چرا هیچ کس از ظلم تاکسی های گردشی وخطی به مردم چیزی نمیگوید اولا تعداد کثیری جهت خدمات رسانی نیامدند وان تعداد قلیل نیز فقط دربستی با کرایه های بی رحمانه سوار میکردند سازمان تاکسی رانی نیز نظارتی نداشت تاکسی های انلاین نیز هم همینطور نمیدانید مردم از سرما چه کشیدند واقعا باید برای فکری کرد
بحرانی که بی شک تاکسیهای آنلاین در رقم خوردنش نقش پررنگی ایفا کردهاند، اما ظاهرا مسئولیتی متوجه ایشان نخواهد شد!!!!!!!!!
دوست عزیز نویسنده!!! توپ رو تو زمین تاکسی های اینترنتی ننداز. سوء استفاده رانندگان تاکسی وآژانس های هواپیمایی در شرایط بحرانی جوی و روزهای پرترافیک، مسبوق به سابقه هستش و به اصطلاح بره کشون این اصناف بی انصاف توی همین وقت هاست و راه چارش هم پند و اندرز و نصیحت و توبیخ نیست.چاره کار، برخورد شدید با این سوء استفاده کنندگان هست.جریمه سنگین و ابطال دائمی پروانه نمونه ای از برخورد درست و عبرت آموز هست.
در استارت آپ های تاکسی آنلاین راننده نیز به نوعی مشتری محسوب میشود و استارت آپ نمی تواند راننده را مجبور به ارائه خدمات کند و دادن مشوق افزایش قیمت از جیب مردم کافی نیست.
از طرفی با توجه به پایین بودن قیمت حتی با افزایش 40 درصدی هم برای راننده رفتن به داخل کوچه پس کوچه های یخ زده و گیر کردن در آنها اصلا توجیه ندارد. در این شرایط مسافران انباید نتظار داشته باشند راننده تا جلوی درب خانه بیاید و سفرها باید از خیابان های اصلی شروع و پایان یابد.
قطعا تبعات مشکلات چند روز گذشته لطمه سنگینی به محبوبیت تاکسی های آنلاین زده است ، چرا که مردم انتظار داشتند اجحاف مرسوم تاکسی های سنتی تکرار نشود .
من که به شخصه از حمایت از این سرویس ها پشیمان شدم .
پیش نیاز حرکت تاکسی وجود معبر است . وقتی در اثر بارش برف بسیاری از معابر تهران بسته شده است وجدانا تاکسی چطوری باید به مسافر برسد . راننده تاکسی هم روبات نیست ، اونم به آدمه که جهت امرار معاش سرمایه اش رو انداخته زیرپاش ، فرق نمیکنه اینترنتی یا تاکسیرانی . توی اون برف سنگین و خیابون یخ زده و درختهای سقوط کرده و خطر تصادف بالا چرا باید بیرون و به خاطر چندرغاز جونشون و سرمایه اش رو به خطر بندازه ..
حرف نویسنده موقعی درسته که شهرداری وظیفه اش رو درست انجام دهد ، تاکسیرانی از حالت شخصی به کمپانی تبدیل شده و برای مثال یک شرکت تاکسیرانی با 4000 دستگاه ماشین مجهز وظیفه نقل و انتقال مسافر را بعهده داشته باشد و راننده هم بصورت کارمند کار کند .
دوست عزی.اولا توی این زمستون که جاده قم تهران و ساوه تهران بسته بود و تهران هم وضعیت بهتری نداشت اگر اعضای تاکسی های اینترنتی وارد شهر میشدن به نظرتون چه اتفاقی میافتاد.در ضمن فلسفه ی ایجاد این تاکسی ها رو تحریف نکنید
حداکثر افزایش قیمت تاکسی رو 50 درصد دیدم. اما به نظرم این عدد برای بقیه حداقل هست. ینی اونا حداقل 50 درصد افزایش میدن. دوبله و سوبله ..... تازه اگر بخوان مسافری جابجا کنن. البته هستن زحمتکشانی این کار رو نمیکنن و روال عادی کار میکنن. تعدادشون کمه متاسفانه