بجای اینکارها و حرفهای حمل و نقل عمومی گسترش بدید من خودم از مترو استفاده نمی کنم برای اینکه ظرفیت حمل نقل عمومی نیست وقتی باید مثل گوسفند سوار مترو بشیم سرت بر زیر بغل یکی دیگه با آن سیستم تهویه یک قطار می یاد پنج هزار نفر دارند دنبالش می دوند هر کی قلدر تر سوار می شه
بنزین ارزان مهمترین ایرادش به هرددادن منابع ملی وطبیعی است.اگر بنزین 1000 تومان گرانتربودسالنه حدود 30 تریلیون تومان حاصل میشد که با ان میشددرظرف چندسال راه آهن راکه بهترین نوع حمل ونقل است به کل کشورگسترش دادوهمه جاده های موجودرا به بزرگراه تبدیل کردتا سالانه 20هزارنفرکشته نشوندوهمه مردم هم از حمل ونقل ارزان و ایمن بهره مند شوند. منتها ترس ازایجادنارضایتی عمومی هرچندکوتاه مدت باعث شده مسئولین درطی چند دهه ازواقعی کردن قیمت سوخت بپرهیزند.حال انکه درنهایت و طی مدت کوتاهی همه مردم متوجه میشدند که حالت اول بسیار بیشتر به نفع انهاست.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
دکتر این حرفت درسته اینجا حقوق ملت بالا نمیره بعد توقع داری بیان گرونی هم تحمل بکنن بعدم گیرم که تحمل کردن این حضرات فکر کردی پول رو خرج ساخت و اینها میکنن؟؟
تا بحال توی این سالها یه مثال ساده بزنم چندتا ورزشگاه در حد استادیوم آزادی درست کردن بنظرت یا چند تا بیمارستان مثل هزار تختخوابی؟؟
خیر از چیزی نداری و درس تازه تموم کردی یا دانشجویی
حالا مثلا حمل و نقل عمومی جاده ای کم تلفات داده تا حالا؟؟؟کدام بنزین ارزان؟یک بررسی کوچک بفرمائید متوجه میشی که بنزین با همین قیمت به نسبت در آمد سرانه خیلی هم برای شهروند ایرانی بهای سنگینی داره
خدایاااااااا ما کجا داریم زندگی میکنییییییم ؟!!! چون بنزین ارزونه مردم تو جاده میمیرن ؟!!!! پراید و جاده های دو طرفه هیچ نقشی ندارن ؟!!هفته ای ده تا اتوبوس چپ میکنه...
به امام حسین همه گرفتاریم.بچرا به جای گرون کردن بنزین فکری به حال کیفیت خودروها نمیکنید.چرا دنبال بهانه هستین.چرا فکری به حال جاده های ایران نمکنید.با گرون شدن بنزین قرار نیست چیزی درست بشه فقط مردم از اینی که هستن بدبخت تر میشن...