 متضرر اصلی این افزایش قیمت ها مردم ضعیف جامعه هستن.مطمئن باشید خودروی وارداتی گرون بشه پشت سرش خودروهای داخلی رو گرون میکنن.ضمن اینکه اقشار مرفه جامعه مابه التفاوت این قیمت ها رو از جیب افراد فقیر درمیارن.در ضمن افزایش تعرفه واردات یعنی رفتن به سمت سیستم اقتصادی عصر حجری.مگه قرار نبود تحریم ها رو بردارید و بریم تو اقتصاد جهانی.
 							 							متضرر اصلی این افزایش قیمت ها مردم ضعیف جامعه هستن.مطمئن باشید خودروی وارداتی گرون بشه پشت سرش خودروهای داخلی رو گرون میکنن.ضمن اینکه اقشار مرفه جامعه مابه التفاوت این قیمت ها رو از جیب افراد فقیر درمیارن.در ضمن افزایش تعرفه واردات یعنی رفتن به سمت سیستم اقتصادی عصر حجری.مگه قرار نبود تحریم ها رو بردارید و بریم تو اقتصاد جهانی. 							 						 کسانی سود میبرن که خودرو بنجل میدن به قیمت بالا
 							 							کسانی سود میبرن که خودرو بنجل میدن به قیمت بالا 							 						 تابناک جان مطمئن باش از افزایش قیمت خودرو چه وارداتی و چه داخلی هیچ کس ضرر نمی کند بلکه با این وضعیت ترافیک و آلودگی هوا خودرو مثل سیگار برای جامعه مضر شده که هر چی گرون تر بشه بهتره و به نفع همه است.
 							 							تابناک جان مطمئن باش از افزایش قیمت خودرو چه وارداتی و چه داخلی هیچ کس ضرر نمی کند بلکه با این وضعیت ترافیک و آلودگی هوا خودرو مثل سیگار برای جامعه مضر شده که هر چی گرون تر بشه بهتره و به نفع همه است. 							 						 رانت خوارانی که خبر داشتند تعرفه ها تغییر می یابد . با تشکر از مسئولین گرانمایه !!!
 							 							رانت خوارانی که خبر داشتند تعرفه ها تغییر می یابد . با تشکر از مسئولین گرانمایه !!! 							 						 من که شکاف طبقاتی نمیبینم ! به امید خدا اینقدر تو جاده ها با پراید و پژو خواهیم مرد که دیگر فقیر و متوسطی در ایران نمی مونه
 							 							من که شکاف طبقاتی نمیبینم ! به امید خدا اینقدر تو جاده ها با پراید و پژو خواهیم مرد که دیگر فقیر و متوسطی در ایران نمی مونه 							 						 مملکت برای پولدارهاست بقیه برن بمیرن
 							 							مملکت برای پولدارهاست بقیه برن بمیرن 							 						 طبق معمول دلالها و واردکنندگان که از ما بهترانند
 							 							طبق معمول دلالها و واردکنندگان که از ما بهترانند 							 						 واقعا باعثه تاسفه كه يكسري آدمي تو دولت سره كارن كه جز نفع شخصي و جناحي به هيچ چيز توجه ندارند و با اين كار فقط باعث پولدارتر شدن يك سري رانتخوار و كلفت تر شدن گردن خودروسازان و بيشتر شدن آلودگي هوا و مصرف بيشتر سوخت و هدر رفتن جان و مال ملت بيچاره ميشن!واقعا بايد به كساني كه پاي اين تعرفه ها امضا كردن نشان خيانت داد
 							 							واقعا باعثه تاسفه كه يكسري آدمي تو دولت سره كارن كه جز نفع شخصي و جناحي به هيچ چيز توجه ندارند و با اين كار فقط باعث پولدارتر شدن يك سري رانتخوار و كلفت تر شدن گردن خودروسازان و بيشتر شدن آلودگي هوا و مصرف بيشتر سوخت و هدر رفتن جان و مال ملت بيچاره ميشن!واقعا بايد به كساني كه پاي اين تعرفه ها امضا كردن نشان خيانت داد 							 						 چرا ما حتی با پول دسترنج حلال خودمون نباید بتونیم خودرویی که میخوایم رو بخریم ؟ چرا باید سانتافه سیصد میلیون تومن باشه ؟ خیلی نامردن به خدا؛ خیلی
 							 							چرا ما حتی با پول دسترنج حلال خودمون نباید بتونیم خودرویی که میخوایم رو بخریم ؟ چرا باید سانتافه سیصد میلیون تومن باشه ؟ خیلی نامردن به خدا؛ خیلی 							 						 چرا فقط از تولیدات دو خودروساز به عنوان تولید داخلی نام میبرن و این دو تا باید سرپا باشن؟ آیا شرکتها و تولیداتی که به مراتب فناوری پایینتری دارن و با هزینه کمتر میشه ازشون حمایت کرد و اقتصاد رو درست کرد (واقعا اقتصاد رو درست کرد) تولید داخلی محسوب نمیشن؟ مثلا تولید کفش و یا پوشاک، تولیدات شرکتهای لوازم خانگی مانند ارج ورشکسته، حمایت از صنایع دستی، صنعت دوچرخهسازی و یا خیلی چیزهای دیگه قابلیت سرمایهگذاری ندارن؟ خدایا ما کی به سوی پیشرفت حرکت میکنیم نمیدونم.
 							 							چرا فقط از تولیدات دو خودروساز به عنوان تولید داخلی نام میبرن و این دو تا باید سرپا باشن؟ آیا شرکتها و تولیداتی که به مراتب فناوری پایینتری دارن و با هزینه کمتر میشه ازشون حمایت کرد و اقتصاد رو درست کرد (واقعا اقتصاد رو درست کرد) تولید داخلی محسوب نمیشن؟ مثلا تولید کفش و یا پوشاک، تولیدات شرکتهای لوازم خانگی مانند ارج ورشکسته، حمایت از صنایع دستی، صنعت دوچرخهسازی و یا خیلی چیزهای دیگه قابلیت سرمایهگذاری ندارن؟ خدایا ما کی به سوی پیشرفت حرکت میکنیم نمیدونم.