چرا ما باید تاوان عدم مدیریت شرکتهای تولید کننده خودرو را سالیان سال پرداخت کنیم...در صورتیکه این شرکتها به بخش خصوصی واگذار بشه مسلما" ریخت و پاشهای فعلی جمع خواهد شد...اگر مسئولین دلسوز باشن ..باید کاری کنن که نعرفه کاهش پیدا کنه تا مردم ما هم مثل سایر کشورها بتونن خودروی خوب سوار بشن ...
بخاطر عدم مدیریت این شرکتها و حمایتهای مالی که بهیچ عنوان منطقی نیست و مانند سایر پولها معلوم نیست کجا داره میره .... مردم باید تاوانش رو بدن...
محمد
|
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
5
پاسخ
کجای کارید؟ همون ماشین چینی هم نمیشه خرید . خیلی از مردم حتی نمیتونن پراید بخرن.
علی
|
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
1
4
پاسخ
ماشین چینی شاید ارزون باشه ولی خدمات پس از فروشش خیلی گرونه و قطعه رو گرون میفروشن .کلا جالب نیست .
ایرانی
|
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
3
پاسخ
تجربه نشان داده که هرچه زمان به خودروسازهای داخلی بدهند، هیچ اتفاقی نمی افتد. لازم است که تعرفه را حداکثر 10 درصد اعلام و تثبیت کنند تا خودروسازها سریعتر به فکر بهبود کیفیت محصولات خود بیفتند.
محسن
|
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
1
پاسخ
بهتره بگید سوار شدن پراید در طول بیست سال بی حرمتی به مردمه . خودروی چینی جای خودش .
ناشناس
|
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
4
پاسخ
آقاي نماينده محترم زمانيكه وزير محترم صنعت ومعدن مردم ايران را بخاطر نخريدن محصولات بي كيفيت داخلي وچيني منافق خطاب كرد شما كجا تشريف داشتيد.
علیرضا
|
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
4
پاسخ
حالا مثلا سوار شدن پراید بی حرمتی به مردم نیست ؟
فواد
|
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
3
پاسخ
بنده خدا مردم
امیر
|
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
2
4
پاسخ
باز صد رحمت به خودروی چینی لااقل تصادف میکنه یه چیزی ازش میمونه . ماشینای داخلی چی؟
پاسخ ها
امیر
||
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
بازیکن استقلال با لگن چینی تصادف کرد رفت توو کما بغلیش هم مرد مثلا ایربگ هم داشت.
بخاطر عدم مدیریت این شرکتها و حمایتهای مالی که بهیچ عنوان منطقی نیست و مانند سایر پولها معلوم نیست کجا داره میره .... مردم باید تاوانش رو بدن...