معاون سابق سازمان هواپیمایی گفته عمر هواپیما تاثیری در سقوطش نداره
!
حقیقتا باید به این نظر و به حال این مسئول سابق تاسف خورد
خودش داره اذعان می کنه هواپیما 7 سال بعلت تحریم پارک بوده
تا جایی که من خبر دارم این هواپیما با ضمانت دو کاپیتان داخلی ! اورهال شده اونم تو داخل کشور !
خب نتیجه چی میشه؟!
مرحوم خلبان همین هواپیما دو هفته پیش از قهرمان بودن خودش بخاطر پذیرش سفر با این هواپیما خبر داده بود
عمر در هواپیما به مراتب تاثیر بسیار بیشتری نسبت به خودرو دارد چون فشار هوا به مراتب بیشتر است و سرما و گرما نیز مشکل را مضاعف می کند حتی بر روی بدنه هواپیما که میتواند شکاف های شکننده غیر قابل دید با چشم غیر مسلح نماید.
آیا از نظر این مقام سابق هیچ تفاوتی بین هواپیمای بوئینگ و ایرباس نو و سالم با هواپیماهای این تیپی آن هم از نوع ملخدار برای مناطق سردسیر کوهستانی نیست؟!
بگردید شاید تو هوا پیما بی حجاب بوده نمی دونم شایدم.
خدا بیامرزه اون عزیزانی که واقعا پرواز کردن بدا به حاله ما که به فکر جیب و افکار پلید خودمون هستیم.یا الله
در جواب امیر با بگویم که این موضوع بعد از 6 سال چه ربطی به احمدی نژاد داره. احمدی نزاد لااقل به فکر مناطق محروم و و بیچاره بود. الان در کشور یک مسکن هم برای جوانان نمی سازند . و...
اگر کل هواپیماهای جدول فوق را ضربدر دو کنی، به توان سه برسونی، حاصلش را دوباره با خود جمع کنی معادل یک هواپیمای مدرن امروزی ایرباس A320 که از هواپیماهای کوچک خانواده ایرباس هست نمی شود! چرا در سایر سیستم های حمل و نقل نوسازی انجام می شود، به غیر از حمل و نقل هوایی؟ چرا سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت های هوایی که قارچ گونه در حال تکثیر بوده و فقط به فکر سود و منفعت هستند، اجازه می دهد هواپیماهای کارکرده و دست دوم یا چندم تهیه کرده و به کشور وارد نمایند؟ در آپرون فرودگاه مهرآباد کم از این نوع هواپیماها نمی بینیم. کافی است یک نظری از پنجره اتوبوس های ترانسفر به محل پارک هواپیما بیندازید تا انواع و اقسام هواپیماهای فوکر 100، بوئینگ های MD و یا بوئینگ های 200-737 که سال هاست از زمان ساختشان می گذرد را ببینید. آیا شأن من شهروند ایرانی واقعاً این است که هواپیمای کهنه خارجی ها را سوار شوم و بعد با اضطراب به این فکر کنم که به مقصد خواهم رسید یا نه؟
ببخشید ، مگر بعضی مسئولان نمیگویند که ما بر تمام فضای زمینی، دریایی و هوایی اطلاعاتی داریم
پس چگونه است که یک هواپیمای گنده را که احتمالا جعبه سباه آن در حال ارسال سیگنال است نمی توانند بیابند؟
متاسفانه اخبارناگوار ازهمه طرف برملت ایران در حال تحمیل شدن است هوای آلوده وفقر وفلاکت اقتصادی و به تاراج رفتن اموال بیت المال توسط غارتگران اقتصادی وافزایش تعداد معتادین وبی کاران وهزاران مشکل دیگر
!
حقیقتا باید به این نظر و به حال این مسئول سابق تاسف خورد
خودش داره اذعان می کنه هواپیما 7 سال بعلت تحریم پارک بوده
تا جایی که من خبر دارم این هواپیما با ضمانت دو کاپیتان داخلی ! اورهال شده اونم تو داخل کشور !
خب نتیجه چی میشه؟!
مرحوم خلبان همین هواپیما دو هفته پیش از قهرمان بودن خودش بخاطر پذیرش سفر با این هواپیما خبر داده بود
عمر در هواپیما به مراتب تاثیر بسیار بیشتری نسبت به خودرو دارد چون فشار هوا به مراتب بیشتر است و سرما و گرما نیز مشکل را مضاعف می کند حتی بر روی بدنه هواپیما که میتواند شکاف های شکننده غیر قابل دید با چشم غیر مسلح نماید.
آیا از نظر این مقام سابق هیچ تفاوتی بین هواپیمای بوئینگ و ایرباس نو و سالم با هواپیماهای این تیپی آن هم از نوع ملخدار برای مناطق سردسیر کوهستانی نیست؟!