مقصر اصلی درحوادث اینچنینی انسانهایی هستند که خودشان هم در ان جان خود را از دست داده اند تا بعدا با مقصر دانستن انها خودشان نباشند تا دفاع نمایند.دیوار کوتاه یعنی همین.
حالا اگر خودش زنده بود ومی گفت هواپیما به خاطر نقص فنی مشکل پیدا کرد وکاری از دست من برنمی امد قضیه کاملا وارونه تفسیر میشد.حیف از این دنیای بی وفا که به عمر وتجربه کاری ات هیچ کاری ندارد وهمه را دریک لحظه زیر سوال خواهند برد.
مجید
|
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
9
پاسخ
با توجه به متن میتوان متوجه شد که این مطلب برای اغنای افکار مردم منتشر شده که کاملا اثبات شود هواپیما سالم بوده باید یاد اور شد که خلبان طبق متن منتشره در لحظه دید فیزیکی کوه اقدام به عمل نموده پس ربطی به عمل قلب در ان لحظه نداشته ضمنا احتمالا متخصصین هواپیمای کشوری میدانند که در ان شرایط اب وهوایی تنظیم ارتفاع و ارتفاع صحیح توسط نشاندهندها در اختیار خلبان قرار میگیرد پس اگر نشاندهنده التیمیتر هواپیما ایراد داشته باشد خلبان از ارتفاع درست بی خبر است تا لحظه دید چشمی همانگونه که در متن امده اما چرا دروغ برای اینکه از خرید اینگونه هواپیما حمایت شود برای اینکه وزیر زیر بار سئوال نرود بهترین راه فریب مردم گناه کار شدن خلبان است که با انهمه ساعت پرواز حتی توانایی کنترل ارتفاع هواپیما را نداشته مردم را فریب ندهید قطعات هواپیما که در کوه قرار دارد از سلامت قطعات از کجا اطلاع پیدا کردید نکند سلامت قطعات را از جعبه سیاه سالم پی برده اید مردم را فریب ندهید جعبه سیاه شامل اطلاعات محدود پروازی -موتور و اطلاعات ارسالی نشاندهنده هاست که قطعه معیوب اطلاعات معیوب ارسال میکنند وتا اظهار نظر تیم فنی متخصصین پس از جمع اوری کامل قطعات و انتقال برای بررسی اظهار نظر عمل قلب خلبان شروع فریب مردم است
ناشناس
|
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
14
پاسخ
یه سئوال: جریان دعوا روی جعبه سیاه چی شد؟ میگن یه عده ای (که عضو یه ارگان خاصی بودن) برای اینکه زودتر جعبه سیاهو گیر بیارن با بقیه دعوا کردن.
ناشناس
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
13
پاسخ
من از هواپیما اطلاعات زیادی ندارم ولی الان خیلی از ماشینهای شاسی بلند رادار نقطه کور دارند
ناشناس
|
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
10
پاسخ
خيلي جالبه اين دفعه هم مثل هميشه چون خلبان بيچاره نيست همه تقصيرها گردن خلبانيه كه مثل كف دستش اين مسير رو ميشناخته . فقط اينبار گزارش كمي از اصطلحات فني پر شده بود كه مثلا منطقي باشه . والله بالله مردم متخصص نيستند ولي حرف دروغ و راست رو تشخيص ميدند .
ناشناس
|
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
0
7
پاسخ
از کوه دنا به افندی خلبان:
حمید کلباسی
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
9
پاسخ
افندی کاپیتان ؛ من کوه دنا هستم ، باور کن شوخی نمی کنم ، اینقدر نزدیک من پرواز نکن
افندی کاپیتان : ساقول ، عیبی یوخ ، عیبی یوخ .. عیبی ... بومب ، بومب ، بومب!
ناشناس
|
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
15
پاسخ
ان موقعی که همین خلبان با وجود مشکل در چرخ هواپیما ان را درپروازی دیگر سالم به زمین می نشاند قلب خلبان سالم بوده ومشکلی نداشته است.ای دنیای بی معرفت
ناشناس
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
9
پاسخ
اگر ارتفاع 4200 متری هم در نظر بگیریم(در متن گزارش ارتفاع 4000 متری ذکر شده) معادل 13779.53 پا میشود .در صورتیکه طبق اطلاعات جعبه سیاه ارتفاع هواپیما در آخرین لحظه 14200 پا بوده است و این یعنی خطای 420.47 پایی (128.16 متری) ارتفاع سنج
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
لطفا یکی از خلبانان اینجا نظر بگذاره و ما !بفهمیم چی به چیه؟
شهرام رودپیمای رشت آبادی
|
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
1
4
پاسخ
با نام خدا .
با سلام وتحیات .
فردوسی شاعر بزرگ ایران و دنیا در کتاب شاهنامه می سراید :
هر آنگه که خشم آورد بخت شوم شود سنگ خارا به کردار موم .
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
خلبانان ، خلبانان ای امید و فخر ایران ... پرواز کن پرواز کن
شعره دیگه. باعرض پوزش از خانواده های داغدار
حالا اگر خودش زنده بود ومی گفت هواپیما به خاطر نقص فنی مشکل پیدا کرد وکاری از دست من برنمی امد قضیه کاملا وارونه تفسیر میشد.حیف از این دنیای بی وفا که به عمر وتجربه کاری ات هیچ کاری ندارد وهمه را دریک لحظه زیر سوال خواهند برد.