در آمریکا زندگی می کنم. به جرات می تونم بگم که مترو تهران...یکی از بهترین متروهای شهری است.
استانداردی که دارد بالاس.
خوب اگر یک مسئولی می گوید که هزینه بلید ۲۳۰۰ تومن است و هزینه مشتری یک سوم آن است...خوب چرا انقدر بحث می کنیم؟ باید محاسبه بشه...داستان نوشتن که محاسبه نیست...صرف اینکه چیزی هزینه اش برود بالا که دلیل بر دروغ گویی یا ناکارآمدی مسئول نیست...
پاسخ ها
رضا
||
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
داداش داستان نگو !!!!! یکی از بهترینهاست!!!!!! از چه نظر ؟ از لحاظ هر ده دقیقه اومدن اونم پر ؟؟ از لحاظ قیمت؟؟؟ از لحاظ تعداد خط ؟ از لحاظ پوشش اطراف و حومه ؟؟؟این حرفها فقط حرفهای دهن پر کنی هست که تلویزیون داده به خورد مردم،
در لوس آنجلس با شاهکار اتوبانهای مجانی که اصلا کسی سوار مترو نمیشه ، بلیط یک ماه مترو بدون محدودیت و قابل استفاده در مترو ، ترن، اتوبوس، 80 دلار یعنی پول 6 ساعت کار یک کارگر که معادلش باید 20 هزار تومن باشه در ایران.
یا در فرانسه بلیط یک ماه بدون محدودیت فقط 70 یورو هست یعنی معادل شش ساعت کار یک کارگر برای استفاده از 18 خط مترو ، ترن ، اتوبوس ، صدها قطار تا فاصله 80 کیلومتری اطراف شهر ، سیستم RER یا قطارهای سـریع و سیر از زیر مترو که متروها هر دقیقه به دقیقه وارد میشوند
مترو تهران با این تعداد خط و افتضاح پر بودن وده دقیقه به دقیقه و این پوشش حومه خجالت آور باید بلیط ماهانش بدون محدودیت حدود ده هزار تومن باشه یا یعنی 2 ساعت حقوق روزانه یک کارگر .
ناشناس
||
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
اگه اینجا اینقدر گل و بلبله تشریف بیارید در خدمت باشیم.
ناشناس
|
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
1
5
پاسخ
واقعا" ادمی در حیرت است ؟؟!!!! کدام مردم موافق هستند؟؟ همانهائیکه به ناچاری و با فشار سوار مترو میشوند و یا شماها و قشر مرفه ا و اقازاده ها ی شما ؟؟ کدام مردم موافق هستند؟؟!!! پس بس کنید
فاطمه
|
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
2
3
پاسخ
بله دیگه. هزینه نیروی مازاد مترو رو باید مردم بیچاره بپردازند
کافیه تعداد نیروهای شاغل در مترو ایران را با جاهای دیگر مقایسه کنید تا به عمق فاجعه ای که در دوران قالیباف شکل گرفت پی ببرید. الان هم اینها زورشان به مسوولین نمی رسد به مردم فشار می آورند
ناشناس
|
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
1
پاسخ
تو اشتباه کردی کہ مردم با افزایش قیمت موافق ہستن
ناشناس
|
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
1
پاسخ
من یه استاد حق التدریس هستم در دانشگاه های آزاد و سراسری و علمی کاربردی! پس لطفا حقوق بنده را نیز 90% افزایش دهید سال که بتوانم هزینه مترو را بدهم!!!
یک بازنشسته
|
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
4
پاسخ
بنده هر روز که میرم مترو بلیط ارزان میخرم تا شب روزم خرابه وناراحت هستم واز مدیریت محترم مترو عاجزانه تقاضا دارم که بلیط رو زودتر گران نماید تا ما از نگرانی رهایی یابیم .ولی نمیدونم چرا بعضیها از آقای مهران مدیری انتقاد میکنند چون بنظر بنده ایشان اصل جنسه ومطالبش رو باید با آب طلا نوشت انتقادهایش را به طنز میگه ولی از واقعی هم واقعیتره
فرهاد
|
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
2
4
پاسخ
عزیز من یکبار سوار مترو شو از جیب مبارک هزینه بده قول به بهت می دهم که دیگه از خودت ارقام در نیاوری
یک بازنشسته
|
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
1
6
پاسخ
دقیقا" میدونند که چطور مردم رو مدیریت کنند بدین شکل که هرکی رو بزاری راس کار و آدمهای فهیم وکاربلدرو خونه نشین کنی
حمید
|
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
1
11
پاسخ
این نوابغ را کجا نگهداری میکردند
ناشناس
|
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
1
5
پاسخ
از کدوم شهر نظر خواهی کردی احتمالا از مردم ورامین پرسیدین و نظر خواهی کردید چون از مردم تهران بپرسی عرفا و ذاتا نمی تواند بگوید لطفا مترو را نود درصد گران کنید ، باعث تعجب است ، دروغ گفتن شاخ ودم ندارد لطفا به فکر طبقه کم در آمد باشید،
استانداردی که دارد بالاس.
خوب اگر یک مسئولی می گوید که هزینه بلید ۲۳۰۰ تومن است و هزینه مشتری یک سوم آن است...خوب چرا انقدر بحث می کنیم؟ باید محاسبه بشه...داستان نوشتن که محاسبه نیست...صرف اینکه چیزی هزینه اش برود بالا که دلیل بر دروغ گویی یا ناکارآمدی مسئول نیست...
در لوس آنجلس با شاهکار اتوبانهای مجانی که اصلا کسی سوار مترو نمیشه ، بلیط یک ماه مترو بدون محدودیت و قابل استفاده در مترو ، ترن، اتوبوس، 80 دلار یعنی پول 6 ساعت کار یک کارگر که معادلش باید 20 هزار تومن باشه در ایران.
یا در فرانسه بلیط یک ماه بدون محدودیت فقط 70 یورو هست یعنی معادل شش ساعت کار یک کارگر برای استفاده از 18 خط مترو ، ترن ، اتوبوس ، صدها قطار تا فاصله 80 کیلومتری اطراف شهر ، سیستم RER یا قطارهای سـریع و سیر از زیر مترو که متروها هر دقیقه به دقیقه وارد میشوند
مترو تهران با این تعداد خط و افتضاح پر بودن وده دقیقه به دقیقه و این پوشش حومه خجالت آور باید بلیط ماهانش بدون محدودیت حدود ده هزار تومن باشه یا یعنی 2 ساعت حقوق روزانه یک کارگر .