یاد اتوبوس های شرکت واحد افتادم! گفتن کولر میذاریم خدمات خوب میدیم اگر پولی بشه, گول گول گول!
جناب الویری شما برگرد الویر, تهران درست میشه...
شما ساعت 4-7 بعد از ظهر بی آر تی یا مترو سوار شدی بدون خدم و حشمت؟
درسته که تهران داره از جمعیت و ترافیک منفجر میشه اما راهش این نیست که کسایی که درحال حاضر درش سکونت دارن رو بقدری عذاب (مالی) بدیم که از تهران برن و شهر خلوت شه
مث این میمونه که به اهوازی های عزیز بگیم آقا هوا رو که نمیشه کنترل کرد ، برای در امان موندن از ریزگردا از اینجا مهاجرت کنید
خب 99 درصد خانواده ها بنیه مالی و امکان اشتغال جای دیگه رو ندارن
تهران مثل بورلی هیلز نیست که فقط ثروتمندا توش سوکونت داشته باشن و برای آرامش و امکانات بیشتر مجبور شن خرج اضافه کنن
در صورت ارائه خدمات هزینه پرداخت میشه . خدمات بیشتر ، هزینه بیشتر ، عوارض بیشتر.
نه الکی ملت رو تیغ بزنن . با خدمات فعلی هزینه های پرداختی جاری هم از سر شهرداری زیاده .
این حرفا چیه الویری میزنه.
هزینه شهری به تناسب داده میشه از عوارض مختلف و امکانات بالاشهر و پایین شهر زمین تا آسمان متفاوت. تهران از خیابان فرشته داره تا دروازه غار و شوش و ...
فرشته اش جای ثروتمندان و بقیه اش جای فقرا
آرامش نیاوران و ... کجا و شوش و دروازه غار کجا!
اگر منظور این نخبه ایجاد شهری بدون فقیر است قاعدتا امکان ندارد!
شما اول بیا سیستم شهرداری را جمع و جور کن بعد افاضات بفرما
آقای الویری نماینده طیف خاصی است که احتمالا از گران شدن هزینه زندگی دفاع میکنند در زمان کوتاه شهردار شدن این فرد ناگهان ترام فروشی وحشتناکی رخ داد که نتیجه آن برجهای سر به فلک کشیده و پنت هاوس های چند صد متری بود .اکنون باردیگر به زبان آمده و ابراز فضل میکند از ایشان بپرسید در زمان خودش چه کرده است؟آیا جز همین تجربه گران کردن به نفع عده ای خاص کار دیگری کرده
بله موافقم، در تمام دنیا اینطور است. یکی از راههای جلوگیری از مهاجرت روستاییان و متروک شدن روستاها(در کنار برنامه ریزی و تامین نیازهای زندگی جامعه روستایی) بالا بردن هزینه زندگی در شهرهای بزرگ است.
تهران را خالص کنید برای ساکنین خود تهران،چند میلیون افاغنه در تهران زندگی میکنند که هیچگونه پرداختی بابت خدمات شهری انجام نمیدهند ،چند میلیون ادم صبحها از شهرهای اطراف به تهران امده ،درامد کسب میکنند ولی هیچگونه عوارضی نمیدهند حتی درامدشان هم در شهر دیگری هزینه میشو ،این دوقلم را فعلا حل کنید ،بعد هزینه شهر را از ساکنین تهران طلب نماید
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
كليه كارگران ساختماني
نيمي از سريايداران ساختمانها
نيمي از كارگران كارخانه ها و كارگاهها افغاني هستند
جمعيت روز تهران با شب آن دو ميليون نفر اختلاف دارد به نظرم بايست تصميم در خصوص كل استان بهمراه استان البرز گرفته شود
مجید
||
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
ناشناس عزیز
اون بنده خداها اگراونجا ها کار بود که نمیومدن تهران
اون بنده خداها اگر زورشون میرسید ساعت 5 صبح راه نمی افتادن بیان تهران همین تهران زندگی
بله ،این قانون در اکثر کشور های ضابطه مند دنیا اجرا می شود .
یعنی اینکه در شهر های بزرگ و اکثر پایتخت های جهان هزینه خدمات شهری از جمله حمل و نقل ، نظافت و بهداشت ، خدمات مالی و اداری و حتی مالیات های مستقیم و غیر مستقیم و مالیات ارزش افزوده بر روی کالا ها شامل مواد غذایی ، مصرفی و سوخت های فسیلی و بنزین خودرو ها به مراتب بیشتر از دیگر شهر ها است و این افزایش قیمت حتی 30 تا 50 در صد بیشتر از میانکین کل کشور می باشد .
این مسئله موجب حفظ استانداردهای مدیریتی و خدماتی در شهر های بزرگ می شود و واز مهاجرت پذیری بی رویه جمعیتی جلو گیری می کند .
بله ،این قانون در اکثر کشور های ضابطه مند دنیا اجرا می شود .
یعنی اینکه در شهر های بزرگ و اکثر پایتخت های جهان هزینه خدمات شهری از جمله حمل و نقل ، نظافت و بهداشت ، خدمات مالی و اداری و حتی مالیات های مستقیم و غیر مستقیم و مالیات ارزش افزوده بر روی کالا ها شامل مواد غذایی ، مصرفی و سوخت های فسیلی و بنزین خودرو ها به مراتب بیشتر از دیگر شهر ها است و این افزایش قیمت حتی 30 تا 50 در صد بیشتر از میانکین کل کشور می باشد .
این مسئله موجب حفظ استانداردهای مدیریتی و خدماتی در شهر های بزرگ می شود و واز مهاجرت پذیری بی رویه جمعیتی جلو گیری می کند .
جناب الویری شما برگرد الویر, تهران درست میشه...
شما ساعت 4-7 بعد از ظهر بی آر تی یا مترو سوار شدی بدون خدم و حشمت؟