ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
وقتی مسیولین به فکر نیستند و خود تاکسیداران هم به وظیفه خود به درستی عمل نمیکنند اوضاع این میشود که میبیننید . روز بارانی تاکسی ناز میکنه مسافر سوار کنه ، تو ترافیک حوصله نداره کار کنه ، دربست به مزاجشون سازگارتره خوب مردم رو میارن به مسافرکش شخصی. مسیولان ببینن کشورهای پیشرفته چه میکنن الگو بگیرن .
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
همه جای دنیا تاکسی فقط دربست سوار میکنه فقط تو ایران و چند کشور عقب افتاده هست که چند نفر به زور میریزن توی یه تاکسی. توی خارج برای مثال همین ترکیه که زیاد هم تشریف میبرید چند نوع خودرو برای حمل و نقل استفاده میشه یکی تاکسی که فقط دربست هست یکی ون که خطی هست و یکی اتوبوس که مسیر مشخصی داره علاوه بر اینها تراموا و مترو هم هست . پس چرا باید توی ایران قیمت بنزین رو ببرن بالا ولی انتظار مردم پایین بودن کرایه ها باشه و مردم همیشه میگن خارج خوبه ولی همین استفاده از تاکسی رو رعایت نکنن . درمورد استفاده از مسافر بر شخصی مقصر مردم هستند که استفاده میکنند و اینها بی پروا تر میشن اگر مردم سوار نشن اینها خوشون جمع میکنن میرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
همه را جمع كردن تهران نتيجه اش شده افزايش قيمت ساختمان و مشكلات اجتماعي درحاليكه هكتارها زمين درشهرستانها ارزشي ندارند و همه تا آخر عمر دنبال ٦٠ متر آپارتمان درتهران مسافركشي بايد بكنند، اين چه سياستي است؟ چگونه اداره كردنه؟!
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
الان اینقدر که شما تاکسی و مسافرکش میبینید دیگه مسافر نمیبینید... به ازای یک مسافر کنار خیابون 2-3 تا ماشین هست....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
شما تو شهرستانهاشون شغل ایجاد کن دیگه نمیان. همه چیز تو تهران جمع شده. تمرکزگرایی فایده نداره
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
علی آقا درست میگن همه امکانات و جاذبه هارو داخل کلان شهر ها متمرکز کردن اونوقت میگن شهرستانی ها مهاجرت نکنن کار از اساس مشکل داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
یک سری خط ها رو انحصاری دردست گرفتند و پلیس هم ازشون می ترسه
نمونه خط ونک به میردامادرو بیایید ببینید (از مسیر خیابون ولیعصر)
و خط آزادی به پونک و بالعکس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
اگر خودروهای شخصی نباشند که مسافرها معطل می‌مانند. توی یه مسیرهایی اصلا تاکسی کار نمی‌کنه و مجبوریم سوار خودرو مسافرکش های شخصی بشیم.
مسئولین زمانی میتوانن از این توصیه ها کنن که تمام مسیرها رو با خودروهای عمومی پوشش بدن ولی الان مسیرهای فرعی اصلا وسیله حمل و نقل عمومی نداره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
امنیت مردم کجاست؟؟؟؟
پس تاکسی با پلاک تاکسی چه معنایی دارد؟ هر کسی بگوید من مسافر کشم. روزی چند تا تجاوز و دزدی و قتل و هزاران خلاف دیگر.
بعد هم میگویند بی کاریم.روزی ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان درامد دارند ونه مالیات میدهند و . . .
پس تاکسی ها چه کاره اند؟؟؟؟
محمد کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
متاسفانه بصورت کلونی درون خودروهاشون زندگی و کار میکنن بهداشت رو نمیتونن رعایت کنن مسیرها رو با زور و دعوا به انحصار خودشون در میارن و از هیچ درگیری و نزاع دست جمعی با مسافرا و مسافرکش های دیگر ابا ندارن و ...کافیه یکبار سوار بشین ( بخصوص صبح ) بوی تعفن عرق بدن و سیگار و... البته اگر اینها چاره دیگری داشتند فکر نمی کنم این نوع کار و زندگی رو انتخاب میکردنند ولی مسافر های بیچاره باید چه کنند چون در بعضی مسیرها این رانندگان اجازه حضور کسی خارج از نفرات خودشون رو نمیدن و تاکسی دیگری در مسیر نیست .
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
وقتی چند سال پیش خواستم طرحی ترافیکی را ارائه کنم فکر این روزها بودم اما از طرف راهنمایی رانندگ همایت نشدم و به هر ارگانی که مراجعه کردم فقط طرح مرا میخواستن کسی از حمایت حرفی نمیزد حالا باز هم رسما" اعلام میکنم که من میتوانم ترافیک را حل کنم تا مردم و مسئولین درآرامش باشند .....
نظرات بیشتر