نویسنده محترم این گزارش تحلیلی به این نکته توجه نکرده که منظور خودروهائی است که از شهرستانهای دور و نزدیک صرفا برای مسافر کشی به تهران آمده و هیچگونه جا و مکانی نداشته و شبها در ماشین جلوی پارکها خوابیده و از سرویس بهداشتی پارکها استفاده می کنند و مشکلات زیادی را چه از نظر ترافیکی ،فرهنگی اجتماعی ایجاد می کنندبطوریکه افراد ساکن تهران که هزینه های سنگین اجاره خانه و ... را متحمل هستند از شانس کمتری برای مسافر کشی برخوردارند.بهتر است قبل از هر گونه جبهه گیری تمامی ابعاد موضوع مد نظر قرار گیرد
اون بدبختا اگه تو شهر خودشون كار گيرشون ميومد نميومدن تهران مسافركشي
مسائل اصلي رو حل كنين
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
به اينا ميگي بدبخت هنوز گيرشون نيوفتادي تا خفت بشي بفهمي بدبخت من و توييم
ناشناس
||
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
شما سری به شهرستانها بزن خواهی دید در روستاها کارگر نایاب شده یکی برای یارانه و دیگری خرید یک پراید و مسافر کشی هم راحت هم بی دردسر و اینجا هم که هرکی هرکی.
ناشناس
||
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
ناشناس 20:37 بیخود شانتاژ نکن. ما خودمون شهرستانیم. از این خبرا نیست. شهرتون همچین تحفه ای ام نیست. اگه کار باشه کسی اونجا نمیره.
من یکی که از راهنمایی و رانندگی درخواست دارم هرچی زودتر و با جدیدت تمام پیگیر این موضوع بشه
این مسافرکش های شهرستانی خسته ام کردند! نه فرهنگ رانندگی دارند نه درست صحبت میکنن و نه مسیر ها را خوب میشناسن!!! من که خیلی وقته ببینم راننده پیر یا پلاکش شهرستانیه سوار نمیشم
عنوان تهران یا غیر تهرانی شاید خیلی زیبنده نباشد و حقوق قانونی پلیس در برخوردبا تخلفات مشهود که بعضا می تواند حادثه آفرین و دارای عقبه فکری باشند امری بدیهی و فراقانونی نیست چراکه قانون گذار به صراحت فرق بین خودوری مسافر بر شخصی و غیر شخصی را مشخص کرده ٫ فلذا برخورد با رانندگان مسافر کش فاقد مجوز قانونی از وظایف پلیس هست و باید بدون هرگونه مماشاتی اعمال قانون نماید.
دوست عزیز ASF:
جهت اطلاع 70 درصد از درآمد مالیاتی دولت از شهر (و نه استان) تهران هست.
حتی اگر پایتخت نیز به کلی جابجا شود تهران بسیار بیشتر از هزینه هایش درآمد کسب می کند. کدام شرکت تولیدی یا خدماتی رو می شناسید که در تهران ، دفتر تاسیس نکرده باشند.
این رفتار پلیس هم بسیار عجیب و باعث شکست پیوندهای قومیتی جامعه میشه....مسافرکشی اگر نادرست هست (که نیست چون 30 درصد از مسافرتهای روزانه توسط مسافرکشها انجام میشه که نزدیک به دو برابر ظرفیت کل مترو تهران هست ) برای تمام پلاکها ممنوع هست...
پلاک صرفا وسیله اهراز هویت اتومبیل هست و نه راننده آن.
شاید اشتباه از آنجا شروع شد که با اینکه چندین بار پلاک اتومبیلها عوض شد هر بار به نوعی شماره پلاک نشان دهنده محل شهر صادر کننده می باشد که در اکثر دنیا چنین روالی وجود ندارد
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
شما کدوم دنیا را میگید؟ اصلا رفتی دیده ای؟ همینطوری افاضه کلام که نمیشه. برو دنیا رو ببین خواهی دید اتفاقا اونجاها بسیار بیشتر کنترل میکنند. میتونی حد اقل تو فیلمهای آمریکایی ببینی چطور با خودرو غیر بومی گیر میدهند. و کلی پرسو جو وغیره.
ناشناس
||
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
احراز !
ناشناس
||
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
پلاک ربطی به شهر و ایالت نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجای دنیا ؟؟؟؟؟؟؟ کاملا بی منطق نوشتید.
شهرستانی
||
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
آقای شریفی عزیز واقعاً فکر میکنی چند درصد درآمد کشور از مالیات میاد؟؟؟ و چقدر از پول نفت و معادن و گمرکات از غیر تهران؟؟؟
کار درستی هست به نظرم. در خیلی از کشورها این مورد اجرا می شه از جمله چین. درسته در نگاه اول ممکنه نادرست به نظر برسه ولی با توجه به ضعف های شدید زیرساختی در ایران و شهرهای آن، تا وقتی چاره ای برای مشکلات مهاجرتی و نیز کار در شهرستان ها پیدا نشه (که امری بلندمدت هست) این امر، راهکاری کوتاه مدت برای مشکل ارایه می کنه.
به جای حل مشکل بیکاری مردم را بزنید و جریمه کنید فکر می کنید مردم اگر کار داشتند می امدند تهران مسافرکشی