4 میلیونی را 20 میلیون از ملت پول گرفتند ، هرگز این حمایت باعث رشد و پیشرفت صنعت خودرو نشد . عملا از مونتاژ ماشین اروپایی رسیدم به مونتاژ ماشین چینی .
همانطور که برای تیم ملی فوتبال مربی خارجی آورده شد تا در سطح بین الملی فوتبال داشته باشیم . صنعت خودرو هم نیاز به سرمایه خارجی + مدیریت خارجی دارد تا پیشرفت کند . والا با این حمایت های روبنائی پیشرفتی حاصل نخواهد شد . راه آزموده ، دوباره و چند باره آزمودن خطاست .