من هنوزم مخالفم که پول مملکت رو بدیم هواپیما بخریم در حالیکه در طول 40 سال 1000نفر کشته داشتیم و موافقم که پول بدیم جاده هامون رو درست کنیم و خودرو بروز وارد مملکت کنیم که روزانه 30 نفر کشته ندیم تو جاده ها
البته خون اون هزار تا در 40 اسل مسلما رنگین تر از اون 30 نفر روزانه در جاده ها هست!!!
ناشناس
|
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
5
پاسخ
اسامي مابقي مسافرها كجاست؟مگر كسي بدون اسم و حتي شماره صندلي كارت پرواز ميگيره؟
ناشناس
|
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
1
21
پاسخ
تو رو بخدا دیگه مرگ رو برای این واون نخواید.این یه انرژی منفیه که مدام به خودمون برمیگرده ولی ما متوجه نیستیم.اگه
هم خواستید بگید.کلمه ی ننگ رو بجای مرگ بکار ببرید.
پاسخ ها
مجید
||
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
اینا بخاطر سوء مدیریته بخاطر مدیر بی لیاقته
مهدی
|
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
5
3
پاسخ
هواپیمای ملخی ایمن نیست میخواد ابران 140ایرانی باشه یا ای تی آر ایتالیایی !! دو سقوط آر هواپیمای ما ملخی طبس وملخی یاسوج بوده !
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
ای تی ار رو داری با ایران 140 مقایسه میکنی؟؟؟!!!!
ناشناس
|
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
4
پاسخ
به نظر ميرسه دستگاه رادار اين هوپيما بعد از برخورد هواپيما با كوه بكار افتاده است كه خلبان مطلع نمايد ولي افسوس كه خيلي دير اطلاع داده
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
همون یه ضربه باید میزده مثل تلویزیونای قدیمی .که راه بیوفته خورده به کوه کار کرده
ناشناس
|
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
1
5
پاسخ
اصلا اين هواپيما دستگاه رادار سنج موانع مسير داشته يا نه تا در هنگام ديدكم پرواز موانع و كوه را تشخيص دهد
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
نه، خلبان می بایست از پنجره با چشم غیر مسلح موانع رو تشخیص می داد! خوب معلومه که داشته این چه سوالیه آخه؟
ناشناس
||
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
ااگر این چه سوالیه پس چرا مانع کوه ددستگاه رادار تشخیص نداده تا حادثه رخ ندهد ا
ناشناس
|
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
2
پاسخ
پس تا كي بايد نمايندگان مجلس از وزيران بي كفايت حمايت كنند . آيا نمايندگان مجلس نمايندگان ملت هستند و يا نمايندگان دولت هستند؟ آيا رابطه اي بين نمايندگان مجلس با وزيران وجود دارد كه به استيضاح كشيده ميشوند ولي شب قبل از استيضاح چه اتفاقي مي افتد كه نمايندگان نظر و راي خود را عوض مي كنند ؟؟ آيا ميشود نمايندگان مجلس را به چالش كشيد /
پاسخ ها
مجید
||
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
سازمانهای نظارتی کجا هستند؟؟؟
ناشناس
|
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
2
8
پاسخ
حدود 71 نظر نسبت به 461 نظر منتشر شده غير قابل انتشار تشخيص داده شده يعني نظرات چگونه بوده
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
حرفای رکیک بود
اسدی
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
4
1
پاسخ
هواپیماهای ملخی کلا ایمنی پایینی دارند والبته در بینشون ای تی آر بهتره وهمین هواپیما در اروپا و در چند ماه اول عمرش هم سقوط داشته پس نمیشه به نو هم اطمینان کرد ! ولی در کل این هواپیماها نباید بیشتر از بیست سال پرواز کنند که 25سال سن داشته و جالبه یک ماه پیش هم نقص فنی داشته و توجهی نشده و اینکه این هواپیماها نباید در شرایط جوی نامساعد اجازه پرواز بهشون داده بشه چونکه در ارتفاع پایین پرواز میکنند ! بقیه هواپیماها ی بویینگ و ایرباس هم تا 25سال امن هستند وبعد باید رده خارج بشن ! درکشور ما در چهل سالگی و سقوط از هواپیما استفاده میشه! و اینکه سالی یک سقوط هواپیما با نهایت صد کشته ولی سالی 18هزار تصادف فوتی رانندگی به دلیل تولید ضعیف بدنه خودروهای داخلی داریم که مسئولین در این موضوع مقصر اصلی هستند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
خداروشکر که سازمان های هوایی بین المللی و صدها شرکت هواپیمایی دنیا به اندازه شما نمیفهمن وگرنه تمام کارگران شرکت هایی نظیر ای تی آر و امبرائر برزیل بیکار میشدند !!!