ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
بیزحمت آقای علائی مدیریت عامل ایرلاین آسمان در اسرع وقت پاسخگوی عدم چکاپ سلامتی خلبان باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
عجب دلیل مزخرفی تراشیده شده ،مگر عهد بوقه که خلبان باید کوه را می دید ،در عصر دجیتال با ات همه پیشرفت های فنی وابزارهای لیزری وجی پی س ودستگاهای ناوبری وهدایت وکنترل پرواز مدرن وپیشرفته الکترونیکی ایا باید در هوای ابری ومه وکولاک حتما کوه را می دید ،شما چرا ندیدید وبه هواپیما اجاز ه پرواز وفرود دادید ؟طبق معمول همیشه مرده ها مثل لوکوموتیو ران ،کاپیتان نفتکش وکشتی ها وناخداها وخلبانان مقصر شناخته میشوند ،چرا بالا واطراف کوه های خطر ناک در اطراف فرودگاها که در موقع فرود برای اکثر پروازها خطر سازند علائم وچراغ های نور دهند با رنگ های مختلف ویا ادوات الکترونیکی که سیگنال های هشدار دهند بصورت اخطاری صادر کنند نصب نمی کنید ؟وهزاران مورد که میتواند ایمنی نشست وبرخاست را حین سفر های هوائی تامین کند را بکار نمی بندید وهوا پیماهای زوار در رفته را ولی مثل گاو شیر ده تا اخرین قطره می دوشید ؟
خشایار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
طبق معمول وبقول مهران مدیری قاتل خودمقتوله.
رضا از آلمان
|
Germany
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
کاهش ارتفاع از سطح اجازه داده شده 17000 پا به 15000 بدون مجوز مرکز کنترل بوده. رساندن وضعیت سرعت و دینامیک هواپیما به وضعیت واماندگی، عدم ایجاد زاویه مناسب و عدم افزایش سرعت هواپیما و ارتفاع با وجود وضعیت واماندگی بسیار عجیب است. در گزارش اشاره ای به صدای کابین خلبان و مکالمه ها نشده است. احتمال قصد خود کشی خلبان یا کمک خلبان باید مورد بررسی قرار گیرد. خداوند به بازمانده ها صبر دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
به نظر من هم خلبان مقصر اصلیه!!!!
اصلا چرا هواپیما را به کوه کوبونده!!!
اصلا کی گفته بود خلبانی کنه!!!
خوب معلومه که مقصره!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
وقتی دنده عقب می گیرم سنسور دنده عقب خودروم از فاصله یک و نیم متری بوق می زنه!!!
جاهل
|
United States of America
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
واقعیت من نمی تونم بفهمم. از سازندگان پیام اضطراری خواهش می کنم سریعا یک برنامه بسازند و مارا اگاه نمایند.
ناشناس
|
Australia
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
نتیجه گیری این میشه که خلبان باید کوه رو با چشم دل می دیدند ولی با توجه مشکل قلبی چشم دلشون کار نکرد و کوه دیده نشد و همه تلف شدند. تمام! بهتره کسایی که گزارش رو نهیه کردند مستنداتشون رو هم بگن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
به نظرم خلبان به خاطر شرایط خاص فرودگاه امکان فرود طبق پروتکل هارو نداشته باید لوکال فرایند فرودو طی می کرد اما بعد از کاهش ارتفاع هواپیمارو رو حالت خودکار گذاشتن و از اونجایی که اتوپایلوت از وجود کوه ها خبر نداشته طبق پروتکل به کاهش ارتفاع ادامه داده اگه از غیر استاندارد بودن موقعیت جغرافیایی فرودگاه چشم پوشی کنیم در واقع با یه اشتباه خیلی کوچیک یه فاجعه بزرگ رخ داده مثل همیشه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
مقصر برادران رایت بودند که هواپیما را اختراع کردند!!!
نظرات بیشتر