مردم نون شب ندارن بخورن بعد میگی 90 درصد گرون بشه خجالت بکشید این هم از شهردار اصلاح طلب و دولت اصلاح طلب که با هم رفیق بودن گرانی بیلیت هم تقصی دولت قبل و شهردار سابقه درود بر محمود احمدی نژاد
ین اقای اقایی همانطور که در راه اهن و تصادف قطار شاهرود موفق بودند حتما در این پست هم موفقند. طرح ترافیک را که بدون طرح کارشناسی به کلاف سردرگمی تبدیل کردند که در سال اینده شاهد مشکلات مضاعف ان خواهیم بود. حالا هم که قیمت بلیط مترو را افزایش دادند. معنی توسعه وسایل نقلیه عمومی و تشویق مردم به استفاده از ان را هم فهمیدیم. واقعا دست مریزاد.
جالبه اين روز ها مد شده مسئولين در جايگاههاي مختلف از نظر مردمي صحبت ميكنن كه در واقعيت وجود ندارند
معلوم نيست در لغت نامه ايشان مردم چه معني و مفهومي دارد؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!.......................................
تابناک تو را خدا بیا یک تیتر بزن و پیگیری کن این بازنشسته ها در هر سطحی چه استاد دانشگاه چه وزیر و مدیر و.... برن و جا برای بقیه باز کنن
درست اونا تجربشون زیاد ولی دلیل نمیشه کسی که 25 سال سابقه کار داره و کاملا تجربه اش زیاد رییس نشه و از اون طرف هم نیروی جدید نیاد برای کسب تجربه
استاد داریم نگاه به مقاله میکنه تا تهش را متوجه میشه ولی چه فایده که یک سرچ ساده را بلد نیست!
سایت محترم تابناک
با سلام و احترام،
پیرو خبر شماره 779628 مورخ 14/12/1396 آن خبرگزاری محترم، درخصوص سخنان معاون محترم حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران لازم است توضیحاتی به عنوان شهروند مطلع از برخی از امور در اختیار سایت شما جهت بررسی و صلاحدید انتشار آن قرار دهم:
جناب آقای پورسید آقایی با توجه به اینکه از مدیران پرسابق راه آهن محسوب می گردید در زمانی بعنوان مدیرعامل شرکت رجاء منصوب گردیده ،و در این عرصه واقعاً منشا بسیار پیشرفت و اصلاحات اساسی در ساختار حمل و نقل مسافری گردید.
ایشان و تیم همراه، استانداردهای لازم را در شرکت رجاء بعنوان بخش خدمات دهی مسافری پیاده سازی نموده و حمل و نقل مسافری در کشور را به سطح قابل قبولی رسانیدند.
البته شایان ذکر است در همین دوره اعمال قدرت در مجلس شورای اسلامی و دریافت بودجه مناسب از دولت و همچنین دریافت بخشی از درآمدهای راه آهن و درآمدهای خود شرکت رجا باعث گردید پول به صورت مناسب وارد این شرکت گشته و خدمات ارزنده ای نیز ارائه گردد، و نباید از خدمات ایشان و تیم همراه با وجود انتقادات به همین راحتی عبور کرده و اگر نیز انتقادی وجود دارد باید عملکرد ایشان را مورد بررسی منصفانه قرارداد.
با روی کار آمدن دولت یازدهم و انتخاب ایشان توسط اقای آخوندی به عنوان مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران بسیاری از کارمندان راه آهن با توجه به سوابق درخشان ایشان در شرکت رجا، امیدوار برای بهبود شرایط راه آهن و شرایط کاری خود را داشتند.
چند روز پس از روی کار آمدن ایشان و انتصاب های غیرکارشناسی و سپردن امور اجرایی به عوامل غیر اجرایی و دور مانده از شرایط آن زمان راه آهن باعث گشت آرام آرام، موج ناامیدی و یاس در کارمندان شروع به فزونی نماید.از علل یاس به موارد ذیل می توان اشاره کرد:
1)انتصاب های تحمیلی و غیرتخصصی در حوزه های فنی راه آهن
2)به کارگیری مدیران بازنشسته و خارج از راه اهن
3)استفاده از سیستم های الکترونیکی بدون تست در راه اهن سراسری از شرکت های دوستان
4)سیاسی کاری در امور اجرایی
5)حقوق های نجومی
این بخش قابل توضیح است ،که حقوق ها باعث گردید کارمندان بسیار بی انگیزه گردند و فاصله طبقاتی افزایش پیدا نموده و موج بی انگیزگی در کارمندان باعث ضعیف عمل نمودن آن ها و باعث خسارت های مالی و جانی گردید.یاس و ناامیدی تا آنجا پیشرفت که حادثه راه آهن سمنان به وقوع پیوست.
6)کناره گیری ایشان بدون پاسخگویی درخصوص حوادث رخ داده و فاجعه ایستگاه هفت تپه، و عدم پاسخگویی در دادگاه های کشور
7)افزایش بی سابقه قیمت بلیت های قطارهای مسافری که بارها در همین سایت و در زمان مسئولیت ایشان آن را بیان نمودید.(نگاهی به آرشیوتان آن را نمایان می کند).
8)افزایش غیرقانونی بلیت های قطار تحت عنوان خدمات ایستگاهی
9)سایر موارد که در این گزارش نمی گنجد.
پس از فاجعه ایستگاه هفت تپه و فوت غریب به 60 نفر از عزیزان هموطن کشور و استعفای کاملا سیاسی ایشان برای رهایی رییس جمهور،معاون و وزیرناکارامدی دولت یازدهم که تمامی هم ندارد و متاسفانه مسولین نیز که به جزئی ترین موارد ورود می کند ولی به این مورد ورود نمی کند؟ ایشان در دولت دوازدهم و پس از تغیییر و تحول در شورای شهر بعنوان معاون حمل و نقل شهرداری تهران منصوب گردیدند.
