من هنوزم مخالفم که پول مملکت رو بدیم هواپیما بخریم در حالیکه در طول 40 سال 1000نفر کشته داشتیم و موافقم که پول بدیم جاده هامون رو درست کنیم و خودرو بروز وارد مملکت کنیم که روزانه 30 نفر کشته ندیم تو جاده ها
البته خون اون هزار تا در 40 اسل مسلما رنگین تر از اون 30 نفر روزانه در جاده ها هست!!!
پس تا كي بايد نمايندگان مجلس از وزيران بي كفايت حمايت كنند . آيا نمايندگان مجلس نمايندگان ملت هستند و يا نمايندگان دولت هستند؟ آيا رابطه اي بين نمايندگان مجلس با وزيران وجود دارد كه به استيضاح كشيده ميشوند ولي شب قبل از استيضاح چه اتفاقي مي افتد كه نمايندگان نظر و راي خود را عوض مي كنند ؟؟ آيا ميشود نمايندگان مجلس را به چالش كشيد /
هواپیماهای ملخی کلا ایمنی پایینی دارند والبته در بینشون ای تی آر بهتره وهمین هواپیما در اروپا و در چند ماه اول عمرش هم سقوط داشته پس نمیشه به نو هم اطمینان کرد ! ولی در کل این هواپیماها نباید بیشتر از بیست سال پرواز کنند که 25سال سن داشته و جالبه یک ماه پیش هم نقص فنی داشته و توجهی نشده و اینکه این هواپیماها نباید در شرایط جوی نامساعد اجازه پرواز بهشون داده بشه چونکه در ارتفاع پایین پرواز میکنند ! بقیه هواپیماها ی بویینگ و ایرباس هم تا 25سال امن هستند وبعد باید رده خارج بشن ! درکشور ما در چهل سالگی و سقوط از هواپیما استفاده میشه! و اینکه سالی یک سقوط هواپیما با نهایت صد کشته ولی سالی 18هزار تصادف فوتی رانندگی به دلیل تولید ضعیف بدنه خودروهای داخلی داریم که مسئولین در این موضوع مقصر اصلی هستند
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
خداروشکر که سازمان های هوایی بین المللی و صدها شرکت هواپیمایی دنیا به اندازه شما نمیفهمن وگرنه تمام کارگران شرکت هایی نظیر ای تی آر و امبرائر برزیل بیکار میشدند !!!