هواسنج تنفسی که بتونه از اون عوارض بگیره توی ایداه هاش نیست مگه عوارض شهرداری شامل عوارض بزرگراهها نمیشه چند بار عوارض ؟تازه این طرح مقهر به شکسته ؟ چون هیچ کس از بزرگراه ها نمیره و کوچه پس کوچه ها باید جواب این طرح را بدهند
یاسر
|
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
3
1
پاسخ
طرح زوج و فرد رو کلا تو شش ماهه دوم سال از 6 صبح تا 12 شب راه بندازید، درسته به مردم فشار میاد ولی خیلی مشکلات کمتر میشن.
محمد
|
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
3
پاسخ
سلام، به جای فکر کردن به این ایده های غیرقابل اجرا، مبنای محاسبه عوارض خودروها براساس آلودگی تعیین نمایند.
ناشناس
|
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
1
3
پاسخ
حظور چنین افرادی در مدیریت کشور واقعا تاسف برانگیز است
ایرانی
|
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
1
3
پاسخ
اگر دقت کنیم میبینم اخر این سیاست به رفاه برای پولدارها و محدودیت برا ی مستضغفین منجر میشود.
اگر پول داری از خیابان استفاده کن نداری خیابونو خلوت کن پولدارا تو ترافیک نمانند.
hamid
|
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
3
پاسخ
این هم از او طرح بی خودهاست که دقیقا میشه طرح زوج و فرد که فقط شده محل کاسبی و خیابون فروشی برای پولدارها.اقایون اصلا فکر نکنید و حقوق های انچنانی تون رو بگیرید بهتره.
ناشناس
|
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
4
پاسخ
این طرز تفکر حضارات به اصطلاح کارشناس خیلی جالبه ، همیشه قیاس معالفارق میکنند برای بررسی و بیان مشکلات به ایران و مثلا اروپا.
چرا فقط هزینه های بیشتر اروپا برای خودرو رو مقایسه میکنند
چرا کیفیت بهتر زندگی اروپا با ایران را مقایسه نمیکنید
چرا میزان عدم دخالت دولتها در زندگی خصوص مردم را مقایسه نمیکنید
چرا میزان ازادی بیان را با اروپا مقایسه نمیکنید.
فرهاد
|
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
2
9
پاسخ
همین مونده از میدان هفت تیر نا امام خمینی صف ترافیکی درست کنند واسه عوارضی اتوبان مدرس!
ناشناس
|
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
1
پاسخ
با اين ايده ها مشكل ترافيك تهران تا 12 خط مترو و حتي بيشتر اجرا نشود و تمام بزرگراهها به بي آر تي حمل و نقل عمومي مجهز نشوند حل نخواهد شدو نبايد اين ايده اجرائي شود. فعلا هدف شهردار تهران بدنبال جبران كمبود بودجه است كه با اجراي اين ايده به درآمد مورد نظربرسد
ناشناس
|
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
پاسخ
خواهشمندیم از این ایده ها طرح نفرمایید. ایده های بهتری نیز وجود دارد