این موضوع یا بهتر بگوییم فساد و کلاهبرداری و دزدی آشکار بارها و از طرق مختلف به مدیران صندوق و دیگر مسئولین گزارش شد و ماستمالی شد ومعلوم نیست چرا؟ هنوز هم اگر بخواهند قابل ردیابی و پیگیری است ولی نه با این مدیران و هیئت مدیره موجود در شرکت ملی نفتکش و صندوق بازنشستگی
ناشناس
|
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
31
پاسخ
انتظاری دیگر از مدیران با ژنهای خوب میتوان داشت؟
40 ساله مملکت با این مدیران اداره میشده که الان رسیدیم به نقطه صفر...
عبدالله زاده
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
22
پاسخ
با سلام، چون حرفهایم تلخ وگزنده است صرف ندارد که ارائه شود ولی حداقل برای خالی شدن میگم که این بی عرضگی که هست لطفا بگید اگر قانونی در این مملکت اجرا میشد کسی جرأت اینهمه خلاف را داشت. پس برای چی انقلاب کردیم
ناشناس
|
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
22
پاسخ
همه اینها از موضوع " ما می توانیم" سرچشمه می گیرد
ناشناس
|
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
26
پاسخ
دیگه امیدی به اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم این کشور نداریم!
ناشناس
|
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
13
پاسخ
مردم ازاین باغ خری می رسد تازه خرازتازه خری می رسد.
ناشناس
|
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
15
پاسخ
ای جان ! چه خنده ای هم می کنه ! به کی داره میخنده ؟
ناشناس
|
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
16
پاسخ
همه دارن از قبل مدیریت فشل میخورند الا مردم بینوا
آشنا
|
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
25
0
پاسخ
سلام. تابناک عزیز به دلیل خیلی فنی نمیشد از کشتیهای زمین گیر شده خود شرکت استفاده نمود حتی با تغیر پرچم و در اینجا قابل عرض نیست ، بخاطر شرایط خاص آن زمان مجبور شدند این معامله ریسک پذیر را انجام بدهند شاید کمی دقت بیشتر نیاز بود بحر حال در شرایط اضطراری همانطور که سود هست زیان هم هست هرکه بامش بیش برفش بیش.
(از طرف یک آشنا به این مسایل !)
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
اگر این استدلال شما را بپذیریم پس باید به مسئوولین کشتیرانی جمهوری اسلامی بالاترین مدال لیاقت را بدهیم که در همان شرایط ناوگان ملی را حفظ کردند و با محدودیت شدید جغرافیایی ملیت کشتی ها را تغییر دادند و همچنان به کشور خدمت کردند. نه برادر! در کار اینها هم خیرتی! بوده که فقط با پیگیری
مسئوولین دلسوز و با غیرت برملا میشود!
ناشناس
|
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
3
29
پاسخ
علی برکت الله.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
یه نگاه به تاریخ عقد فرارداد بندازی مال دوره قبل از علی برکت ا... است