خدایا چه میکنی؟ با ملت ما خودت کمک کن.
در حدود ۳ هفته پیش در زمان بارش برف پرواز ترکیش کنسل شد و با هواپیمائی آسمان به استانبول پرواز کردم ایرباس ۳۴۰ قدیمی. هواپیما زار میزد و پرواز میکرد.
بابا یه پولی از ملت جمع کنید هواپیما بخرید.....
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
تو کسی رو پیدا کن بهمون هواپیما بفروشه من پولشو بهت میدم برو بخر
گل
|
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
24
پاسخ
دقت کردین امسال مسئولین چقد تسلیت گفتن.تنها کاری که از دستشون برمیات
ناشناس
|
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
32
پاسخ
درهای شهادت همچنان باز است . سازمان هواپیمایی کشوری
ناشناس
|
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
15
پاسخ
چه مرگ سختی
بعضی ها حتما نسبتی با هم داشتند
مثلا زن و شوهر
یا مادر و فرزند
بعد با آن تکان های شدید
وقتی هم به سمت زمین میایید
واقعا بد مرگیه
وای وای سقوط و آتش
داد و فریادهای مسافران
ناشناس
|
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
16
7
پاسخ
هرچی می کشیم از دست این وزیر آقای آخوندی
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
آخه آخوندی چه کاره اس. برو ببین رئیس این شرکت آسمان کیه بعد بیا بگو تقصیر کیه...
ناشناس
||
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
تابناک ترسو چرا انتقادهایی که به رئیس این شرکت در کامنت ها شده رو منتشر نمیکنی؟؟ زورش از آخوندی بیشتره ؟؟
ناشناس
|
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
1
27
پاسخ
چرا ملت ایران نباید سوار هواپیمای مطمئن شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
چون می خواهند تو دهن دنیا بزنند .
ناشناس
||
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
چون هم میخوان شعار بدن و هم بجای کار و تلاش ، در تخیلاتشون سیر و سیاحت کنن
ناشناس
||
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
چون نمیخوان واقعیت های دنیای فعلی را درک کنن و کدخدا را به رسمیت بشناسن .. پس باید از کدخدا کتک بخورن بلکه سرعقل بیان
ناشناس
||
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
چون جهان وطن هستند. چون می خواهند همه دنیا را تغییر بدهند.
ناشناس
|
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
12
پاسخ
کاشکی یکم جون آدما بیشتر ارزش داشت . الان اگر خانواده ی یکی از مسئولان هواپیمایی آسمان هم با همون هواپیما می خواستن برن بازم میذاشتن اون هواپیما پرواز کنه؟!
ناشناس
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
16
4
پاسخ
مرگ حقه
پلاسکو سانچی آسمان بهانه است
ناشناس
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
1
1
پاسخ
توو خبر دوتا شماره پرواز اعلام کردن کدومش درسته؟ دوتا هواپیما که نبوده؟
ناشناس
|
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
1
24
پاسخ
تعداد حوادث اين سه تا چهار ماهه بسيار زياد بود.
مجوز تعمير نگهداري و آزاد (ريليز) كردن پرواز كليه شركتهاي داخلي براي سه چهار سال بايد باطل بشه.
و فقط تحت مجوز و نظارت شركت هايي مانند لوفتانزا تكنيك آلمان يا مشابه تركيه اي پرواز انجام بشه.
مديران ايران به كارشناسان داخلي فشار بي جهت و باعث خطاي زيادي ايجاد مي كنند.
مجوز تعميرات داخلي كلن لغو بايد بشه.
نمونه هاي ديگر تعميرات مشكل دار :
- تعمير سنگين C-check قشم اير كه در مشهد ديروز زمين خورد
- تعميرات موتورهاي هواپيماهاي آتا , تابان و.... كه هر روز فرود اضطراري مي كنند.
قابل توجه آنهايي كه ميگن خودمون هواپيما مي شازيم و هواپيمايه 20 سال كاركرده رو به هواپيماي نو ترجيح ميدهند.
و در خريد و تامين بودجه خريد هواپيما سنگ اندازي مي كنند و يا از طريق هر بلند گو و ابزاري كه دستشونه براي تخريب صلح نامه برجام استفاده مي كنند و هر روز فشفشه هوا مي كنند.
متوجه نشدم ....شرکت سازنده هواپیما اجازه تعمیر هواپیماش را به افرادی بی صلاحیت میده (یا قطعه تقلبی)....خوب اعلام کنه مسئولیتی نداره
ناشناس
||
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
شرکتهایی نظیر ماهان یا معراج یا ایران ایر هم تعمیرات سنگین انجام میدن و هیچ مشکلی تابحال بابت تعمیرات نداشتند . چرا اهمال چند شرکت معلوم الحال را به حساب شرکتهای معتبر میگذارید ؟ جالبه بدانید همین شرکت آسمان تابحال دو مرتبه بابت فوکر 28 سقوط کرده در کوههای کرکس و فلایت چک که سقوط کرد جواب خودشو پس داده و مجوز تعمیرات آسمان حتما باید باطل بشه
در حدود ۳ هفته پیش در زمان بارش برف پرواز ترکیش کنسل شد و با هواپیمائی آسمان به استانبول پرواز کردم ایرباس ۳۴۰ قدیمی. هواپیما زار میزد و پرواز میکرد.
بابا یه پولی از ملت جمع کنید هواپیما بخرید.....