به سرعت و پس از انتصاب ایشان در این سمت ،سیاسی کاری ایشان برای خودنمایی برای گروهی خاص شروع گردید و ایشان که سابقه فاجعه امیزی در اداره سازمان تحت امر خود داشته ،هر روز شهردا سابق را به مناظره دعوت می کند تا درخصوص افتتاح غیراصولی خط هفت مترو مناظره نمایند، حال کسی نیست از ایشان بپرسد در مورد ایستگاه هفت تپه حاضر به مناظره هستی ؟ و یا علت برخورد قطارهای مترو به صورت خالی که شاهکار جدیدتان است حاضر به مناظره هستی ؟
درخصوص طرح ترافیک، ابتدا باید قبول کرد که طرح جدید واقعا به لحاظ عدالت از طرح قبلی بالاتر بوده است،ولی نکته قابل تامل در این است که این طرح قرار نیست مشکل ترافیک را حل کند بلکه قرار است همه از ان استفاده کرده و در نتیجه شهر آلوده تر و ترافیک سنگین تر بوده و در ضمن درآمد شهرداری با آمدن بیشتر خودروها بیشتر می گردد.و این موضوع دروغ محض است که درآمد شهرداری کمتر می گردد.
ضمن اینکه در اینده کل خودروهای عبوری در سطح شهر می بایست عوارض تردد پرداخت نمایند که ایشان با توجه به سوابقش این را اجرایی می نماید.در این طرح تهران به سه منطقه ای،بی و سی تقسیم شده و به ترتیب این تقسیم بندی با نام های طرح ترافیک،زوج و فرد و سایر مناطق جدا شده و همه بابت این طرح می بایست عوارض پرداخت نمایند.
ثانیاً درخصوص طرح جدید ایشان در مترو در ابتدا واقعا برای مسئولین این کشور باید تاسف خورد که زندگی مردم به این بستگی دارد که چه کسی شهردار است و پس از آن اقدام به پرداخت وجه برای رفاه و تردد آنان کرد،باید تاسف خورد که معاون شهردار تهران بیان می کند که با تغییر شهردار محاسبات ما در این بود که دولت سهم خود را از قیمت بلیت پرداخت می نماید.باید تاسف خورد که زندگی مردم بستگی به این دارد که قالیباف شهردار باشد یا یک نفر نزدیک به دولت.آیا این موضوع خیانت به مردم محسوب نمی گردد؟قوه قضاییه و نهاد های دیگر در چه زمانی می بایست به این موضوع ورود نمایند؟
ثالثا مگر ایشان بیان نمی کنند که قیمت بلیت مترو در سال آینده با مدیریت ایشان و دوستانشان به مبلغ 22،700 ريال کاهش پیدا نموده است،خوب باید از ایشان بابت این موضوع کمال تشکر و قدردانی را کرد و در نهایت پرسید خوب دوست عزیز سهم یک سومی مردم از این مبلغ می شود 7،566 ريال پس چگونه شما سهم مردم را 15،000 ريال نمودید،این یعنی اینکه مردم یاید هم سهم خود را بدهند و هم سهم دولت را؟
مگر دولتی ها دوستان شما نیستند،چرا زا آنها هر روز انتقاد نمی کنید که مردم زیر کلیدهای آن ها در حال له شدن هستند.
ضمن اینکه من سوال دارم از مردم ایران و از شما صاحب رسانه ها؟در تمام دنیا ابتدا خدمات را می گذارند و سپس اقدام به دریافت وجه آن می نمایند؟چرا از زمانی که ایشان آمده بابت خدمات ایستگاه مبلغ 10 درصد به بلیت های قطارهای مسافری اضافه شده است که مثلا پله،ساختمان و سایر تاسیسات در زیرساخت ها ایجاد گردد،پس اساسا من برای چه موضوعی مالیات می دهم،مالیات می دهم که این امکانات برایم فراهم گردد.
و ضمن اینکه باید از دیوان عدالت اداری پرسید آیا این مدیران در حال تخلف قوانینی نیستند و چه کسی مسئول برخورد با این مسئولین می باشد؟
در نهایت باید اول از همه به حال خودمان تاسف بخوریم که این افراد بی سواد را برای شورای شهر انتخاب نمودیم،و قرار بر این است این افراد برای شهر ما،برای زندگی ما،برای رفاه ما تصمیم گیری نمایند،و باید تاسف بخوریم از آنچه این افراد بی سواد انجام دادند و یک فردی که وزیر آموزش و پرورش،معاون برنامه و بودجه و ...بوده است را برای شهرداری انتخاب کرده که با توجه به شرایط جسمانی اش از دولت خداحافظی کرد.و باقی افراد انتصاب شده ایشان در شهرداری نیز که وضعیتشان از این معاون هم بدتر است.عملکرد شش ماهه ایشان در شهرداری نشانه تصمیم گیری های سیاسی ابتدا مردم ماست و سپس مسئولین کشور.
بابا یکی جلوی این اقا را بگیره میشه احمدی نژاد دوما اون از طر ح ترافیک که دنبال پول دراوردن به سبک طرح ترافیک این هم راضییت گرفتن غیابی از مردم برای گران شدن بلیط مترو اینو از کجا پیداکردین؟؟؟؟!!!!!!!!
منم 100 در صد موافقم لی اگه 4 برابرش کنن بیشتر مردم خوشحال و موافق هستن، اصلا اگه بزارن مردم واگنها و لکوموتیوشم بخرن نور علی نور میشد. بهشت همینجاست ، والله