واقعا جالبه كشورهاي ديگر سرعت در بزرگراهها و اتوبانها آزاد است ولي در ايران برعكس هر سال 10 كيلومتر كاهش مي يابد منبعد بايد بصورت لاك پشتي در اتوبان حركت كنيم. شايد هم فكري براي كسب درآمد از محل جرائم سرعت زياد باشد.
محمدرضا نقوي
|
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
1
پاسخ
اگر مردم با خودرو مسافرت نكنند و در خانه بمانند مسئولين راحت ميشوند! ای کاش مسئولين كار اساسي براي جاده هاي اين مملكت انجام دهند نه اينكه بدنبال جريمه و كاهش سرعت باشند
ناشناس
|
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
1
پاسخ
آخر سر از تفکر مسئولین و خودرو ساز ها میگن پیاده مسافرت کنید
هالو
|
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
پاسخ
میگم اصلا ربطی به پاک کردن صورت مسئله جاده های غیراستاندارد و خودروهای بی کیفیت و ایضا پول پارو کردن از طریق جریمه هم نداره . یعنی خدایی کی میخوان حداقل کار فرهنگی انجام بدن خدا میدونه
جواد
|
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
1
پاسخ
باز هم پاک کردن صورت مسئله
ای کاش حداقل یک بار مسئولین محترم، آمار درستی از خودرو هایی که قاتل عزیزانمان بودند را انتشار می دادند تا مردم و مدیران می فهمیدند که کاهش حداکثر سرعت مجاز در جاده ها کمک شایانی به این مسئله نمی شود .
اگر اینکاره اید تولیدات داخل را استاندارد کنید.
برای افزایش جریمه گیری ها ترفندی بستید!!!!
|
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
پاسخ
برای افزایش جریمه گیری ها
ناشناس
|
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
1
پاسخ
جاده هارو درست کنید.شما آزاد راه کاشان قم رو ببینید...
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
پول نداره درست کنه
ناشناس
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
4
پاسخ
یه جور می گن آزاد راه که انگار آزادراه های اروپایی یا آلمانیه. بابا جمع کنید این عبارتها رو .بهتره بگید راه شوسه.....
ناشناس
|
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
پاسخ
روش خیلی جالبیه
بجای اینکه جادها و خودروها رو استاندارد کنند سرعت خودروها رو میارن پایین
ناشناس
|
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
پاسخ
در کشور آلمان خط سرعت در بزرگراهها محدودیت ندارد و می توان با آخرین سرعت در آن خط رانندگی کرد پس باید هرسال نیمی از مردم آلمان در بزرگراهها کشته شوند.
آقایان بجای محدود کردن مردم به فکر اصلاح جاده و علائم و استاندارد سازی خودرو باشند.