دولت با این استدلال که قشر مرفه دنبال خودروی خارجی است پس باید تعرفه را بالا برد و از قشر مرفه درآمد بیشتر کسب کرد .این کاملا اشتباه است .چون از طرف دیگر فضای رقابتی برای خودرو سازان داخلی ایجاد نمیشود واین به کیفیت خودروهای داخلی آسیب جدی میزند.و اینجاست که اقشار ضعیف جامعه ضربه میخورند و مجبورند خودروهای بی کیفیت و با ایمنی بسیار پایین استفاده نمایند
فرهاد
|
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
9
پاسخ
نشد دیگه!!!
اگر قراره همه ماشین خوب سوار بشن پس تکلیف پز دادن آقازاده ها و از ما بهتران چی میشه؟!!!
سالی بیست هزار نفر کشته میشن و تکلیف قبر فروشها و خرما فروشها و ... چی میشه؟
اگه ماشین خوب وارد بشه تکلیف هزاران کارگر خودرو سازیها و مهمتر از اون مدیران ومهندسین لایق اونها چی میشه؟!!!
اگر ماشین خوب وارد بشه تکلیف اکبر مکانیک محلمون که هفته ای یکبار ماشینمون را میدیم تعمیر کنه و از این راه نون در میاره چی میشه؟ طفلی زن و بچه اش گشنه میمونند!
اصلاً ماشین خوب دشمن اشتغال محسوب میشه و صحبت در مورد اون یعنی هم کلامی با دشمن و استکبار!!!
حشمت
|
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
4
پاسخ
درود به نماینده محترم که مردم را فراموش نکرد
اشکان ابوذری
|
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
3
پاسخ
ما خودروی چینی داریم
ولی ای کاش انقدر پول بابت عوارض نمیدادیم
اشکان سید خندانی
|
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
3
پاسخ
دیگه فکر کنم تا ابد باید پراید سوار بشیم
ناشناس
|
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
4
پاسخ
باور کنید امیدی نیست
امیر هوشنگ
|
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
5
پاسخ
ای کاش اینقدر تبعیض وجود نداشت
ما هم دلمون میخواد ماشین های ایمن سوار بشیم ، نه پراید و امثالهم
اشعلی
|
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
8
پاسخ
اگر عوارض واردات خودرو را حذف می کردن درب ایران خودرو و سایپا تخته می شد
مردم مجبورن این خودرو ها رو بخرن
مجبورن
خلیل
|
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
5
پاسخ
بعد از سی سال خدمت صادقانه با پرایدم مسافرکشی می کنم
باز خوبه وقتی ارزون بود خریدم
الان که پراید ماشین شاهانس
مولا
|
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
5
پاسخ
ای کاش به جای اعمال سقف گمرکی و تعرفه , اعمال
کف کیفیت میکردند که خودروهای زیر کیفیت متوسط جهانی وارد کشور نشه. خوداییش برین یه چرتکه بندازین ببین ضرر و زیانی که این خودروهای بیکیفیت داخلی و چینی به مردم و مملکت محیط زیست و بیمه ها میزنه چقدره؟